Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help! Geen foto voorzijde huis voor op Funda !

<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 26 Apr 2019 23:36

Help! Geen foto voorzijde huis voor op Funda !

We gaan verhuizen (voor mensen die mij op social hebben, please mondje dicht, mijn mans familie en ook een deel van mijne, weet nog van niets).

Ons huis moet dus op Funda. We hebben redelijk wat haast en dit ook aangegeven bij de makelaar zodat deze kon kiezen of dit in haar agenda past of niet. Maar alles lijkt mis te lopen. Zo kwam eerst de fotograaf niet opdagen, belde wel het kantoor dat hij een half uur later zou komen maar uiteindelijk zaten we 2 uur lang met de makelaar in de tuin ( wel prachtig weer dus dat was nog fijn) maar geen fotograaf. Nu kwam hij een dag later, maar gister zijn de foto's naar ons verstuurd maar mist dus een foto van de voorzijde, het vooraanzicht van de woning. Vrij essentieel lijkt me. De fotograaf kan niet snel komen ( eind vd week pas en wij willen het zsm op Funda. Dus nu zit er niets anders op dan zelf aan de slag te gaan ( de makelaar heeft ook een poging gedaan vanmiddag maar die zijn heel grauw geworden en zeker niet Funda-waardig.

Wie weet er een goed bewerkingsprogramma (gratis) of wil helpen morgen met bewerken van een foto van de voorzijde van het huis?
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 27 Apr 2019 00:21

Re: Help! Geen foto voorzijde huis voor op Funda !

Ik wil best helpen, maar ben pas morgenavond weer bij mijn laptop.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 27 Apr 2019 08:34

Re: Help! Geen foto voorzijde huis voor op Funda !

Stuur maar hoor, dan kijk ik wel even voor je.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 27 Apr 2019 09:54

Re: Help! Geen foto voorzijde huis voor op Funda !

Oh met zulk soort dingen ben ik echt niet lief meer. Ik zou echt eisen dat die fotograaf komt, hoeveel foto’s zijn het nou, is toch zo gepiept? Het is zijn schuld dus lost hij het ook maar op. Je krijgt een foto zelf nooit zo mooi tenzij je écht een hele goede camera hebt, zoals die fotograaf dus.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 27 Apr 2019 13:31

Re: Help! Geen foto voorzijde huis voor op Funda !

Scandic schreef:Oh met zulk soort dingen ben ik echt niet lief meer. Ik zou echt eisen dat die fotograaf komt, hoeveel foto’s zijn het nou, is toch zo gepiept? Het is zijn schuld dus lost hij het ook maar op. Je krijgt een foto zelf nooit zo mooi tenzij je écht een hele goede camera hebt, zoals die fotograaf dus.


Eens! Je betaalt hem grof geld, ook nog eens.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 27 Apr 2019 15:52

Re: Help! Geen foto voorzijde huis voor op Funda !

Eens hoor Sam en Scandic. Maar op dit moment zit in stresslevel op 100 en de tijd tikt door. Ik heb de halve tekst al mogen herschrijven en als we de tijd hadden was k overgestapt naar een andere makelaar gok ik.

Bisq heeft er nu wat mooiers van kunnen maken en k vraag of ze die er voor nu op willen zetten en dan kan de makelaar altijd nog even achter die fotograaf aan. We betalen bijna 3000 euro dus daar mag je dan best je werk goed voor doen toch ;)

@Jorja bedankt ook voor je aanbod!
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 27 Apr 2019 19:27

Re: Help! Geen foto voorzijde huis voor op Funda !

Als je zoveel geld betaalt, zou ik ook de fotograaf "dwingen" om terug te komen.

Wat maakt dat jullie zoveel haast hebben?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11589

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Apr 2019 09:55

Re: Help! Geen foto voorzijde huis voor op Funda !

Ik zou in dit geval geloof ik fors wat korting eisen, je levert zelf de helft aan en doet hun werk.
2015 💙
<<

Anoniem316

Bericht 29 Apr 2019 11:12

Re: Help! Geen foto voorzijde huis voor op Funda !

Jeetje, wat rot! Ik zou het inderdaad eisen dat die fotograaf vandaag of morgen nog komt en anders maar een fikse korting.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 01 Mei 2019 09:11

Re: Help! Geen foto voorzijde huis voor op Funda !

Er is een oplossing. De fotograaf komt met een uurtje langs !
Het voelt een beetje als zeuren nu omdat er wel veel geïnteresseerden zijn maar goed, wij vinden het echt geen mooie foto die ze even snel met haar telefoon heeft gemaakt. Dit wordt nu rechtgezet.

We hebben voor morgen meteen 5 bezichtigingen gepland staan en ook voor volgende week staan er al weer wat.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 01 Mei 2019 09:41

Re: Help! Geen foto voorzijde huis voor op Funda !

Succes met de verkoop! Maar komt vast goed als ik het zo lees. :)
<<

Anoniem317

Bericht 01 Mei 2019 17:28

Re: Help! Geen foto voorzijde huis voor op Funda !

Fijn dat de fotograaf nog even komt. Succes met de verkoop!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo