Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers #2

<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 18 Feb 2019 07:51

Re: Weight Watchers

Even een paar vraagjes voor de meiden die aan WW doen. Ik zat er laatst ook naar te kijken maar vind het zó duur! Is het het echt waard?
Heb je na een paar maanden het abbonnement nog nodig of kan je het dan wel zelf met die punten tellen?En zouden mijn vriend en ik samen met 1 abonnement kunnen doen, om het te proberen, of werkt dat niet? Tell me!
Ik zou dan overigens dan enkel via de app/online een abonnement doen, hoef niet zo zeer naar zo'n weegmoment toe.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 18 Feb 2019 14:23

Re: Weight Watchers

Ik vind het het geld zeker waard! Zonder was het me niet gelukt. De aanbiedingen zijn wel de moeite waard om in de gaten te houden, ook krijg je een maand gratis als je via iemand anders lid wordt. Dat scheelt ook wel!
Verder kan je het prima samen doen; als je uitrekent wat jullie beiden qua punten mogen hebben per dag, kan 1 van jullie dat wel zelf een beetje bijhouden. Zeker als je al even meedoet, dan weer je wel een beetje hoeveel punten je meestgebruikte etenswaren zijn.

Je kan het altijd even proberen, als je binnen 2 weken weer opzegt zit je er volgens mij niet aan vast. Enne ik doe ook alleen de online variant.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 18 Feb 2019 14:24

Re: Weight Watchers

Mocht je een aanmeldlink willen hebben, hoor ik het graag! Dan krijgen we beiden een maand gratis!

Sawadee schreef:Even een paar vraagjes voor de meiden die aan WW doen. Ik zat er laatst ook naar te kijken maar vind het zó duur! Is het het echt waard?
Heb je na een paar maanden het abbonnement nog nodig of kan je het dan wel zelf met die punten tellen?En zouden mijn vriend en ik samen met 1 abonnement kunnen doen, om het te proberen, of werkt dat niet? Tell me!
Ik zou dan overigens dan enkel via de app/online een abonnement doen, hoef niet zo zeer naar zo'n weegmoment toe.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Feb 2019 14:59

Re: Weight Watchers

Omdat het zo tegenstrijdig is met m'n zwangerschapsdiabetes dieet ben ik vorig jaar binnen de 2 weken weer gestopt. Ik val nu wel langzaam af, maar het gaat me eigenlijk te langzaam. Zou voordat we voor een 2de gaan toch nog wel 5 kilo kwijt willen.

Ik twijfel dus ook heel erg.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Feb 2019 16:19

Re: Weight Watchers

Ik zit er ook al een tijdje naar te kijken maar twijfel ook over de kosten en een aantal andere dingen. Bijvoorbeeld of het te combineren valt met lowcarb in de avond eten, of raden zij dat dan weer niet aan? Heb je wel enigzins vrijheid in wat te eten of moet je echt hun recepten volgen?
En ik zou juist wel neigen naar een workshop erbij als stok achter de deur, maar die zit op onhandige tijden in onze woonplaats. Misschien in de buurt wel meer.
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 18 Feb 2019 16:25

Re: Weight Watchers

Marin schreef:Ik zit er ook al een tijdje naar te kijken maar twijfel ook over de kosten en een aantal andere dingen. Bijvoorbeeld of het te combineren valt met lowcarb in de avond eten, of raden zij dat dan weer niet aan? Heb je wel enigzins vrijheid in wat te eten of moet je echt hun recepten volgen?
En ik zou juist wel neigen naar een workshop erbij als stok achter de deur, maar die zit op onhandige tijden in onze woonplaats. Misschien in de buurt wel meer.

Je zou eventueel ook kunnen kijken naar personal body plan of vergelijkbare ideeën. Dan krijg je een coach waar je mee kunt overleggen, heb je veel vrijheid in hoe je je maaltijden op een dag indeelt en je kunt ook kiezen of je echt al je eten wilt tracken of met een wat lossere methode wilt werken. Daarnaast krijg je ook een trainingsschema op maat op basis van je behoefte (afvallen of spieropbouw of fit worden na een zwangerschap zijn bijvoorbeeld een paar opties). Dus dat is dan weer handig in de gym! Ze geven ook suggestierecepten maar niets moet. Het is niet heel goedkoop trouwens, maar ik heb geen idee wat weight watchers kost.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Feb 2019 16:26

Re: Weight Watchers

Ah handig, ik zal er eens naar kijken! Ik ga met m'n PT sowieso een trainingsschema opstellen maar ik wil eigenlijk echt niet zijn/hun eetschema, dat wat mijn man doet. Dat zie ik voor mezelf toch niet echt zitten haha.
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 18 Feb 2019 16:31

Re: Weight Watchers

Ik vind het ook best wel pittig klinken als ik jou zo hoor, inderdaad!
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 18 Feb 2019 17:24

Re: Weight Watchers

Bij WW heb je juist heel erg de vrijheid om je dag in te vullen, als het maar binnen de punten valt. Of niet, maar dan zul je een andere dag moeten compenseren.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 18 Feb 2019 17:52

Re: Weight Watchers

Dazzle schreef:Bij WW heb je juist heel erg de vrijheid om je dag in te vullen, als het maar binnen de punten valt. Of niet, maar dan zul je een andere dag moeten compenseren.


Hier ben ik het ook mee eens. Ik ben sinds begin dit jaar 5,2kg kwijt.

Goed bezig Dazzle en Lejow! Ik heb een paar dagen niet geteld maar ga het nu weer oppakken.

Ik wil ook wel iemand aanmelden voor een gratis maand, stuur maar een Pm :)
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 18 Feb 2019 17:54

Re: Weight Watchers

Marin schreef:Ah handig, ik zal er eens naar kijken! Ik ga met m'n PT sowieso een trainingsschema opstellen maar ik wil eigenlijk echt niet zijn/hun eetschema, dat wat mijn man doet. Dat zie ik voor mezelf toch niet echt zitten haha.

Ik denk dat personal body plan wel zou kunnen aansluiten hoor. Kun je eventueel ook vanuit huis doen, dus dat maakt het voor jou misschien ook fijn.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Feb 2019 20:28

Re: Weight Watchers

Emma schreef:
Dazzle schreef:Bij WW heb je juist heel erg de vrijheid om je dag in te vullen, als het maar binnen de punten valt. Of niet, maar dan zul je een andere dag moeten compenseren.


Hier ben ik het ook mee eens. Ik ben sinds begin dit jaar 5,2kg kwijt.

Goed bezig Dazzle en Lejow! Ik heb een paar dagen niet geteld maar ga het nu weer oppakken.

Ik wil ook wel iemand aanmelden voor een gratis maand, stuur maar een Pm :)



Dit!!
Ik vind diëten echt vreselijk. Appeldagen, soepdagen, shakes, low carb. En wanneer je normaal gaat eten zit alles er zo aan.
Bij WW is het meer een levensstijl en je mag alles, maar met mate.
Ik maak eigenlijk nooit WW recepten. Eet gewoon aardappels/groente/vlees of nasi of macaroni oid.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 24 Feb 2019 12:41

Re: Weight Watchers

Heb je het vol weten te houden Lejow?
Ik heb vanmorgen na 2 weken (incl een schandalig vreet-weekend weg) weer gewogen; 4 ons eraf! Ik ben nu ruim 15kg kwijt! Yes!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Feb 2019 13:00

Re: Weight Watchers

Ja en nee... Vanaf vorige week zaterdag heb ik het weer aardig op de rit. Met soms nog wel wat lekkers, maar gewoon binnen de perken. Gisteravond naar we love the 90ths geweest en daarvoor wezen eten bij Easiewok. Super veel, maar ook aardig gezond. Veel groente, en kip, dus dat was al 0 punten.

Morgen vertrek ik naar Disney tm donderdag en we hebben ontbijt in het hotel (met spek etc) en voor het gemak nemen we croissantjes mee voor de lunch, dus dat zal wel niet heel veel soeps zijn. Het voordeel is wel, dat je makkelijk zo'n 13/14 km loopt op een dag.

Ik zat afgelopen woensdag wel onder de 70 bij WW, dus er was op wonderbaarlijke wijze toch weer wat af :D.


Wat goed dat er bij jou toch 4 ons af is!! Mooi resultaat al, 15 kilo.
Ik zit nu op 16,5!
Zou wat zijn als ik toch ook de 20 kilo aan tik... wow..
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 24 Feb 2019 20:01

Re: Weight Watchers

Ja zulke uitstapjes helpen dan niet echt mee hè, maar leuk zijn ze wel!! Kun je geen andere broodjes meenemen dan croissants, dat kan al enorm schelen? En anders gewoon lekker van genieten!

Idd toch wel weer 4 ons eraf. Deze week gaan we weer verder!

Veel plezier deze week!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Feb 2019 22:12

Re: Weight Watchers

Nee, zit met beleg. Er is geen koelkastje op de kamer.
Krentenbollen lust ik niet...
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 25 Feb 2019 07:21

Re: Weight Watchers

Hmmja dat is wel lastig :(
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 25 Feb 2019 07:29

Re: Weight Watchers

Kaas kan je buiten de koelkast bewaren? (Schijnt zelfs beter te zijn voor kaas).

Trouwens bedankt voor de reacties, ik ga de aanbiedingen in de gaten houden.
Misschien moet ik die kosten maar zien ipv een sportschool abonnement, aangezien we nu een spinningfiets thuis hebben staan.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 22 Apr 2019 16:20

Re: Weight Watchers

Wie doet er nog aan Weight Watchers? Ik ben vorige week zondag weer begonnen. Qua kilo’s valt het op zich wel mee, ik weeg minder dan ik had verwacht. Ik begon met 77,5kg en nu met een week WW zit ik op 75,7kg. Het gaat mij voornamelijk om weer bewuste keuzes te maken. Ik weet niet zo goed wat m’n doel is, ik denk net onder de 70kg.

Ik moet wel enorm wennen, want de puntverdeling is heel anders. Er zijn fijne 0sp producten bij gekomen, maar ik schrik er bijvoorbeeld van dat 20g muesli met noten al 4sp is en 10g hagelslag puur 2sp. Dit maakt mijn normale tussendoortje met magere kwark wel erg kostbaar. Goed, is gewoon een kwestie van wennen.
L2014 & H2017
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 22 Apr 2019 16:58

Re: Weight Watchers

Ik ben nog bezig! Ben nu 19.5 kwijt. Nog een kg of 2 en dan stabiliseren.

Ja, noten etc zijn duur in de puntjes. Je eerste week is goed gegaan zeg!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 22 Apr 2019 18:22

Re: Weight Watchers

Wat ontzettend goed Dazzle! Hoe voel je je? Fitter, bewuster?
L2014 & H2017
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 22 Apr 2019 19:34

Re: Weight Watchers

Ik doe ook nog mee! Ben 7 kg afgevallen en wil er nog 5. De laatste weken heb ik niet echt geteld, wil morgen weer gaan beginnen.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 23 Apr 2019 05:25

Re: Weight Watchers

Fiederilsje schreef:Wat ontzettend goed Dazzle! Hoe voel je je? Fitter, bewuster?


Ja, ik voel me zeker fitter en fijner. Ben veel bewuster bezig met eten en de keuzes die ik daarin maak. Ik ben echt blij met het feit dat ik deze stap heb gezet!
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 23 Apr 2019 05:26

Re: Weight Watchers

Emma schreef:Ik doe ook nog mee! Ben 7 kg afgevallen en wil er nog 5. De laatste weken heb ik niet echt geteld, wil morgen weer gaan beginnen.

Goed bezig Emma!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Apr 2019 09:40

Re: Weight Watchers

Hier is het helemaal ruk...
Ik kan ook niet meer naar de cursus, omdat ik nu mijn dochter heb op woensdagavond.
Mijn abo loopt nog 2 maanden. Ga vanaf vandaag het weer proberen.

Ik wil er verdorie gewoon nog 5 kilo af, die eerste 15 gingen bijna fluitend, maar die laatste 5 zijn echt gewoon ruk.


Wat goed Dazzle en Emma! lekker bezig!
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny