Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zijn de plannen? week 17

<<

Kira

Bericht 23 Apr 2019 07:31

Wat zijn de plannen? week 17

Het is natuurlijk al dinsdag, maar toch, wat zijn jullie weekplannen?

Ik heb vakantie en vandaag komt er een container achter mijn huis en gaan een hoop tegels uit de tuin. Ik had vorig jaar een stapel grindtegels van mijn buren gekregen maar die ga ik niet gebruiken, dus die gaan weg. En dan wordt nog een gedeelte tegels uit de tuin gehaald waar een border met bloemen en planten komt. Mijn vader komt helpen.
Vanavond eet ik dan bij mijn ouders.
Morgen gaan we verder waar we gebleven zijn en misschien naar het tuincentrum. Morgenavond hebben we repetitie.
Donderdag wil ik de container eigenlijk laten ophalen, dus dan moet de tuin sowieso leeg zijn. En dan verder alles gezellig maken.
Vrijdag heb ik nog geen plannen, ik hoop dat de tuin klaar is zodat ik daar even lekker van kan genieten komend weekend.


Wat zijn jullie plannen, hebben jullie vakantie, of nog aan het werk?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Apr 2019 07:37

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Goed bezig Kira! Hopelijk lukt 't allemaal snel en kan je genieten van de tuin daarna.

Wij gaan morgen een weekje op vakantie naar Spanje met de hele schoonfamilie. Schoonouders gaan er vandaag al heen, wij morgen en overmorgen schoonzus. Alleen is er echt noodweer geweest daar, de hele boulevard en laaggelegen straten zijn overstroomd. Bij ons op de heuvel gelukkig minder maar we kregen al foto's van de schoonmaakster dat 't huis toch niet helemaal droog meer was. Hopelijk valt de schade dus mee!
Maar verder wordt 't lekker weer dus ik hoop dat alles gauw opdroogt en de schade in't dorp niet te groot is.
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 23 Apr 2019 07:39

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Oef, rot klusje, je tuin leeghalen. Hebben wij onlangs ook gedaan.
Wel fijn om het daarna gezellig te kunnen maken :)

Hier staat niet heel veel op de planning.
Vandaag en donderdag moet ik werken.
Woensdag en vrijdag ben ik thuis met m’n dochters. Wat we gaan doen weet ik nog niet.
Zaterdag is het Koningsdag en gaan we bij school allerlei spelletjes doen en is er een kleine braderie.
Zondag geen plannen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem300

Bericht 23 Apr 2019 07:58

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Vandaag werken van 15.30 tot morgenvroeg 10.
Morgen verder nog onze trouwdag vieren (komt wat familie 10 jr getrouwd) en kijkdag op de bouw (nieuwbouw huis)
Donderdag overdag niet veel op de planning (als het weer is net de kids op pad) en in de avond kegelen en uit eten met vrienden en de kids.
Vrijdag en zaterdag nog niets op de planning, maar dat kan hier snel veranderen soms.
Zondag eten met schoonouders.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Apr 2019 08:15

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Ik heb 2 weken meivakantie en ben van plan me een slag in de rondte te luieren. De afgelopen weken waren zwaar en ik heb me kapotgewerkt, dus dit heb ik gewoon verdiend :)

Naast dat, en het hebben van geen vaste planning, ben ik bezig met mijn paardenverblijf (momenteel aan het zaaien en de paddock aan het inrichten/aantrekkelijk voor de pony's aan het maken), vandaag ga ik met de meiden even winkelen, we gaan deze week een dagje naar een speeltuin, ik ga meerdere keren paardrijden (gister ook gedaan) en hardlopen en ik ga bezig met het ontwerpen van een nieuw themawerkboek (een eigengemaakt alternatief voor de methode voor o.a. taal, begrijpend lezen, natuurkunde, biologie) voor mijn lieve groepje 6. En ik ga fotoboeken maken voor de meiden, want ik loop ietwat achter. Genoeg te doen dus.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 23 Apr 2019 08:34

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Precies mijn instelling deze 2 weken vakantie,Exo!
Ik was echt toe aan vakantie.

Morgen een date met een buurvrouw en dochter. Lekker ergens wat drinken en lunchen.
Donderdag gaat dochter naar de opvang en gaan vriend en ik naar een museum of shoppen.
Vrijdag t/m maandag weekendje Landal park en leuke dingen doen. Zwemen, spelen, speeltuin, eten, drinken...
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Apr 2019 08:48

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Succes met je tuin Kira
Fijne vakantie Marin
Alvast gefeliciteerd Newbu
Luier met zin Exo en Gekkie

Hier ook twee wekken vakantie, maar die propnik altijd vrij vol
Vanmiddag naar een vriendin die ook in het onderwijs werkt. Heb haar al een paar maanden niet meer gezien
Morgen huishouden en studeren met een studie genoot, ‘s avonds naar mijn ouders
Donderdag naar de kapper en met mijn vader een studie filmpje afronden
Vrijdag weer naar huis en verder huishouden
Zaterdag motor wegbrengen voor een beurt. Verder studeren
Zondag nog geen plannen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 23 Apr 2019 08:59

Re: Wat zijn de plannen? week 17

We zijn net terug van een lang weekend België. Helaas was T vorige week ziek en heeft hij mij aangestoken.
Ik blijf vandaag een dagje thuis.
Morgen heeft T peuterspeelzaal. Ik ga dan ff boodschappen doen en morgenmiddag beetje huishouden.
Donderdag en vrijdag moet ik werken.
2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Apr 2019 09:15

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Ben net terug van fysio, nu even naar de stad om wat spullen te retourneren. Vanmiddag ga ik in A'dam borrelen met Esperanza.
Morgenochtend komt Stella Fietsen hier en kan ik wat elektrische fietsen uitproberen. 's Middags gaan vriend, dochter en ik naar onze nieuwe woonplaats. Eerst krijgen we een rondleiding bij het kdv dicht bij ons nieuwe huis en daarna gaan we naar ons nieuwe huis, weer even rondkijken en kennismaken met de vrouw des huizes. De man hebben we al ontmoet.
Donderdag is er 's middags weer een bezichtiging van ons huis, dus ik moet weer opruimen en schoonmaken.
Vrijdag: geen plannen, thuis met N.
Zaterdag: Koningsdag, maar heb eigenlijk helemaal geen plannen. Denk dat we even een rondje hier over de vrijmarkt lopen, misschien zien we nog wat leuks voor N.
Zondag: overdag geen plannen, 's avonds naar Arjen Lubach in het theater.
❤ 7 juni 2018
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 23 Apr 2019 09:36

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Ik heb twee weken vakantie.

Vandaag, kleding omruilen van winter naar zomerkleding, de was doen en genieten van de zon.
Morgen, de badkamer uitgebreid schrobben en nog wat andere klusjes in huis.
Donderdag idem, bezig in huis met opruimen en s avonds borrelen met een vriendin.
Vrijdag, brunchen met een vriendin en s middags tekenen bij de notaris voor ons huis.
Zaterdag koningsdag vieren met vrienden
Zondag nog geen plannen.
<<

Anoniem321

Bericht 23 Apr 2019 10:49

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Voor degenen die vakantie hebben: lekker genieten!

Ik moet vandaag, morgen en vrijdag werken.
Vanavond en donderdagavond sporten.
Donderdag vrije dag. In ieder geval moet ik dan kleding voor zoon kopen, verder wat huishouden en omklooien.
Zaterdag: In de ochtend afspraak bij nagelstyliste, 's middags misschien naar een of andere vrijmarkt, 's avonds is er oppas en gaan mijn vriend en ik samen uit eten!
Zondag: geen plannen
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Apr 2019 11:18

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Fijne vakantie voor de mensen die vakantie hebben


Ik heb net gewerkt was het bijna vergeten dacht dat het maandag was. Zit nu te eten en zo even maar de opticien moet een nieuwe bril en ze hebben nu een leuke actie

Woensdag ochtend fitness woensdag avond pilates

Donderdag werken

Vrijdag werken

Zaterdag geen idee gewoon klusjes in en om het huis

Zondag geen plannen
Afbeelding
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 23 Apr 2019 12:41

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Lekker Exo, goed dat je je dat voorgenomen hebt!
Fijne vakantie, Marin.
Gefeliciteerd Newby.
Succes met de tuin Kira.

Ik ga deze week door de weeks geen spannende dingen doen, werken, sporten, op bezoek bij opa dat soort dingen. Dit weekend ga ik een weekend weg met mijn vriend, naar Gent. Veel zin in!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 24 Apr 2019 01:00

Re: Wat zijn de plannen? week 17

DInsdag: Ochtenddienst, vergadering, intervisie, hardgelopen en nu nachtdienst. Hierna vakantie! :banaan:
Woensdag: Slapen, boodschappen doen, 's avonds uit eten.
Donderdag: Geen plannen, wordt alleen gebeld door neuroloog om te evalueren hoe het nu met m'n handen gaat.
Vrijdag: Dagje voor mezelf. Naar de kapper, 's avonds borrelen met een paar collega's.
Zaterdag: Geen plannen.
Zondag: Hele dag alleen als het weer goed is, man gaat dan motorrijden met vrienden.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 24 Apr 2019 05:48

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Gisteravond terug gekomen van een lang weekend op de camping. Vandaag vooral veel opruimen, wassen en schoonmaken. Én m'n tas weer inpakken voor een lang weekend Valencia met m'n moeder en zus. Het is de eerste keer zonder kinderen, stiekem n beetje spannend. Maar ik kijk er vooral enorm naar uit. Vriend is thuis bij de meiden. Ze gaan zwemmen en naar de dierentuin.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 24 Apr 2019 08:47

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Gisteren gewoon gewerkt.
Vandaag en morgen net zo.
Donderdagavond gaan we hopelijk voor een nieuwe keuken kijken, hangt ervan af of mijn man op tijd thuis is..
Vrijdag is E. eerst naar de PSZ. Zal wel mijn huishouddag worden denk ik.
Zaterdag willen we even naar de vrijmarkt. Verder boodschappen doen en hapjes maken, we vieren 's middags/'s avonds onze verjaardagen.
Zondag: nog geen plannen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 24 Apr 2019 10:26

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Wij zitten nog tot en met vrijdag in Italië. Het is eindelijk weer mooi weer dus genieten geblazen!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem321

Bericht 24 Apr 2019 11:15

Re: Wat zijn de plannen? week 17

O lekker Lady! Waar zitten jullie?
<<

Anoniem317

Bericht 24 Apr 2019 11:58

Re: Wat zijn de plannen? week 17

Ik heb nu twee weken vakantie en we bekijken per dag waar we zin in hebben. We willen nog een keer een dagje naar de dierentuin en op familiebezoek in het noorden. Alleen zijn we momenteel allebei niet fit (verkouden en keelpijn).
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 26 Apr 2019 06:57

Re: Wat zijn de plannen? week 17

GeKKiE schreef:Precies mijn instelling deze 2 weken vakantie,Exo!
Ik was echt toe aan vakantie.

Morgen een date met een buurvrouw en dochter. Lekker ergens wat drinken en lunchen.
Donderdag gaat dochter naar de opvang en gaan vriend en ik naar een museum of shoppen.
Vrijdag t/m maandag weekendje Landal park en leuke dingen doen. Zwemen, spelen, speeltuin, eten, drinken...


We beginnen ons weekendje weg vandaag met een bezoek aan de dierentuin.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers