Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Game of Thrones

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Apr 2019 21:47

Re: Game of Thrones

Ze wil met die Euron vast doen alsof dat de baby daddy is toch?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem313

Bericht 17 Apr 2019 21:59

Re: Game of Thrones

Zora schreef:Ze wil met die Euron vast doen alsof dat de baby daddy is toch?


Dat is de meest logische verklaring idd. Maar het zou me ook niet verbazen als ze helemaal niet zwanger is.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Apr 2019 07:01

Re: Game of Thrones

Ohhhh dat denk ik niet maar hoop het wel!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Apr 2019 08:55

Re: Game of Thrones

Van wie zou ze zwanger moeten zijn dan? Dat heb ik gemist..
Ik heb eerder het idee dat het gewoon een stukje afleiding voor haar is nu ze Jamie niet meer heeft rondlopen..

Ben benieuwd wat Jon nu gaat doen! Hij is niet zo van de titels, dus of hij nu echt Koning van alles wil worden.. Ik vraag het me af!

Bran is echt al seizoenen lang irritant vind ik.. Wie weet dat er nu eens iets gaat gebeuren met Jamie, maar verder vind ik hem weinig toevoegen.

Ik hoop dat Arya en Jon de boel overleven, dan ben ik blij, haha :wink:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem276

Bericht 18 Apr 2019 10:02

Re: Game of Thrones

Ze is toch weer zwanger van Jamie?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Apr 2019 10:14

Re: Game of Thrones

Oh, dat was ik dus allang weer vergeten, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 23 Apr 2019 10:06

Re: Game of Thrones

Vorige week schrok ik me echt lam van dat gillende kind! Maakte de drakenvlucht wel weer een beetje goed, man wat zag dat er goedkoop uit (terwijl het waarschijnlijk bakken met geld heeft gekost).

De tweede aflevering vond ik alweer veel sterker. Tormund ook echt met z’n verhaal. :smile: En Brienne die ik volgens mij voor het eerst in de serie echt heb zien glimlachen. Maar ik was wel teleurgesteld dat Jamie en Brienne niet nog wat beter gebruik hebben gemaakt van hun laatste avond. :^^: Ik vind ze echt zo vreselijk schattig samen.

Ik ben wel een beetje over Dany heen inmiddels. Als zij ten onder gaat en Jon de troon kan pakken zou ik het ook niet erg vinden.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 23 Apr 2019 14:52

Re: Game of Thrones

Ik vond dat kringetje rond het vuur wel leuk, zat wat droge humor in :)
Verder had ik de verhaallijn zelf anders gedacht. Nu gaan ze dus volgende week al beginnen tegen de white walkers en moet daarna nog iets gebeuren met Cersei. En dat duurt dan nog 6 afleveringen, waarvan er 4 (toch?) 1,5uur duren.. Terwijl je dus eigenlijk al weet dat de white walkers verslagen gaan worden, want anders is het hele verhaal met Cersei eigenlijk al niet meer zo interessant. Of ligt dan aan mij?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 23 Apr 2019 14:54

Re: Game of Thrones

Dit seizoen is maar zes afleveringen, waarvan we er nu twee achter de rug hebben. Ik denk zelf twee afleveringen White Walkers en twee afronding.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 24 Apr 2019 09:48

Re: Game of Thrones

Oh, dat valt dan alweer 'mee', haha.
Denk het ook idd!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 24 Apr 2019 13:32

Re: Game of Thrones

Euron is juist een van mijn favorieten, Knettergek en een hoop lef. Heb alleen het gevoel dat die het einde niet gaat halen.

Vond de laatste aflevering best leuk, het sfeertje van afwachten werd goed overgebracht.

Hoop op niet teveel battle komende afleveringen, ik vind de intriges leuker.
<<

Anoniem288

Bericht 24 Apr 2019 13:50

Re: Game of Thrones

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 20:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem272

Bericht 25 Apr 2019 17:22

Re: Game of Thrones

Het zou ook nog kunnen dat de night king helemaal niet naar winterfell komt, maar doorvliegt naar king's landing, waardoor cersei toch in de volgende aflevering al iets te doen krijgt. Eén van de theorieën die ik las :angel:

Tegeijkertijd verwacht ik nog iets met arya en cersei, dus die twee gaan de volgende aflevering wel overleven denk ik.

Deze kwam ik tegen, zou wel eens vrij accuraat kunnen zijn (wel echt jammer van Brienne en Theon, als het klopt :cry: ) :

Afbeelding
<<

Anoniem276

Bericht 25 Apr 2019 17:26

Re: Game of Thrones

Die theorie had ik het ook met mijn collega over, filoria. Zou helemaal zo gek nog niet zijn.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 25 Apr 2019 19:24

Re: Game of Thrones

Noooo, niet Tormund!

Varys moest ik even over nadenken, was allang vergeten dat die ook nog meedoet. Grey Worm moest ik wel om lachen. Die gaat er vast als eerste aan.

Theorie die ik wel tof vind:
Spoiler: weergeven
Bran die de Night King aanstuurt. Dat ze Bran trouwens niet hebben laten wieberen met zijn wazige gestaar.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 29 Apr 2019 22:26

Re: Game of Thrones

De laatste aflevering was zo gaaf. Ik ben nog steeds in shock.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 29 Apr 2019 22:56

Re: Game of Thrones

Jaaaaa was leuk! Ben ook wel blij dat dit nu achter de rug lijkt. Was bang dat dit meerdere afleveringen zou duren.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 30 Apr 2019 01:21

Re: Game of Thrones

Geniaal!! Echt een toffe aflevering. Arya!!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 30 Apr 2019 09:02

Re: Game of Thrones

Zouden Sansa en Tyrion nu toch wat met elkaar krijgen na deze gedeelde ervaring? En ik ben echt opgelucht dat Brienne en Jamie nog een kans hebben. :P Arya voelde wel een beetje als deus ex machina, hoe is zij langs alle generaals geslopen? Zielig voor Lyanna trouwens, maar wel super dat ze nog ff die reus erbij naaide. En heb wel een beetje met Daenerys meegehuild om Jorah. :snik:

Al met al een goede aflevering, er was echt een moment dat ik dacht: crap, ze zullen er toch nog wel een paar in leven laten, anders hebben we nog drie afleveringen alleen Cersei. :laughcry: Ugh, ik zag de preview, wat hoop ik dat iemand haar flink te pakken krijgt (zal wel Arya zijn).
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 30 Apr 2019 10:17

Re: Game of Thrones

Onpopulaire mening denk ik als ik het zo lees, haha, maar mijn man en ik vonden hem juist niet zo..
Belachelijk grote overmacht en het einde was opeens klaar. Er zaten wel echt toffe stukjes in, oa dat van Lyanna! En ook wel mooi dat ze ervoor gekomen hebben om Arya de Night King te laten pakken, had denk ik niet iemand anders moeten zijn.
Bran vond ik weer vervelend als altijd, haha en Theon is een held. Mooi dat na alles wat hij heeft meegemaakt, hij toch als een goede eindigt. Arya had alleen wel net even wat eerder mogen zijn, haha.

Eigenlijk zijn er van mensen die je echt volgt maar weinig overleden volgens mij, toch? Toch een beetje dat 'Hollywood' sausje nu er geen boeken zijn die ze moeten volgen. Maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 30 Apr 2019 10:27

Re: Game of Thrones

Ja wel heel veel overlevenden Arwyn, viel me ook op, maar ze moeten natuurlijk ook nog een keer tegen Cersei. :P
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 30 Apr 2019 10:34

Re: Game of Thrones

En qua leger is er gok ik bar weinig over, dus dan moeten er natuurlijk ook wel veel overlevers zijn, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 30 Apr 2019 15:36

Re: Game of Thrones

Ik vond hem ook wel tegenvallen. Ik had wel een gaver drakengevecht verwacht bijvoorbeeld, maar de red woman had ik dan weer niet verwacht.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem272

Bericht 03 Mei 2019 23:08

Re: Game of Thrones

Jaa, Carice had een toffe rol in deze aflevering!

Verder had ik een beetje hetzelfde als Arwyn. Daarnaast houd ik gewoon niet zo van snelle actiescènes, en vooral het eerste halfuur van het gevecht ging alles zó snel. De beeldkwaliteit was (daardoor?) ook niet zo goed hier.

Ben nu wel heel benieuwd hoe het verdergaat.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Mei 2019 23:40

Re: Game of Thrones

Ik denk helemaal niet de onpopulaire mening, Arwyn. De algemene tendens was helemaal niet positief. En eigenlijk ben ik 't daar wel mee eens. Ik ben aan de ene kant heel blij dat er weinig 'darlings' zijn gestorven. Ik vond het echt heel jammer dat Jorah en Theon dood zijn, want dat vond ik fijne karakters, maar het is wel een hele veilige keuze geweest om de hoofdkarakters allemaal te laten leven. Niet erg GOT achtig (Red Wedding, Ned Stark in 't eerste seizoen etc). Het voelde meer als een fan-pleasing keuze dan echt een goed doordachte plot keuze.
Maar ik vond Aria wel badass, al was ik wel teleurgesteld dat ze geen 'not today' zei toen ze 'm neerstak. Dat had ik van te voren in m'n hoofd.

Heb ook veel negatief commentaar gelezen over de slechte kwaliteit en 't donker. Wij hebben echt enorm zitten stoeien met de kwaliteit en het überhaupt kunnen kijken van de aflevering, echt twee avonden bezig geweest en toen had m'n man 't gehad en heeft spontaan een HBO abonnement afgesloten. :laughcry: dus nu kunnen we iig de komende drie afleveringen nog goed op maandag (toch?) bekijken.
Heb ook eigenlijk zin om alles vanaf seizoen 1 terug te kijken zodat ik alles in perspectief kan plaatsen maar waar vind ik de tijd...

Overigens houd ik helemaal niet van die grootste oorlogscenes in films/series omdat ik ze nooit zo goed kan volgen (laat staan in 't donker) dus afleveringtechnisch vond ik 'm niet zo spectaculair. Ik geniet meer van de cunning little details in GOT. (toevallig keek ik vanavond naar Bohemian Rhapsody waar dezelfde acteur inspeelt die Littlefinger speelde en nu mis ik Littlefinger, brr haat-liefde verhouding met die man).
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers