Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoonmaakster

<<

Anoniem269

Bericht 28 Apr 2019 19:21

Re: Schoonmaakster

Ik heb er geen. Ik werk twee dagen en mijn man meer dan fulltime. Ik krijgt het opzich wel allemaal bijgehouden en ik vind het ook niet erg om te doen. Al doet mijn moeder hier ook vaak iets als ze op de kinderen past. Meestal stofzuigt ze dan, strijkt ze mijn was weg, zorgt dat de vaat opgeruimd is en soms gaat ze mijn keuken- en woonkamer ramen zemen. Ik zou het zelf allemaal wel alleen kunnen maar ik zou liegen als ik het niet fijn zou vinden. Maar ik zou nooit een vreemde in mijn huis willen die schoonmaakt.
<<

Anoniem270

Bericht 28 Apr 2019 19:38

Re: Schoonmaakster

Ik heb sinds kort weer een schoonmaakster en ben er erg blij mee. Ze maakt ook schoon bij mijn ouders dus daar ken ik haar van.
In mijn vriendengroep heeft ook bijna iedereen een schoonmaakster.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 28 Apr 2019 23:14

Re: Schoonmaakster

Wij hebben ook een schoonmaakster. Heerlijk vind ik dat. Ik heb een hekel aan poetsen, en vriend en ik werken allebei fulltime, en kunnen onze vrije tijd echt wel beter besteden. Ze komt elke woensdag 2,5 uur.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 29 Apr 2019 06:39

Re: Schoonmaakster

Hoe komen jullie aan een schoonmaakster? Ik vind een oproepje op fb niet heel prettig (veel reacties, op basis waarvan ga je beginnen?). Het liefst zou ik via via willen, maar daar ken ik niemand voor
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 29 Apr 2019 06:43

Re: Schoonmaakster

Wij hebben iemand via www.sopje.nl. Je kunt ook referenties opvragen als je twijfelt bij de kennismaking. Wij hadden meteen een goed gevoel over haar. Ik vond een vreemde in huis ook niet fijn, maar heb er geen seconde spijt van.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 29 Apr 2019 08:08

Re: Schoonmaakster

Elroya schreef:Hoe komen jullie aan een schoonmaakster? Ik vind een oproepje op fb niet heel prettig (veel reacties, op basis waarvan ga je beginnen?). Het liefst zou ik via via willen, maar daar ken ik niemand voor


Ik had het eerst via fb gevraagd, toen reageerde iemand die wel wilde komen schoonmaken. Ik vroeg haar om referenties, en toen was haar antwoord: 'Daar doe ik niet aan, het gaat op basis van vertrouwen' :palm:
#OKdoei!!!
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 29 Apr 2019 08:52

Re: Schoonmaakster

Ik heb ook een schoonmaakster, via iemand van sporten.
Gewoon op zoveel mogelijk plekken laten vallen dat je iemand zoekt. Sportschool/verjaardag/schoolplein.

Mijn schoonmaakster heb ik alleen mee kennis gemaakt, de week erna begon ik al met de verbouwing, dus had het niet veel nut. Zodra de verbouwing klaar is, bel ik haar en komt ze 1x per 2 weken 2/3 uurtjes.
Zelf werk ik elke dag, ene dag tot 15 andere tot 17. En opzich kan ik het ook wel zelf, maar vind het gewoon zonde van mijn tijd. De kinderen vinden het jammer dat ik vaak bezig ben in huis, en op deze manier heb ik meer tijd voor hen.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 29 Apr 2019 09:36

Re: Schoonmaakster

Wij hebben een schoonmaakster omdat we allebei een druk leven hebben en schoonmaken dan het eerste is dat er bij in schiet. We hebben haar gevonden via een vriend van mijn vriend. Ik ben alleen niet zo mega tevreden dus ik denk er aan om iemand anders te zoeken. Alleen die vrienden zijn wel heel tevreden dus dan vraag ik me wel eens af of ik dan zo veeleisend ben of dat ze bij ons gewoon lakser is haha. Heel veel mensen hebben een schoonmaker in mijn omgeving, krijg er dus ook niet echt opmerkingen over.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers