Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mrt 2019 21:49

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Studiebol schreef:
caribbeanlover schreef:
Studiebol schreef:Wij zijn afgelopen zomer naar Zakynthos geweest. Ik vond het echt leuk daar, we hebben veel mooie dingen gezien!


Wil je wat meer vertellen? Verbleef je all in? Dat willen wij graag.


Jazeker All in! En leuke aan het hotel vonden wij is dat het uit meerdere hotelkamer blokken bestond en bij elk blok was een zwembad. Je mocht overal zwemmen hoor, maar daardoor was het niet zo massaal gebeuren. Er was ook een groter zwembad en er was een aquapark naast waar wij gratis in mochten, leuk voor de kinderen.
Mijn vriend vond het eten niet zo denderend maar hij kiest sneller voor het vlees, ik meer voor pasta, rijst en salade. Er was een a la carte restaurant bij, daar hebben we een keer gegeten (dacht dat je voor andere keren ook moest betalen maar weet dat niet zeker meer)


Dank je leuk om te horen. Welk hotel was het? Dan ga ik die noteren. Had die een swim up bar? Vinden wij wel horen bij all in hotels.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Mrt 2019 22:13

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

caribbeanlover schreef:
Studiebol schreef:
caribbeanlover schreef:
Wil je wat meer vertellen? Verbleef je all in? Dat willen wij graag.


Jazeker All in! En leuke aan het hotel vonden wij is dat het uit meerdere hotelkamer blokken bestond en bij elk blok was een zwembad. Je mocht overal zwemmen hoor, maar daardoor was het niet zo massaal gebeuren. Er was ook een groter zwembad en er was een aquapark naast waar wij gratis in mochten, leuk voor de kinderen.
Mijn vriend vond het eten niet zo denderend maar hij kiest sneller voor het vlees, ik meer voor pasta, rijst en salade. Er was een a la carte restaurant bij, daar hebben we een keer gegeten (dacht dat je voor andere keren ook moest betalen maar weet dat niet zeker meer)


Dank je leuk om te horen. Welk hotel was het? Dan ga ik die noteren. Had die een swim up bar? Vinden wij wel horen bij all in hotels.


Ben al steeds aan het nadenken over de van naam van het hotel, kom er niet op.. Nee geen swim up bar. Wel barretje bij het zwembad maar dan moet je wel het zwembad even uit. Het is denk ik wel een hotel voor gezinnen/kinderen ook door al die glijbanen erbij.
:heart: :heart: 2011
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mrt 2019 22:18

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Jullie waren er zeker met jullie kinderen ? Nee is denk ik niks voor ons. Als ik al veel glijbanen zie van die lage en speeltuinen ed haak ik al gauw af. Het liefste wil ik een adult only resort, maar die zijn erg duur jammer zo kunnen we er zelden heen.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 09 Mrt 2019 10:04

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Hey wat grappig, wij zitten ook te denken om naar een adult only resort te gaan op Cyprus. Als je iets leuks in je zoektocht tegenkomt hoor ik het graag!
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mrt 2019 13:06

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Dragonfly schreef:Hey wat grappig, wij zitten ook te denken om naar een adult only resort te gaan op Cyprus. Als je iets leuks in je zoektocht tegenkomt hoor ik het graag!


Ik hoef niet perse naar een adult only hotel, maar de voorkeur gaat daar wel naar uit. Ik vind het belangrijker om een bad te hebben en dat het zwembad een swim up bar heeft. Tuurlijk zijn die adult hotels leuk en ik vind ze fijner, maar de prijzen liggen een stuk hoger iig in de cariben dus zal overal wel zo zijn. Ik ga even in mijn schrift kijken voor je. Bij bvb TUI kan je er ook op zoeken, maar ze hebben er maar 4. Bij andere organisaties kan je daar vast ook op zoeken.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 09 Mrt 2019 13:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mrt 2019 13:36

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

1= Cypria Maris Beach, Paphos.
2= Pioneer Beach, Paphos.
3= Sentido Kouzalis Beach, Protaras.
4= TUI Sensimar Bay by Atlantica, Limassol.
5= Atlantica Golden Beach, Paphos.
6= Constantinou Bros Athena Royal Beach, Paphos.
7= Napa Plaza, Ayia Napa.
8= Olympic Lagoon, adult gedeeltes, Ayia Napa.
9= Adams Beach, adult gedeeltes, Ayia Napa.

Nr 5 is een vrij grote keten met meerdere hotels daar dus misschien vind je daar een leuke mocht adult only te duur zijn of dat er een andere reden is dat je niet ervoor kiest. Ik denk eerlijk gezegd dat je voor echte service beter naar de cariben kan gaan wil je adult only hebben. Denk dat de prijzen dan een beetje gelijk liggen. Zoals ik het nu zie van de hotels van mijn favo's is het voor september (de maand dat wij gaan) vrij duur. De all in is dan niet eens zo uitgebreid. Voor dezelfde prijs en zelfs minder hebben we meer in de cariben dus ik vermoed dat we daar weer op uitkomen wat ik helemaal niet erg vind.
Is dat niks voor jou?


Nr 5. Ze hebben ook Griekenland en Egypte.
Ik zei altijd als ik ga, dan wil ik wel in een hotel in Ayia Napa omdat de zee daar het mooiste is. Ik kijk ook naar andere plaatsen.

Zo heb ik Olympic Lagoon in Paphos en St. Raphael in Limassol als favo's genoteerd vooral die 1e is mooi kijk maar eens. Ik zie veel mooie hotels, maar dan hebben ze geen all in of geen swim up bar en als ze beide niet hebben zal ik daar niet voor kiezen. Zal even mijn lijstje van favo's naast die 2 geven. Misschien vind je daar wat leuks.

* Tui family life Atlantica Aeneas, Ayia Napa.
* Cavo Maris, Protaras.
* Atlantica Miramare Beach, Limassol.
* Horizon Crown, Paphos.
* St. George, Paphos.
* Cypria Bay, Paphos.
* Cypria Maris Beach, Paphos.
* Faros, Ayia Napa.
* Adams Beach, Ayia Napa.


https://www.allereizenop1site.nl/

Hier hebben wij meerdere keren geboekt en kan ik je van harte aanraden. Ze hebben geen boekingskosten waardoor dezelfde reis bij bvb TUI goedkoper is, maar exact hetzelfde. Een aantal hotels die ik heb genoemd bieden zijn aan, maar je kan alle hotels bij ze boeken. Heb het laatst gevraagd en dan maken ze er een pakket van met de goedkoopste vluchten en transfer erbij. Dat scheelt zodat je zelf niet alles los hoeft te boeken. Wij zijn zeer tevreden over ze en ze zijn betrouwbaar! Ze hebben een chat en je krijgt vrijwel direct antwoord. Zelfs buiten openingstijden staat de chat open. TUI heeft ook een chat, maar die is zelden bereikbaar. De keren dat ik het probeerde kreeg ik te zien dat er niemand beschikbaar was en dat ik het laten weer kon proberen. Dat deed ik en weer niks dus ben daar mee opgehouden.

https://www.columbiaresort.com/

Deze is gewoon prachtig, maar ontzettend duur. Ze hebben wel all in, maar is niet adult only.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 09 Mrt 2019 14:25

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Wow bedankt voor je tips en informatie, ik ga er later eens rustig naar kijken!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 09 Mrt 2019 14:31

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Als je Adult Only wilt kan ik je Aqua Blu op Kos zeker aanraden! Maar ik vond Kos zelf tegenvallen, denk dat Kreta mooier is. Maar het stand bij het hotel was heerlijk. We gaan zelf dit jaar naar Olea All suite op Zakynthos, is ook Adult Only. Misschien is dat iets voor jullie?
Waarom wil je trouwens graag All In? Het eten is super goedkoop in Griekenland, dus leuk om uit eten te gaan toch? Al is het moeilijker om vega te eten, maar het lukt gelukkig wel.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mrt 2019 14:39

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Scandic schreef:Als je Adult Only wilt kan ik je Aqua Blu op Kos zeker aanraden! Maar ik vond Kos zelf tegenvallen, denk dat Kreta mooier is. Maar het stand bij het hotel was heerlijk. We gaan zelf dit jaar naar Olea All suite op Zakynthos, is ook Adult Only. Misschien is dat iets voor jullie?
Waarom wil je trouwens graag All In? Het eten is super goedkoop in Griekenland, dus leuk om uit eten te gaan toch? Al is het moeilijker om vega te eten, maar het lukt gelukkig wel.


Het gaat nu over Cyprus. Dank je voor de tips, maar ze zijn niet all in dus ik ga er verder niet naar kijken. Ik zei niet dat we perse adult only willen, maar gaat onze voorkeur wel naar uit helaas zijn ze altijd veels te duur mits het een aanbieding is wat we 2x hebben meegemaakt. We gaan all in omdat dat voordeliger is.

Ik had het over dat we moeten besparen en beide hotels die jij noemt vind ik niet normaal zo duur en dan is het géén eens all in !
Jij hebt het erover dat eten niet duur is daar. Nou alleen al de prijs voor dat hotel met ontbijt daarvoor kan ik tig keer luxer all in van naar de caribbean. Dus jij bent veel en veel duurder uit dan wij als we all in naar de caribbean gaan, dan is mijn keuze gauw gemaakt hahaha!
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 24 Mrt 2019 17:20, in totaal 9 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mrt 2019 14:41

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Dragonfly schreef:Wow bedankt voor je tips en informatie, ik ga er later eens rustig naar kijken!


Graag gedaan! Ik wilde nog iets over de prijs zeggen voor september . Zoals ik ze nu zie vind ik het te duur, maar dat kan altijd veranderen de aanbiedingen moeten nog komen en wie weet voor die ook. Dan zou ik er wel voor kunnen kiezen, maar voor alsnog zie ik het niet gebeuren. Het kan wel all in, maar dan is het echt 10x niks en dat vinden we ook niet zo fijn.
Volgens mij heb je me verkeerd begrepen, want ik had niet gezegd dat we naar een adult only hotel willen op Cyprus. Ik wil graag eens daarheen en als er een leuke aanbieding is naar een adult only hotel wat all in is en de dingen heeft die wij wensen is dat mooi meegenomen. Zo niet, dan maar een gewoon hotel.

Is de cariben niks? Daar ligt het qua service hoger dan in europa dus met adult only al helemaal.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 10 Mrt 2019 21:02

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Ah ok. Ja wij zoeken ook niet per se naar een adult only hotel, maar als het zo'n beetje zelfde prijs is dan vind ik het wel lekker rustig zonder kinderen in de zwembaden en animatieteams etc. Cariben lijkt me zeker ook wat, maar is wel meteen weer een eind verder vliegen, dus dit keer blijven we liever wat dichterbij.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Mrt 2019 21:54

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Dragonfly schreef:Ah ok. Ja wij zoeken ook niet per se naar een adult only hotel, maar als het zo'n beetje zelfde prijs is dan vind ik het wel lekker rustig zonder kinderen in de zwembaden en animatieteams etc. Cariben lijkt me zeker ook wat, maar is wel meteen weer een eind verder vliegen, dus dit keer blijven we liever wat dichterbij.


Is idd wat verder vliegen en je hebt het nadeel dat je tijdsverschil hebt. Qua prijs zal het niet veel schelen en al helemaal niet als je niet veel eisen stelt zoals vn het aantal sterren.
Nou mocht je van gedachten veranderen, dan weet je me te vinden!
Had je al wat hotels van mijn lijstjes bekeken? Olympic Lagoon in Paphos vind ik heel mooi, maar dat had ik al gezegd. Daar zou ik best heen willen.

Wanneer willen jullie gaan?

Deze moet je echt even rustig bekijken nou niks moet hé, maar zo mooi is het!

https://www.columbiaresort.com/
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 10 Mrt 2019 22:02

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Wij hadden een swim-up bar (wist niet eens dat dat zo heette) bij ons hotel op Kaapverdië.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Mrt 2019 22:48

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Amandine schreef:Wij hadden een swim-up bar (wist niet eens dat dat zo heette) bij ons hotel op Kaapverdië.


Was dan denk ik een Riu, want die hebben dat bijna altijd en daar ook. Denk dat Kaap niks is voor mij aangezien de zee te wild en te gevaarlijk is en om nou 2 wkn alleen in het zwembad te vertoeven vind ik zonde.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 11 Mrt 2019 20:57

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

caribbeanlover schreef:
Dragonfly schreef:Ah ok. Ja wij zoeken ook niet per se naar een adult only hotel, maar als het zo'n beetje zelfde prijs is dan vind ik het wel lekker rustig zonder kinderen in de zwembaden en animatieteams etc. Cariben lijkt me zeker ook wat, maar is wel meteen weer een eind verder vliegen, dus dit keer blijven we liever wat dichterbij.


Is idd wat verder vliegen en je hebt het nadeel dat je tijdsverschil hebt. Qua prijs zal het niet veel schelen en al helemaal niet als je niet veel eisen stelt zoals vn het aantal sterren.
Nou mocht je van gedachten veranderen, dan weet je me te vinden!
Had je al wat hotels van mijn lijstjes bekeken? Olympic Lagoon in Paphos vind ik heel mooi, maar dat had ik al gezegd. Daar zou ik best heen willen.

Wanneer willen jullie gaan?

Deze moet je echt even rustig bekijken nou niks moet hé, maar zo mooi is het!

https://www.columbiaresort.com/

Nee ga komend weekend even er voor zitten. Net wel even op die link geklikt van dat Columbia Resort, wow wat een resort is dat zeg! Wij zouden dan eind april of begin mei waarschijnlijk willen.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mrt 2019 21:43

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Prachtig hé! Helaas niet zo'n mooie zee, maar we doen het er maar mee ;). Ga je ook nog in de zomer weg? Wat is de reden dat je zo vroeg gaat?

https://www.klimaatinfo.nl/cyprus/

Paphos en Coral Bay zijn niet megawarm in mei of vind je dat niet erg? Wellicht iets om over na te denken en misschien in een andere tijd te gaan. Sept. is wel heel goed te doen.

Je zei dat je dit keer liever wat dichterbij wilde gaan. Ben je ook wel eens buiten europa geweest? Zo ja waar?
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 12 Mrt 2019 21:17

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Wij willen niet in de schoolvakanties en ivm collega's die weg zijn kunnen we óf dan, óf pas in oktober. Dus we willen nu een weekje en dan in het najaar 2 of 3 weken buiten Europa. Enorm warm hoeft niet voor ons, als het 20 graden is vinden we het al prima en 25 zou helemaal fijn zijn maar warmer vindt m'n vriend maar niks, hij kan daar slecht tegen.

Ja ik ben behoorlijk vaak al buiten Europa geweest, maar dan voor rondreizen, niet om ergens maar op één plek te blijven zoals we nu willen :-)
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Mrt 2019 21:32

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Dragonfly schreef:Wij willen niet in de schoolvakanties en ivm collega's die weg zijn kunnen we óf dan, óf pas in oktober. Dus we willen nu een weekje en dan in het najaar 2 of 3 weken buiten Europa. Enorm warm hoeft niet voor ons, als het 20 graden is vinden we het al prima en 25 zou helemaal fijn zijn maar warmer vindt m'n vriend maar niks, hij kan daar slecht tegen.

Ja ik ben behoorlijk vaak al buiten Europa geweest, maar dan voor rondreizen, niet om ergens maar op één plek te blijven zoals we nu willen :-)


Nou ik zou sowieso niet in de schoolvakanties willen, want dat naast een stuk drukker ook een stuk duurder! Dus vrijheid blijheid zonder kinderen. Wat jammer dat je vriend niet zo goed tegen de warmte kan ik ook niet, maar dan zoek ik altijd verkoeling. Wintersport zul je mij nooit zien doen.
Waar ben je geweest buiten europa? Vind ik leuk om te weten wie weet doe ik tips op.
Ik ben benieuwd of je uiteindelijk wat aan mijn tip gehad hebt.

Zat even op Tripadvisor te kijken naar Olympica Lagoon in Paphos en wauw nu zie ik alleen maar meer hoe mooi het is. Ik raad echt aan om ook eens te kijken! Ze hebben een adult pool dus da's wel ideaal! Vind die foto's altijd zo mooi als het avond is met al die lichtjes.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Apr 2019 19:27

Re: Mykonos, Santorini, Kaapverdie en Kroatie.

Zora schreef:Toen wij vorig jaar op Kreta waren hebben we elke keer echt enorm goedkoop gegeten ‘s avonds. Incl drankjes en met koffie na (we kregen vaak ‘gratis’ fruit of iets anders als toetje) was het vaak rond de 40,- En heeeeeeerlijk.


Da's niet heel duur idd. Had je dan 3 gangen of alleen een hoofdgerecht. Mijn man is nogal van de wijn dus dan tikt dat wel aan en ik krijg met moeite 2 groene ijsthee weg als we uit eten gaan.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder