Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


90 days to wed before the 90 days

<<

caribbeanlover

Bericht 21 Jan 2019 13:30

Re: 90 days to wed before the 90 days

Zou het idd op mijn mobiel kunnen zetten, maar zoals ik laatst al zei in dat andere topic ben ik niet zo slim. Een papiertje is ook prima. Wel handig dat er nu een eind aan komt, maar ja de stellen zoals Angela en haar nigeriaan gaan nog verder toch? Wellicht komt dat als de tell all afgelopen is van de stellen zoals Ashley en Jay etc.
Ik wilde eigenlijk geen nieuw seizoen meer volgen omdat ik zo gewend was aan dat seizoen van Jesse ed waar ik ook middenin kwam. Dan ben ik zo gewend en komt er een nieuwe en die stellen vind ik dan in het begin niks aan!
Zullen we een boek uitbrengen met ons lappen van teksten?

Kalani en Asuelu;

Ik had het eerst ook niet door dat het tattoos zijn, maar je moet goed kijken. Snap niet dat hij een korte broek aan had, want toen ze aankwamen zag je iedereen met dikke jassen ed. Neem aan dat hij niet in korte broek aankwam, maar dan nog is het apart gezien het seizoen. Ik zit nu ook niet binnen in mijn bikini. Ik wordt een beetje moe van haar. Hoe ze kijkt en zowat elke zin spreekt ze uit alsof het een vraag is zoals ik al zei. Ze passen totaal niet bij elkaar en vraag me af hoe ze in godsnaam op elkaar zijn gevallen en hoe ze elkaar ontmoet hebben. Ik snap dat het voor haar normaal is dat zij verwacht dat hij bijdraagt aan Oliver, maar hij heeft geen baan en zal geen dikke bankrekening hebben. Daar komt ook nog eens bij dat zij zelf ook niet werkt dus vind niet dat ze zo moet zeiken. Zoals hij reageerde is zoals hij is, maar daar kan een ander van schrikken. Ik weet hoe het is mbt baby's en het fontanel. Heb ze vaak zat vast gehouden.

Cortney en Antonio;

Heb even gekeken, maar had het al gezien herinnerde het mij even niet. Wat een irritante vent die het in elkaar praat. Ik schrok toen hij tegen zijn hond zei dat als hij of zij weer zou overgeven hij de hond in elkaar zou slaan. Hij bedoeld het niet serieus, maar ik zie dagelijks dingen voorbij komen op fb van mensen die oa hun hond in elkaar hebben geslagen, achter gelaten toen ze gingen verhuizen, gedumpt op straat en in het asiel etc.
Laten we hopen dat ze een leuke vent in de buurt vind.
De afstand Florida - NYC is nog altijd korter dan Malaga - Florida.

Jesse en Darcy;

Ik heb even gekeken naar zijn kanaal en het filmpje meet & greet gezien. Whahaha echt erg bij een pizzeria, incl. rode loper en touw aan 2 gouden paaltjes. Vn huisvrouwen die erop afkwamen en een jochie die volgens mij niet door heeft wie hij is. Hij heeft nogal wat aanhang. Hij doet me denken aan Gordon Ramsey, ook zo'n pokdalige huid en qua karakter ook een beetje voor zover ik ze ken.
Jesse is op sommigen foto's geen lelijke man en heeft een goed lichaam! Hij is veel in amerika volgens mij ivm zijn bedrijf en hij ook wel eens model.
Volgens mij valt het idd ook mee qua drank en is het van beide een half verhaal wat wij als kijkers zien. Hij is nou eenmaal zo gefocust op een gezonde leefstijl en volgens mij drinkt hij amper tot niet.
Hallo ik en iedereen kan er toch goed uitzien als je je zo laat verbouwen lekker makkelijk kan ik ook wel. Ze heeft wel haar zus geslagen en is daarvoor gearresteerd. Dat zij een glaasje teveel op had ken ik en dat hij haar toen hier zo toesprak heb ik ook gezien. Toen is zijn hippymoeder nog met haar komen praten in dat restaurant waar hij haar verbood ooit nog te drinken.
Ze hebben beiden 2 verschillende persoonlijkheden lijkt het wel.

Jon en Rachel;

Dacht dat hij iers was.

Anfisa en Jorge;

Hij is geen lieverdje, maar ik vind haar nog steeds een golddigger. Ze ging in het begin puur voor de mooie spullen die hij haar beloofde en zal ze niet kreeg wat ze wilde en wat hij haar beloofd had ging ze uit haar plaat. Auto bekrassen is ze nou helemaal toeter! Die russische vrouwen vinden amerikanen gewoon heel interessant en denken volgens mij dat ze allemaal poen hebben.

Olga en Steven;

Mijn maag is vrij sterk en zelfs al waren er foto's bij ook! Mijn engels is best goed. Wat een verhaal en wat vreselijk zeg. Wat raar dat die link wat anders zegt ik zat al te kijken hoe raar het er stond. Ze hebben beide niet bepaald een gelukkige jeugd gehad. Zijn vader is overleden, maar over zijn moeder hoor je niks. Ik vermoed dat ze hem heeft verbannen, want hij was wel dol op zijn vader. Ik vraag me af waar die kinderen zijn van Olga's zus. Bij hun vader? Wat een verschil zeg in leeftijd, 13 en 26!

Ashley en Jay;

Snap haar echt niet, want ze heeft zo goed als wel besloten wat ze wil doen en zet niet door! Dat filmpje in het ziekenhuis heeft hij gefilmd, maar da's gewoon om een wit voetje te halen. Mag hij echt nooit meer terug naar Amerika als zij hem eruit gooit?
Gewoon lekker oprotten met dat jochie hup weg ermee opgeruimd staat netjes! Snap sowieso niet waarom zij op zo'n jochie is gevallen, want haar exen zijn al vader en wat volwassener dat Jay neem ik aan.

Jonathan en Fernanda;

Best een leeftijdsverschil hé! Zijn moeder was idd niet op de bruiloft en idd heel raar gezien het emotionele jurken passen. Erg zwak van haar! Zeker omdat Fernanda haar misschien als een soort 2e moeder zou gaan zien en zij zo wilde bemiddeld voor Jon en zijn moeder. Ik hoop dat zijn moeder zich diep zal schamen als ze ziet hoe aardig zij over haar praat naar hem toe. Sneu hoor dat haar vader er niet was en een goede reden kan je niet hebben vind ik, het is je kind! Van haar moeder vind ik het anders die heeft het geld gewoon niet en haar broers/zussen willen dan ook komen.

Larissa en Colt;

Laat haar maar gauw terug gaan naar Brazilie. Ze heeft kans om uitgezet te worden ivm die arrestaties. Zoek maar eens op voor de grap ze maken continu ruzie.

Leida en Eric;

Of Leida ervan heeft geleerd vraag ik me af denk het niet zo. De excuses waren naar hem toen en ze zei niet dat het haar speet hoe ze tegen Natasha deed. Haar zie je deze week via een scherm.
Wat lulde ze nou tegen die visagiste dat hij zoveel kinderen heeft goh wel 3. Deal with it! Bij de Tell All liep ze te jammer dat ze geen ervaring met stiefkids had nou voor alles is een 1e keer en ze is echt niet de enige. Dat ze niet naar haar wilde luisteren hallo je bent hun moeder niet en waarom zouden ze aangezien je ze afkat!
Wat heeft ze trouwens lelijke wenkbrauwen en ze had haar snor wel even mogen harsen voordat de tell all kwam.
Ze is een mooie vrouw da's het enige positieve aan haar.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 22 Jan 2019 14:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 21 Jan 2019 13:39

Re: 90 days to wed before the 90 days

Ik kijk ook beide. Heerlijke tv!
Wow heeft Larissa echt 3 kids? Dat wist ik nog niet. Hoe dan :wtf:
Ik hoop dat er na aanstaande vrijdag weer een nieuwe serie van komt. Zal wel de laatste aflevering zijn van dit seizoen? Trouwens ik neem ze beide altijd op. Omdat er zoveel reclame in komt, kijk ik ze later terug en kan ik die doorspoelen.

Raar trouwens dat Ashley hem nog niet gedumpt heeft, had ik wel verwacht.

Ik ben wel heel benieuwd of die ene dame nog die Algerijn gaat ontmoeten op termijn, anders zou ze niet in de show zitten?

Jon en die Amerikaanse vind ik trouwens wel echt een heel leuk stel, ondanks zijn nukken.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Jan 2019 14:51

Re: 90 days to wed before the 90 days

<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jan 2019 17:43

Re: 90 days to wed before the 90 days

https://www.youtube.com/watch?v=c8ll8PwNABU

Darcey en Stacey. Zoek de verschillen!
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Jan 2019 10:46

Re: 90 days to wed before the 90 days

https://www.youtube.com/watch?v=aG_JxS6BVno

Kennen jullie hun nog? Mark 58, Nikki 19! Echt niet oke en gezond gewoon echt ziek dus!
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Jan 2019 14:11

Re: 90 days to wed before the 90 days

https://www.youtube.com/watch?v=gdALunkwHxc

0.23 Jessie zegt toen hij eenmaal uit het leger was dat hij dominant was. Ehhh how about now?
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Feb 2019 18:21

Re: 90 days to wed before the 90 days

Mis het wel hoor. Wat moet ik nou kijken op vrijdagavond? :cry:
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mei 2019 16:18

Re: 90 days to wed before the 90 days

Het is weer begonnen beste volgers.......................sensatie!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers