Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

Anoniem301

Bericht 12 Apr 2019 13:04

Re: Leuke uitspraken-topic!

Bo had de laatste tijd dat ze steeds vroeg "wat?" als we wat zeiden. Dus ik zei je moet niet steeds 'wat?' zeggen als ik wat zeg, want je hoort me heus wel.

Later gingen we samen boodschappen doen en toen hing er blijkbaar een poster met K3 erop, dus Bo zei "kijk, K3!" maar ik zag het niet direct, dus ik vroeg "waar?" zei ze "Mama jij moet niet steeds zeggen '"waar?"'
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2019 14:11

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha wat een bijdehandje!
❤ 7 juni 2018
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 12 Apr 2019 14:14

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha Carrie, je kind is soms zo'n mooie spiegel :D
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem301

Bericht 12 Apr 2019 14:19

Re: Leuke uitspraken-topic!

Jezzie schreef:Haha Carrie, je kind is soms zo'n mooie spiegel :D

Nou, inderdaad!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Apr 2019 14:23

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha carrie! Wat een wijsneus!

♥♥
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 14 Apr 2019 19:31

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha Carrie.

Hier vandaag weer echte kinderlogica. Vanmiddag speelden de kinderen in de speeltuin achter het huis. Een bepaald buurjongetje was er ook. Op de een of andere manier spelen ze niet lekker met hem en zijn broertje. Er is altijd wel wat. Duwen, trekken, schelden etc. Zo ook vanmiddag. De kinderen kwamen thuis en vertelden dat B. allemaal lelijke dingen zei. Hierop reageerde ik, dat het dan misschien beter was om niet zo veel meer samen te spelen, omdat ik altijd nare dingen hoor. F. reageerde: "ja, maar hij heeft zo'n gave skelter, dan kan ik daar ook niet meer mee spelen..“
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Apr 2019 20:58

Re: Leuke uitspraken-topic!

Whaha Marie, ja het een of het ander :P

B werd gisteravond wakker, hoesten, snot uit alle gaten, flink pissig: STOMME NEUS... HIJ KAN ALLEEN AL MAAR RUIKEN, EN NOU ZIT HIJ NOG DICHT OOK!!
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 19 Apr 2019 10:58

Re: Leuke uitspraken-topic!

L wilde laatst sinas proeven, maar hij vindt koolzuurhoudende dranken niet lekker, dus ik zei dat er prik in zat: "dat lust ik wel!". Hij dronk een slokje, trok een heel vies gezicht en zei: "bah! Mama, wil jij de prik eruit drinken? Dan vind ik het wel lekker" :smile:
07.12.2011
11.12.2014
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 20 Apr 2019 12:28

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn man en ik zaten wat met elkaar te dollen in de auto, D moest er om lachen. Ik vroeg aan haar ‘lach jij me uit jongedame?’ daarop zei ze ‘ik ben geen jongedame, maar een meisjeheer’.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 20 Apr 2019 16:28

Re: Leuke uitspraken-topic!

V wilde in de speeltuin ergens opklimmen wat ze nog niet kan dus dat zei ik. 'Echt wel mama. Ik kan dat wel, ik ben grote zus!'
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Apr 2019 19:26

Re: Leuke uitspraken-topic!

Aaaahh wat snoezig Jip!

E heeft vandaag bij mijn broer de leeuwen gevoerd (cavia's)
30-04-2017
<<

Tiem

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 20 Apr 2016 11:01

Bericht 24 Apr 2019 10:38

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn zoon is dan al 6. Laatst was hij heel enthousiast aan het vertellen en gebruikte hij ‘in trincipe’ ipv in principe. Ik vond het te schattig, en heb hem niet gecorrigeerd. ;)
<<

Anoniem321

Bericht 24 Apr 2019 11:24

Re: Leuke uitspraken-topic!

Zoon (3 jaar) wilde laatst ergens op klimmen en uit automatisme zei ik: Doe wel voorzichtig! (hoe vaak ik dat zeg :palm: )
"Ja, ik doe voorzichtig! Want ik ben al een grote meid!" :smile:

Vorige week zaten we met z'n drieen te eten. Toen zei hij zomaar uit het niks: "Wat zou ik toch zonder jullie twee moeten" terwijl hij naar ons wees.
Ok, die zin komt uit een tekenfilm waar hij regelmatig naar kijkt, maar wij vonden het uiteraard fantastisch dat hij dat zei! :love:
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mei 2019 11:42

Re: Leuke uitspraken-topic!

Niet per se een grappige uitspraak maar Bo heeft het steeds over haar bloementuin en dat ze die kwijt is, ze moet dan ook een beetje huilen. Wij weten echt niet wat ze bedoelt, dus als ik verder vraag ‘wat bedoel je, welke bloementuin? Hier of bij oma soms?’ dan wordt ze boos en mag ik dat niet vragen. Om vervolgens weer te vragen waar haar bloementuin is :nerd:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 08 Mei 2019 11:46

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha Carrie! Misschien uit een droom?

Mijn dochter had laatst ook weer een mooie:

‘Mamaaa! Als ik goed eet, dan krijg ik borsten!’
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 08 Mei 2019 11:49

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha Teun die is ook leuk.

Hier vanochtend een lieve, mama ik heb 2 moeders. Dus ik vraag wie dan. Jij bent mijn moeder en N is ook mijn moeder. Dus ik vraag hoeveel vaders heb je dan? 1 dat is papa.
2015 💙
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mei 2019 11:53

Re: Leuke uitspraken-topic!

Minx schreef:Hahaha Teun die is ook leuk.

Hier vanochtend een lieve, mama ik heb 2 moeders. Dus ik vraag wie dan. Jij bent mijn moeder en N is ook mijn moeder. Dus ik vraag hoeveel vaders heb je dan? 1 dat is papa.


En wie is N?
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mei 2019 11:53

Re: Leuke uitspraken-topic!

Teun schreef:Hahaha Carrie! Misschien uit een droom?

Mijn dochter had laatst ook weer een mooie:

‘Mamaaa! Als ik goed eet, dan krijg ik borsten!’


Haha goeie!

Ja, wellicht. Ze begon er gisteren over en vanmorgen bij het wakker worden weer.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 08 Mei 2019 12:13

Re: Leuke uitspraken-topic!

Carrie schreef:
Minx schreef:Hahaha Teun die is ook leuk.

Hier vanochtend een lieve, mama ik heb 2 moeders. Dus ik vraag wie dan. Jij bent mijn moeder en N is ook mijn moeder. Dus ik vraag hoeveel vaders heb je dan? 1 dat is papa.


En wie is N?


N is mijn vriend
2015 💙
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 08 Mei 2019 12:50

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik zat met J. en mijn moeder foto’s te kijken. Kwam wat voorbij van carnaval waar hij gehoorbescherming op had..

‘Oh ja dat was met carnaval met klaporen op!’

M’n moeder en ik kwamen even niet meer bij.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 08 Mei 2019 15:24

Re: Leuke uitspraken-topic!

Carrie schreef:Niet per se een grappige uitspraak maar Bo heeft het steeds over haar bloementuin en dat ze die kwijt is, ze moet dan ook een beetje huilen. Wij weten echt niet wat ze bedoelt, dus als ik verder vraag ‘wat bedoel je, welke bloementuin? Hier of bij oma soms?’ dan wordt ze boos en mag ik dat niet vragen. Om vervolgens weer te vragen waar haar bloementuin is :nerd:

Ze heeft toch pas een nieuwe kamer? Misschien iets van haar oude kamer wat ze mist?
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mei 2019 18:45

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mickey schreef:
Carrie schreef:Niet per se een grappige uitspraak maar Bo heeft het steeds over haar bloementuin en dat ze die kwijt is, ze moet dan ook een beetje huilen. Wij weten echt niet wat ze bedoelt, dus als ik verder vraag ‘wat bedoel je, welke bloementuin? Hier of bij oma soms?’ dan wordt ze boos en mag ik dat niet vragen. Om vervolgens weer te vragen waar haar bloementuin is :nerd:

Ze heeft toch pas een nieuwe kamer? Misschien iets van haar oude kamer wat ze mist?

Ja ik denk dat ze daar alweer ruim 2 maanden in slaapt. In haar oude kamer had ze geen bloementuin haha! Nee echt geen idee.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 08 Mei 2019 20:47

Re: Leuke uitspraken-topic!

Carrie schreef:
Mickey schreef:
Carrie schreef:Niet per se een grappige uitspraak maar Bo heeft het steeds over haar bloementuin en dat ze die kwijt is, ze moet dan ook een beetje huilen. Wij weten echt niet wat ze bedoelt, dus als ik verder vraag ‘wat bedoel je, welke bloementuin? Hier of bij oma soms?’ dan wordt ze boos en mag ik dat niet vragen. Om vervolgens weer te vragen waar haar bloementuin is :nerd:

Ze heeft toch pas een nieuwe kamer? Misschien iets van haar oude kamer wat ze mist?

Ja ik denk dat ze daar alweer ruim 2 maanden in slaapt. In haar oude kamer had ze geen bloementuin haha! Nee echt geen idee.

Mijn dochter moest vanmiddag huilen omdat de paardenbloemen allemaal weg zijn nu. Die hadden wij super veel naast ons huis. Kan dat het zijn?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem298

Bericht 09 Mei 2019 21:09

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn dochter (3,5 jaar) wordt ook met de dag bijdehanter. Ik was tegen haar aan het praten, maar ze reageerde niet waarop ik zei dat ze wel moest luisteren. Haar reactie: 'Jahaaa, blablabla, ik hoor je wel.'

Of een ander moment. Ik vroeg of ze iets op wilde ruimen want het lag in de weg. Haar reactie: 'ja duhh, dat weet ik heus wel.' Dus ze legde het weg, nog steeds niet waar het hoort, dus ik vroeg waarom ze het daar neerlegde. 'Weet ik veel, leek me wel leuk.'

Gisteren was ze op de iPad Peppa Pig aan het kijken. Ineens legde ze de iPad met een diepe zucht weg. 'Dit is echt onzin, mama, varkens kunnen helemaal niet praten.'
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Mei 2019 22:45

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha Jet lekker bijdehand!

D. zei gister ineens dat hij een baby in zijn buik had. Ik vroeg: en, is het een jongen of een meisje? D: een jongen! Ik: en wat heeft mama dan in haar buik? D: mama heeft niet baby, dat is allemaal pizza en toetjes!

En bedankt vriend!

♥♥
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: SoGood