Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vrijmarkt-scores

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 28 Apr 2019 22:35

Re: Vrijmarkt-scores

Een rugby bal, een Mickey mouse boekje met geluidjes (in het Nederlands!) en een kladblokken. Omgerekend voor 50 euro cent haha.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 28 Apr 2019 22:40

Re: Vrijmarkt-scores

voor A: 3 boeken van dolfje weerwolfje, het poepspel,een elfjesportomonee en een puzzelbal
voor L: een peppa pig knuffel, een zonnebril, een poppenbox (was ze helemaal weg van,ik vond het een stom ding maar ach)


voor ze samen nog een stel pinypon poppetjes
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 28 Apr 2019 23:30

Re: Vrijmarkt-scores

F. heeft wat dingen van my little pony uitgekozen en ik voor haar een jurkje en een spijkerblouse. Totaal €8 dus helemaal prima!
⁠♡♡♡
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 29 Apr 2019 08:58

Re: Vrijmarkt-scores

Leuk broekje Plien, dat blauwe met print.

Nan, wat is dat voor speelgoed? Ziet er leuk uit en die tandwielen doen me denken aan speelgoed dat ik zelf ook heb gehad toen ik klein was.

Wij zijn niet geweest vanwege het weer. Had geen zin om weg te gaan en anders hadden we de fiets gepakt en waren een rondje gaan fietsen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 29 Apr 2019 20:23

Re: Vrijmarkt-scores

H. had 4 van die oranje pilonnen, om bijvoorbeeld een doel uit te zette om te voetballen, of om een fietsparcours uit te zetten. Ik had niets, heel bijzonder haha.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers