Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede stevige maar stoere klittenbandschoen gezocht

<<

Anoniem269

Bericht 24 Apr 2019 13:52

Goede stevige maar stoere klittenbandschoen gezocht

Mijn oudste zoon verslijt echt schoenen bij het leven. Ik heb dit jaar al drie paar schoenen moeten kopen en die hij nu heeft beginnen nu ook stuk te gaan. En die heeft hij net 4 weken :palm:

Ze gaan voornamelijk stuk door het buitenspelen en voetballen thuis en op school. Hij heeft verschillende merken gehad maar of de zool raakt los of er komt een gat in. Hij is 8 en ik kan niet meer aankomen met fatsoenlijke Braqeez. Hele stevige goede schoenen die hij jaren gedragen heeft maar die zijn niet stoer meer :12: en hij wil liever sneakers. Ik kan me dat aan de ene kant best voorstellen maar het is gewoon niet leuk voor mijn portemonnee om om de maand schoenen te kopen. Hij weigert ook veters te strikken en wil klittenbandschoenen. Ook prima maar dan is de keuze zo beperkt. Vooral in maat 35.. We hebben hem al stoere Nike air Max beloofd als hij zijn veters goed kan strikken maar daar wordt hij niet warm van. Kortom merk boeit hem nu ook niet zo heel veel.

Ik wil voor hem gewoon een goede stevige schoen die gewoon wat langer mee gaat. Prijs maakt niet uit. Iemand een idee?
<<

Tiem

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 20 Apr 2016 10:01

Bericht 24 Apr 2019 14:04

Re: Goede stevige maar stoere klittenbandschoen gezocht

Mijn zoon heeft Veja’s gehad. Leuke en degelijke sneakers!

Het merk HIP kan ook wel tegen een stootje.


Succes! :)
<<

Tiem

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 20 Apr 2016 10:01

Bericht 24 Apr 2019 14:07

Re: Goede stevige maar stoere klittenbandschoen gezocht

https://www.veja-store.com/fr/esplar/20 ... /taille-35

Bovenstaande gaat tot 35. Ze hebben meer modellen en kleuren. Er zijn ook NL’se webshops die het merk verkopen. Dit kon ik zo snel vinden in zijn maat.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 24 Apr 2019 14:24

Re: Goede stevige maar stoere klittenbandschoen gezocht

Keq van Schuurman schoenen?
Ik vind ze heel stevig
2016
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 24 Apr 2019 14:58

Re: Goede stevige maar stoere klittenbandschoen gezocht

Hier heeft de oudste een paar van sketchers. Bij van haren gekocht. Hij heeft ze nu 4 weken en zijn nog heel. Bij hem laten de neuzen altijd zo snel los.
<<

Anoniem269

Bericht 24 Apr 2019 17:21

Re: Goede stevige maar stoere klittenbandschoen gezocht

Ik zal straks eens samen met hem kijken naar de bovengenoemde merken. Hopelijk zit er iets tussen!

Hij heeft nu ook schoenen aan waar de neus van los begint te raken. Heb het al 1x geplakt maar ik zag dus vandaag dat ze weer los zaten :12:
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 794

Geregistreerd: 29 Jul 2016 12:50

Bericht 24 Apr 2019 17:50

Re: Goede stevige maar stoere klittenbandschoen gezocht

Geen tips voor merken, maar het veterprobleem zou je nog kunnen oplossen met van die rubberen dingen waarmee je de veters vervangt. Dan heb je misschien wat meer keuze.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 24 Apr 2019 18:47

Re: Goede stevige maar stoere klittenbandschoen gezocht

En Munich? Via kleertjes.com meestal met korting te kopen. In het weekend is er geregeld nog wat meer korting.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 24 Apr 2019 20:00

Re: Goede stevige maar stoere klittenbandschoen gezocht

Hip inderdaad. Met rubberen neus.
Of Adidasjes?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 24 Apr 2019 21:00

Re: Goede stevige maar stoere klittenbandschoen gezocht

En gewoon Converse, met rubberen neus dus? Bij de Scapino oa. verkopen ze ook elastieken “ veters”, geen idee of dat goed werkt maar voorkomt wel het strik probleem.

Hier heeft de oudste overigens Nike air max 1, die strikken we zo dat hij er in kan glippen zonder de veters los te maken. Maar hij had de neus binnen twee weken kapot, ik heb het stiksel zelf met naald en draad gerepareerd :palm: dus misschien ook niet direct een aanrader voor een mede wildebras.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 25 Apr 2019 09:09

Re: Goede stevige maar stoere klittenbandschoen gezocht

Ysa schreef:En Munich? Via kleertjes.com meestal met korting te kopen. In het weekend is er geregeld nog wat meer korting.


Munich ging hier juist snel stuk, had ze voor de helft van de prijs. Hier heeft de oudste altijd sketchers. Maar zijn voeten groeien zo snel dat de meeste schoenen niet stuk gaan.
M:21072011
J :08012014
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 25 Apr 2019 19:11

Re: Goede stevige maar stoere klittenbandschoen gezocht

Mijn zoon heeft maat 34 en ik kon vorig jaar ook niet heel veel leuke schoenen vinden met klittenband in zijn maat.
Ik heb in de zomervakantie toen gezegd dat ik vond dat hij met 7 jaar ondertussen zijn veters moest leren strikken en dat we dat elke dag zouden gaan oefenen. Hij had daar helemaal geen zin in maar ik heb doorgezet en hij moest het van mij elke dag 5 keer goed proberen. Na 2 dagen kon hij veters strikken. Hij heeft nu adidas sneakers met veters en dat gaat prima. Misschien leert jouw zoon zo ook wel snel zijn veters strikken?
Mijn zoon heeft bij het buitenspelen thuis vaak goedkope schoenen van de decathlon aan, die blijven bij hem best lang goed.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 28 Apr 2019 15:50

Re: Goede stevige maar stoere klittenbandschoen gezocht

Schoenen met een rits aan de zijkant is ook nog een optie (alhoewel lastig voor in de zomer).
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan, Suus