Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 19 Apr 2019 06:12

Re: Temptation Island.

Ja viva, ze moesten van elkaar eens weten hoe ze zich voelden! Milou krijgt alleen t gesprek te zien met heikkie en ayleen. Terwijl hij de overige 99% super zielig was

En ik krijg helemaal de kriebels van jaimy, bah omhoog gevallen jongen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Apr 2019 09:30

Re: Temptation Island.

Roger zegt dat hij op innerlijk valt, maar als hij Laura nog niet kende toen hij wat met haar kreeg had hij nooit kunnen weten hoe haar innerlijk is. Dat is vaak het geval, want het uiterlijk is het 1e wat men ziet en waar je doorgaans op valt. Tenzij je je huidige partner al kende omdat je bvb gezamenlijke vrienden hebt/had.

Ik vind Sidney best wel regelmatig naar de racistische kant neigen. Nu had hij het ook weer over die congolees. Die jongen heeft een naam, Gaetan en komt hij wel van Congo?
Demi valt niet op donkere jongens zei hij, maar blijkbaar boeit hij haar wel.

Jaimy, is vol van zichzelf en voelt zich echt de man daar! Bah wat een zelf ingenomen kwal.

Dat ze zelf daar de mist ingaan is hun eigen schuld, maar de regie draagt daar ook wel aan bij zeker omdat Heikki en Milou elkaar best missen. Ik vind het absurd dat ze beelden te zien krijgen alsof ze elkaar haten en voor een ander willen gaan. Daarmee maakt het programma zich schuldig.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 19 Apr 2019 09:48

Re: Temptation Island.

Is er gisteren eindelijk een keer iets gebeurd? Vorige afleveringen waren vooral interessant voor kijkers met slaapgebrek. Deze keer niet eens meer aan gedacht dat het op TV was, zo boeiend vind ik deze serie.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Apr 2019 09:54

Re: Temptation Island.

kerel schreef:Is er gisteren eindelijk een keer iets gebeurd? Vorige afleveringen waren vooral interessant voor kijkers met slaapgebrek. Deze keer niet eens meer aan gedacht dat het op TV was, zo boeiend vind ik deze serie.


Er is niks gebeurd verrassend hé ;).
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 19 Apr 2019 09:57

Re: Temptation Island.

Nee kerel, niks noppes nada.

Ja eens cbl, opzich is dat elk jaar wel en weet je als je mee doet dat het 1 grote mindfuck is. Maar het is dit jaar met de beelden voor die 2 wel heel extreem en gemanipuleer ja (net als met dat mogen spioneren).
De redactie weet dat als er nog iets spraakmakends kan gebeuren dat bij 1 van die 2 zal zijn en daar proberen ze continue naar toe te werken.

Vind Jaimy ook echt vreselijk vol van zichzelf, niks aan. Knappe kop hoor, maar verder.
Sidney vind ik ook heel irritant. Dat hijzelf knap is omdat hij hiervoor gecast is. Zijn uitspraken en manier van doen vind ik behoorlijk vervelend. Als ik mijn vriend zo zou zien praten en doen zou het niet lang m’n vriend meer zijn (Oke, makkelijk oordelen vanaf de zijlijn)
Juli 2019
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Apr 2019 10:02

Re: Temptation Island.

Sidney loenst, Demi heeft een mannengezicht, Rodaya (of hoe je het ook schrijft) loenst ook, Milou heeft volgens mij nepborsten en wat ik eerder zei over Laura neem ik terug met make up vind ik haar eigenlijk de mooiste van de 4 geen opsmuk.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Apr 2019 09:22

Re: Temptation Island.

Nou was het weer spannend zeg! Vraag me echt af of er ooit iets spannends gaat gebeuren. Het lijkt me zo gek dat het hele seizoen er niks gebeurd en dan met de dreamdates ineens wel.
Wat is Rodanya een bitch zeg! Ze zegt dat ze Danicio zo mag, maar is helemaal niet aardig tegen hem! Met dat kajakken zei iets als we zijn weg zegt zij nee we zijn niet weg we zijn hier nog.
Gister ook met dat schuim niet in mijn HAARRRRRR! Die gozer kan niks goed doen bij haar en ik zou er allang klaar mee zijn doei.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 26 Apr 2019 09:51

Re: Temptation Island.

Het is wel vaker gebeurd dat iemand zich de hele tijd netjes heeft gedragen en dat het dan op de dreamdate toch mis ging.
Was Rodanya nou aan het zoenen met Danicio?
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Apr 2019 10:03

Re: Temptation Island.

Derpy schreef:Het is wel vaker gebeurd dat iemand zich de hele tijd netjes heeft gedragen en dat het dan op de dreamdate toch mis ging.
Was Rodanya nou aan het zoenen met Danicio?


Da's waar, maar snap niet waarom het dan wel gebeurd als ze het allang eerder konden. Ik denk dat ze het zo geknipt en beplakt hebben dat het leek of ze aan het zoenen waren zodat wij als kijker ons dat afvragen. Ben benieuwd wie Milou vraagt op dreamdate en ook of ze vreemd gaat.
Ik denk niet dat Rodanya met Danico heeft gezoend, want ze is helemaal niet aardige tegen hem! Hij gaf haar gewoon een zoen op haar wang.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Mei 2019 16:06

Re: Temptation Island.

Wat vonden jullie er gister van?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Mei 2019 16:48

Re: Temptation Island.

Toch nog een klein slippertje op dreamdate! Volgende week de hereniging, ben benieuwd.
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Mei 2019 22:31

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:Toch nog een klein slippertje op dreamdate! Volgende week de hereniging, ben benieuwd.


Slippertje?
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 05 Mei 2019 20:16

Re: Temptation Island.

Jij kijkt zeker vooruit Bliss?

Ik blijf het jammer vinden dat door welke beelden ze afspelen, Heikki en Milou een heel verkeerd beeld van elkaar krijgen. Sidney gaat wel erg door het lint maar Demi verteld het ook allemaal wel of hij haar niets doet.
Rodanya stelt zich enorm aan, eerst die boodschap dat hij meer de verleiding aan moest gaan en nu doet ie maar ietsiepietsie meer en is het helemaal verkeerd.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mei 2019 20:43

Re: Temptation Island.

Viva schreef:Jij kijkt zeker vooruit Bliss?

Ik blijf het jammer vinden dat door welke beelden ze afspelen, Heikki en Milou een heel verkeerd beeld van elkaar krijgen. Sidney gaat wel erg door het lint maar Demi verteld het ook allemaal wel of hij haar niets doet.
Rodanya stelt zich enorm aan, eerst die boodschap dat hij meer de verleiding aan moest gaan en nu doet ie maar ietsiepietsie meer en is het helemaal verkeerd.


Sidney overdreef wel heel erg idd. Zo heel erg was het ook weer niet wat ze zei, maar leuk is anders. Vraag me af of het waar is dat hij de hele zomer heeft gewerkt zodat zijn kleding kon kopen.
Rodanya is gewoon een !#$%*^muts!
Iemand vroeg zich op social media af waarom haar haar bovenop plat was waar zij een goede reden/uitleg over had, maar weet dat niet meer. Nou afgelopen uitzending zat het precies zo.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 06 Mei 2019 07:11

Re: Temptation Island.

Ik vind dat Rodanya zich ook echt aanstelt. Ze is zo tegenstrijdig. Hij moet zich meer openstellen, maar drama als hij een meisje in het water wil gooien.

Dat gemanipuleer in beelden bij Heikki en Milou vind ik wel zielig worden. Ze missen elkaar enorm en denken allebei dat de ander gevoelens heeft voor een vrijgezel. Ik hoop echt niet dat één van hen de fout ingaat op dreamdate.
2012 & 2016
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 06 Mei 2019 19:43

Re: Temptation Island.

Kan iemand al wat spoilers plaatsen van de dreamdates? Heb eigenlijk helemaal geen zin om te kijken, maar stiekem ben ik toch nieuwsgierig :blush:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2019 19:50

Re: Temptation Island.

Dreamdates

Spoiler: weergeven
Laura wil met Gaetan, maar hij wijst haar heel vriendelijk af omdat hij vindt dat Demi hem 'moet' kiezen. Dat doet Demi ook. Laura gaat op dreamdate met die kerel die een gezicht als een hond heeft. Ben z'n naam kwijt, maar dat is dus een saaie bende.
Demi en Gaetan gewoon gezellig.
Rodanya zoent Danicio, dat zien we niet, dat horen we alleen en Danicio verteld erover.
Milou kiest Jaimy en ondanks z'n grote praat is hij redelijk netjes tegen haar. Hij zit 1x aan haar bil, daar zegt ze wat van en daarna gedraagt hij zich ook.
En van de mannen weet ik het niet eens allemaal meer, maar er gebeurt daar iig niks.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 06 Mei 2019 20:36

Re: Temptation Island.

Dankjewel Cotton!
Die dikgedrukte verbaasd me zeer....
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mei 2019 20:47

Re: Temptation Island.

Meneer de Uil schreef:Dankjewel Cotton!
Die dikgedrukte verbaasd me zeer....


Mij ook. Dat van die hond ik weet gelijk wie ze bedoeld nl Maxime alhoewel Giorgio er ook iets van weg heeft.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2019 21:03

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Meneer de Uil schreef:Dankjewel Cotton!
Die dikgedrukte verbaasd me zeer....


Mij ook. Dat van die hond ik weet gelijk wie ze bedoeld nl Maxime alhoewel Giorgio er ook iets van weg heeft.

Hahahahaa. Ja Maxime. Sorry ik kon er echt niet op komen! :smile:
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 06 Mei 2019 22:31

Re: Temptation Island.

Ja Maxime idd Haha. Vind gorgio en Maxime wel wat van elkaar weg hebben trouwens.
Misschien als je ze naast elkaar ziet lijken ze heel niet op elkaar hoor, maar ik zie die 2 echt als 1 en dezelfde persoon telkens
Juli 2019
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mei 2019 07:57

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:
Meneer de Uil schreef:Dankjewel Cotton!
Die dikgedrukte verbaasd me zeer....


Mij ook. Dat van die hond ik weet gelijk wie ze bedoeld nl Maxime alhoewel Giorgio er ook iets van weg heeft.

Hahahahaa. Ja Maxime. Sorry ik kon er echt niet op komen! :smile:


Heb het moeten opzoeken omdat ik zijn naam niet wist.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mei 2019 07:59

Re: Temptation Island.

Ik vraag me af of ze gaan nadenken om wel een volgend seizoen te maken gezien deze. In het voorstukje zie je ze bij het laatste kampvuur boos naar elkaar doen, maar dat snap ik niet. Snap ook niet waarom je Roger en Laura daarin niet ziet.
Van mij mag Rick wel vervangen worden, want doe gedraagt zich te popi jopie met de jongens van de stellen maatje ed noemen doe normaal man!
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 07 Mei 2019 15:48

Re: Temptation Island.

Ik heb zó gelachen om die Sidney in de vorige aflevering.

Spoiler: weergeven
"ik rij op die f*cking scooter en ik ben bang van die scooter. Ik ben doodsbang voor die scooter. En dan belt ze en neem ik op en val ik".

Neem dan gewoon niet op als je scooter rijdt??
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mei 2019 16:54

Re: Temptation Island.

Islandgirl schreef:Ik heb zó gelachen om die Sidney in de vorige aflevering.

Spoiler: weergeven
"ik rij op die f*cking scooter en ik ben bang van die scooter. Ik ben doodsbang voor die scooter. En dan belt ze en neem ik op en val ik".

Neem dan gewoon niet op als je scooter rijdt??


Dit heeft niks met een spoiler te maken bovendien heeft hij dit vorige week gezegd.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers