Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij doen....

<<

Anoniem304

Bericht 24 Apr 2019 19:26

Wat zou jij doen....

... als je internet storing hebt?

Wij hebben al sinds vorige week geen internet meer. Kabel is beschadigd bij graafwerkzaamheden. En voor dat alles goed en wel rond was en met wat paasdagen ertussen zit je dan ineens zo 10 dagen zonder internet (en zonder TV dus ook).
Ik probeer zo zuinig mogelijk te zijn met m'n Mb's en dus is het huis al heel schoon, zijn alle tijdschriften uitgelezen en staat het speelgoed elke avond weer gesorteerd op kleur. Ik merk nu pas hoe veel ik internet gebruik (gewone TV, Netflix, Videoland, iets terug kijken, TV bij het borduren, facturen versturen en mailen, thuis werken, spelletjes op de telefoon).

Wat ga jij doen als je een weekje 'back to basics' moet?
Misschien wordt ik nu wel een stuk bewuster. Vrijdagochtend wordt het gemaakt haha!
<<

Anoniem316

Bericht 24 Apr 2019 19:31

Re: Wat zou jij doen....

Uh ik heb geen idee wat ik dan zou doen. Ik denk de puzzel maken die al een tijd ligt. En ik wilde sims spelen zeggen maar dat is tegenwoordig ook via internet. Maar verder boek lezen, wandelen, schoonmaken, tuinieren. Anderszijds doe ik dat nu ook niet en dat is niet omdat ik geen internet heb maar omdat ik er geen zak aan vind haha.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Apr 2019 19:43

Re: Wat zou jij doen....

Hahaha. Onkruid wieden heb ik ook al gedaan idd.
<<

Tiem

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 20 Apr 2016 11:01

Bericht 24 Apr 2019 19:46

Re: Wat zou jij doen....

Hardlopen / wandelen.

In de avond lezen. Of strijken. Daar kan ik denk ik wel wat uren voor uit trekken. (Strijken dan, juk)
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 24 Apr 2019 19:52

Re: Wat zou jij doen....

Lesen, gezelschapsspelletjes (maar J houdt daar niet van dus dit is alleen in m'n dromen), mensen vragen om langst te komen, m'n internetbundel omhoog doen van m'n mobiel en toch tv kijken, dvd’s kijken en misschien dat ik wel een avondje ga opruimen en schoonmaken.
30-04-2017
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 24 Apr 2019 20:10

Re: Wat zou jij doen....

Stiekem lijkt me dat heerlijk zo een week afgesloten zijn. Ik denk dat er dan veel meer uit handen komt qua huishouden. Ik denk dat ik zou eerst zou doen. En dan met het gezin spelletjes spelen. Vinden ze allemaal erg leuk.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Apr 2019 20:11

Re: Wat zou jij doen....

Elisabeth schreef:Stiekem lijkt me dat heerlijk zo een week afgesloten zijn. Ik denk dat er dan veel meer uit handen komt qua huishouden. Ik denk dat ik zou eerst zou doen. En dan met het gezin spelletjes spelen. Vinden ze allemaal erg leuk.

Zal ik je kabel even doorknippen? Haha.
<<

Anoniem281

Bericht 24 Apr 2019 20:27

Re: Wat zou jij doen....

Muziek luisteren (ik heb genoeg offline playlists via Spotify!) Zolder opruimen, schuren opruimen, klusjes in en rondom huis. Fietsen met Tobias, wandelen enz.

En ergens met wifi films en series op Netflix op m'n tablet downloaden ghehe..
<<

Anoniem279

Bericht 24 Apr 2019 20:36

Re: Wat zou jij doen....

Ik denk dat ik dan maar een paar keer extra ging sporten of wat vaker een blokje om zou gaan ofzo. Of een legpuzzel maken. Of eindelijk eens een boek lezen. Wat leuke tijdschriften kopen, of een mooi of interessant nieuw boek kopen ofzo. Recepten uit een kookboek maken. Klinkt alsof ik m’n tijd wel vol kan breien, maar ik zou het wel heel zwaar hebben hoor, ontwenningsverschijnselen enzo :laughcry:
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 24 Apr 2019 20:37

Re: Wat zou jij doen....

Ik denk heel veel opruimen en schoonmaken. Oja, en de tuin.
Allemaal dingen waar ik iedere keer aan wil beginnen maar vervolgens zit ik weer op mijn kont achter het forum of ben ik aan het appen.
Ik merk ook dat ik weinig wil missen. Ik ben zelf niet enorm actief op insta. Maar ik volg wel veel mensen.
Ik betrap mijzelf erop dat ik erg vaak kijk..
2016
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 24 Apr 2019 20:47

Re: Wat zou jij doen....

Naaien, puzzelen, films kijken. Doe ik normaal ook wel, maar zeker nu ik zwanger ben vind ik dat passief browsen aan het eind van de dag wel fijn. Even fysiek niks.

Mijn laptop ligt nu ter reparatie, ik heb dan wel een laptop van mijn vriend gepakt, maar toch voel ik me een beetje onthand.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 24 Apr 2019 20:56

Re: Wat zou jij doen....

Ik denk dat ik dan eens extra schoonmaak klusjes zou doen zoals keukenkastjes uitsoppen, kasten uitruimen enzo.
Of weer eens een boek lezen. Dat doe ik ook te weinig.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 24 Apr 2019 21:36

Re: Wat zou jij doen....

Cotton schreef:
Elisabeth schreef:Stiekem lijkt me dat heerlijk zo een week afgesloten zijn. Ik denk dat er dan veel meer uit handen komt qua huishouden. Ik denk dat ik zou eerst zou doen. En dan met het gezin spelletjes spelen. Vinden ze allemaal erg leuk.

Zal ik je kabel even doorknippen? Haha.


Uhm nee! Haha
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 24 Apr 2019 21:56

Re: Wat zou jij doen....

Lezen, spelletjes doen, weven, naaien, wandelen en fietsen.. ik zou me wel vermaken geloof ik! Internet is fijn maar het neemt altijd weer meer tijd dan ik er eigenlijk aan wil besteden.
<<

Anoniem308

Bericht 25 Apr 2019 00:38

Re: Wat zou jij doen....

Naar een plek gaan met Wi-Fi en daar Netflix series downloaden.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Apr 2019 08:57

Re: Wat zou jij doen....

Nou as we speak staan de monteurs een dag te vroeg hier met een graafmachine voor de deur. Yes!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 25 Apr 2019 08:59

Re: Wat zou jij doen....

Sporten, vroeg gaan slapen, veel lezen, uitgebreid koken. Denk wel dat ik heel erg zou moeten omschakelen. Al heb ik een grote bundel op mijn telefoon, dus helemaal afgesloten zou ik niet zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Apr 2019 09:19

Re: Wat zou jij doen....

Hoe groot is je bundel Caro?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 25 Apr 2019 11:29

Re: Wat zou jij doen....

Volgens mij 20G. Niet dat dt voldoende is om iedere avond lekker te gaan streamen maar zou er iig wel íets mee kunnen!
<<

Anoniem304

Bericht 25 Apr 2019 12:28

Re: Wat zou jij doen....

Caro schreef:Volgens mij 20G. Niet dat dt voldoende is om iedere avond lekker te gaan streamen maar zou er iig wel íets mee kunnen!

Jaa klopt. Wij hebben samen in 9 dagen ruim 17GB verbruikt. 1 Videoland aflevering sloeg zo'n gat in de bundel dat we het toen maar zonder 'tv' hebben gedaan.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2528

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 25 Apr 2019 13:49

Re: Wat zou jij doen....

Haha, wij hebben alleen internet via de kabel. Ik zou veel lezen, bakken, spelletjes doen, televisie kijken en dvd's kijken denk ik. Wel irritant, maar niet onoverkomelijk op dit moment.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem300

Bericht 25 Apr 2019 14:49

Re: Wat zou jij doen....

Uhm geen idee eigenlijk.
Al hoewel ik ben al weken bezig aan een grote diamond painting die zal dan vast af komen (en daarna ligt er nog 1 te wachten!)

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers