Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw en nog niet geprobeerd.

<<

caribbeanlover

Bericht 30 Apr 2019 16:46

Nieuw en nog niet geprobeerd.

Omdat ik in het andere topic de fout maakte om dat te vragen bij deze dit topic.

* Magnum vegan ijs.
* Hamburgerbollen tomaat - ui en paprika- chili (AH).
* Beyond burger. DE plantaardige burger die wordt gezien als bijna echt en te koop vanaf 29-4 bij AH.
<<

Peanutbuttercup

Bericht 07 Mei 2019 05:30

Re: Nieuw en nog niet geprobeerd.

Maar als ik nu 1 van deze dingen heb geprobeerd en ik wil vertellen of ik ze wel (of niet) bijzonder vind, mag ik dan niet in dit topic reageren? Lastig dit.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mei 2019 07:53

Re: Nieuw en nog niet geprobeerd.

Mag hoor! Ik doe iig niet moeilijk in tegenstelling tot bepaalde mensen toen ik wat zei in dat andere topic.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mei 2019 11:20

Re: Nieuw en nog niet geprobeerd.

Filet americain met pijnboompitjes en kaas van Smaeck, heerlijk!
<<

Anoniem279

Bericht 11 Mei 2019 11:39

Re: Nieuw en nog niet geprobeerd.

Maar dat heb je dus al geprobeerd? :wink:

Even zonder gekheid, op deze manier hebben we natuurlijk twee topics met precies hetzelfde doel.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 11 Mei 2019 11:43

Re: Nieuw en nog niet geprobeerd.

De Beyond burger heb ik van de week eindelijk geprobeerd. Helaas nog niet gevonden in de winkel maar ik had hem besteld bij Ellis Gourmet Burger. Ik vind hem echt heerlijk, je zou bijna denken dat het echt vlees is. Ik ben fan! Hopelijk vind ik hem ook snel in de winkel.
Ik heb van de week ook veggie zalm filets van SoFine gekocht, deze moet ik nog proberen. Ben heel benieuwd!

De andere producten die je hebt genoemd heb ik helaas nog niet geprobeerd, hopelijk snel!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mei 2019 12:33

Re: Nieuw en nog niet geprobeerd.

Flo schreef:Maar dat heb je dus al geprobeerd? :wink:

Even zonder gekheid, op deze manier hebben we natuurlijk twee topics met precies hetzelfde doel.


Oh shit dacht dat ik het bij die andere had geplaatst!
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mei 2019 12:36

Re: Nieuw en nog niet geprobeerd.

Sayhtia schreef:De Beyond burger heb ik van de week eindelijk geprobeerd. Helaas nog niet gevonden in de winkel maar ik had hem besteld bij Ellis Gourmet Burger. Ik vind hem echt heerlijk, je zou bijna denken dat het echt vlees is. Ik ben fan! Hopelijk vind ik hem ook snel in de winkel.
Ik heb van de week ook veggie zalm filets van SoFine gekocht, deze moet ik nog proberen. Ben heel benieuwd!

De andere producten die je hebt genoemd heb ik helaas nog niet geprobeerd, hopelijk snel!


Wat een wonder 1 van de 2 AH's hier verkoopt de Beyond burger wel, maar het schap was leeg! Kwam 's avonds binnen, maar er niet voor terug op 1 dag. Las van iemand hier dat ze hem niks vind smaken verschillen.
Ik zag gister dat die AH Smaeck verkoopt (maar 2 dingen zie op de site veel meer) en Violife (nooit van gehoord en da's vegan).
Sofine komt me iets bekend voor. Waar verkopen ze dat?

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers