Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Paasweekend!

<<

Geel

Bericht 20 Apr 2019 13:09

Re: Paasweekend!

Sterkte, Newby! Gelukkig kun je nog wel iets van de zon meepikken, zo te horen.

Jordana, veel plezier op de bruiloft!

Ik ga straks naar Urban Naked tuffen en Carrie komt ook, vet gezellig.
Morgen eerst naar de kerk, dan relaxen en eind van de middag eten bij vrienden.
Maandag klussen aan de babykamer en eind van de middag met familie barbecueën.

Fijn weekend allemaal!
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 20 Apr 2019 15:12

Re: Paasweekend!

Vanmorgen met de bakfiets bij mijn ouders geweest. Vriend is werken, N. heeft een kinderfeestje en E. ligt in bed. Ik zit nu lekker relaxed in de tuin.
Morgenochtend mijn moeder helpen bij haar B&B. Morgenochtend gaan er gasten weg, en later op de dag komen er weer nieuwe gasten. En mijn zus viert haar verjaardag en van haar zoontje. Mijn moeder zou anders pas laat kunnen komen, vandaar dat ik even ga helpen met poetsen. In de middag dus een feestje.
Maandag paasbrunch bij schoonouders.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem315

Bericht 20 Apr 2019 15:20

Re: Paasweekend!

Gister was ik vrij en heb ik een paardenrijbak/paddock laten graven in onze 'achtertuin'. De pony's konden niet in het land, dus moesten ze in de tuin grazen. Het zijn net kleine kinderen, dus ik ben de hele dag buiten geweest om ze in de gaten te houden. Voordeel: ik heb ineens kleur op mn witte huidje.
Vandaag omrommeldag. Morgen vieren we Pasen bij mijn schoonzus en maandag staat er niks bijzonders op het programma.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 20 Apr 2019 15:26

Re: Paasweekend!

Vandaag vrij weinig gedaan.. wat bij huis aan het rommelen, klein boodschapje gedaan.
Morgenochtend gaan we thuis wat uitgebreider ontbijten en na het slapen van de jongste gaan we naar mijn ouders ook lekker eten enz.
Maandag hebben we met vrienden afgesproken iets te gaan doen. We hebben nog niet besloten wat het precies wordt, maar in ieder geval iets waar wij als ouders veelal kunnen zitten en de kinderen lekker kunnen spelen.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 20 Apr 2019 21:05

Re: Paasweekend!

Hier echt een super druk weekend!!

Donderdag was I. Jarig en zijn we uiteten geweest. Toen de meiden op school zaten hebben we het huishouden + boodschappen gedaan.

Vrijdag was R. Jarig. We zijn met zn vieren naar de Sprookjeshof geweest.

Vandaag verjaardagsfeest. Veel visite bleef lekker plakken. Super gezellig :) de meiden lagen pas om 20.30 in bed. Wij zijn na het opruimen uitgeput op de bank geploft.

Morgen Pasen bij mijn familie.

Maandag NIKS. Ik wilde haar een lammetjesdag hier in de buurt, maar denk dat we lekker thuis blijven. Ik moet ook de traktaties van R. Nog maken!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 20 Apr 2019 21:52

Re: Paasweekend!

Vandaag met vrienden op het terras gezeten en gegeten. Morgen brunch bij mn ouders en 's komt een vriendin eten en gaan we wandelen en maandag met een vriend bij hem voor op het grasveld chillen en bbqen samen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 21 Apr 2019 06:03

Re: Paasweekend!

Het is super weer dit weekend!

Vrijdag: gewerkt + tuin gedaan met m’n ouders + boodschappen gedaan + oudste zoon logeren op de camping hij opa en oma.

Zaterdag: voetbalwedstrijd oudste zoon + oudste zoon weer logeren op de camping bij opa en oma + jongste zoon wou naar een speeltuin en wij hebben daar op het terras gezeten.

Zondag: om 9 uur keeperstraining oudste zoon + daarna naar de camping en later daar vandaag barbecueën.

Maandag: man wielrennen en verder geen plannen. Misschien ijsje eten.
<<

Anoniem317

Bericht 21 Apr 2019 08:09

Re: Paasweekend!

Gister boodschappen gedaan, met een vriendin wezen lunchen op het terras en in de avond met m’n vriend een filmpje gekeken op de bank. Vandaag gaan we naar m’n ouders op de camping. Daar gaan we wandelen en verder zien we het wel. Voor morgen nog geen concrete plannen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 21 Apr 2019 21:44

Re: Paasweekend!

Ik heb gister en vandaag gewerkt. Maar morgen lekker vrij!

Eerst uitslapen en daarna ontbijten. Dan gaan we wat in de tuin werken, en dan einde van de middag naar m'n broer. We zijn uitgenodigd om te komen borrelen en eten. We hebben een tomahawk en hij heeft een green egg, perfecte combinatie.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 21 Apr 2019 22:27

Re: Paasweekend!

Lekker Kreeft!

Ik heb gisteren en vandaag ook gewerkt en ben morgen vrij.
Vandaag heb ik tot 18.00 gewerkt, dus kon nog even met mijn zoon met de schommel spelen die mijn vriend en vader vandaag gemaakt hebben, voordat hij naar bed moest.

Morgen hebben we nog geen plannen. Zoon slaapt de laatste tijd heel langs 's middags, dus echt weggaan zal wel niet gebeuren gok ik. Alleen even snel boodschappen halen. Ik denk dat we dan 's avonds de bbq even aansteken.
10.04.17
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 21:05

Bericht 22 Apr 2019 03:40

Re: Paasweekend!

Ik heb 1e paasdag vooral niets gedaan. Samen ontbeten en lekker beetje geluierd na een superhectische week.

Nu ben ik aan het werk tot 8 uur. Dan eventjes slapen, de kinderen ophalen bij mijn ouders (ze logeren daar een nachtje omdat we beide aan het werk zijn) en dan met man en kids er even op uit en van het mooie weer genieten. Verder wil ik ook echt nog even langs mijn opa en oma en dan morgennacht weer werken.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 22 Apr 2019 09:38

Re: Paasweekend!

Mijn man was dit weekend weg met vrienden dus ik was alleen thuis.
Vrijdagavond met paar vriendinnen in de tuin gezeten met een hapje en een drankje.
Zaterdagmiddag met een groep vriendinnen high tea gehad en daarna verder gaan borrelen bij iemand in de tuin tot de late uurtjes.
Gisteren had ik een etentje bij mijn ouders.
Vandaag komt mijn man weer thuis, ga ik met een vriendin even op terras zitten en vanavond bbqen met de vriendengroep.
Heerlijk weekend zo dus en lang geleden dat ik dit allemaal kon wegens mijn zwangerschap dus heb er even goed van genoten :thumbup:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers