Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #4

<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 15 Apr 2019 07:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal dat ik ontzettend verkouden ben. Mn neus loopt continu leeg en ook mijn ogen doen lekker mee en tranen continu. Ik heb me nu ziek gemeld omdat het echt geen doen is. Extra jammer want ik zou vanmorgen vroeg paaseieren verstoppen als gekkigheidje op kantoor. Nu worden ze gewoon neergezet. Nog extra balen dat het extra lekkere paaseieren zijn van Tony en ik die nu ook mis, haha.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Apr 2019 19:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal echt zo van veel mensen. Sinds ik afgevallen ben krijg ik bijna dagelijks de vraag wanneer ik een buikwandcorrectie laat doen. Nu ook weer 1 die wist blijkbaar dat ik onlangs ben geopereerd en zei nou heeft niet veel geholpen die operatie. Waarop ik vroeg wat ze bedoelde. Nou die buikwandcorrectie ik zei die heb ik niet gehad hoor. Nou dat word wel rijd dan

Echt als ik van iedereen die dat zegt €10 had gehad had ik die operatie al bij elkaar gehad.
Alsof ik er nu aan denk om z’n operatie te doen. Ben in 1,5 jaar tijd 3x geopereerd en nog herstellende van de laatste. En je moet een jaar stabiel zijn met afvallen. Plus de kosten. Alsof ik zelf niet onwijs onzeker word van die bult vel bij mijn buik
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 15 Apr 2019 19:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ze weten niet beter, Sarah. Niks van aantrekken hoor! Je bent al zo goed bezig. Alles op zijn tijd. Bovendien, waar bemoeien ze zich mee?
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 15 Apr 2019 20:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Sarah, belachelijk dat mensen zoiets zeggen. Dat ze er naar vragen Oke, maar zulke opmerkingen... bizar. Wat onaardig.
Je bent zo mega veel afgevallen en goed bezig en je ziet er super uit.
Iets met jaloezie?
Juli 2019
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 16 Apr 2019 08:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik vind het echt belachelijk dat ze dat tegen je zeggen. Waar bemoeien ze zich mee inderdaad. Ik kan wel zeggen dat je je er niets van moet aantrekken maar ik snap dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is. Je mag trots op jezelf zijn!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Apr 2019 08:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Bah, daar kan ik boos van worden Sarah! Ik heb al vaker dingen gelezen die mensen tegen jou zeggen die ik zo uitermate ongepast vind. Je mag best van je afbijten hoor, die mensen zijn gewoon niet goed. Bah. Wat jij hebt gedaan is zó immens knap en doet bijna niemand je na. Dus ik vind dat jij mag stralen van geluk, met of zonder buikwand correctie!
<<

Anoniem301

Bericht 16 Apr 2019 09:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Radler schreef:Sarah, belachelijk dat mensen zoiets zeggen. Dat ze er naar vragen Oke, maar zulke opmerkingen... bizar. Wat onaardig.
Je bent zo mega veel afgevallen en goed bezig en je ziet er super uit.
Iets met jaloezie?


Iets met jaloezie lijkt mij niet, mensen zijn soms gewoon klootzakken.
Belachelijk Sarah, ook als ze er alleen maar naar vragen, bemoei je lekker met je eigen lichaam
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 16 Apr 2019 09:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wat idioot dat mensen dat zeggen Sarah en heel naar dat ze jou daardoor zo'n rotgevoel geven terwijl je volgens mij juist heel trots op jezelf mag zijn. Ik snap er niets van dat mensen denken dat ze dat soort dingen maar gewoon kunnen zeggen, vind het heel ongepast, onterecht en onvriendelijk. Ik hoop dat je het van je af kunt zeggen en zoals Caro zegt, een beetje van je afbijten is soms helemaal niet erg!

Ik baal er heel erg van dat ik ziek ben. Voel me vreselijk belabberd en de behoefte om de hele dag in bed te gaan liggen met een deken over mijn hoofd. Maar ja, met jonge kinderen kun je als moeder gewoon niet ziek zijn dus ik loop maar weer door (en voel me schuldig dat ik peuter te lang achter de tablet laat zitten en haar zoveel alleen laat spelen). Ik duim keihard dat de kinderen niet ziek worden komende weken zodat we over 1,5 week gewoon lekker van een hele fijne zonvakantie kunnen gaan genieten.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2019 11:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik snap ook niet waarom mensen dat zeggen. Zijn vaak ook onbekende mensen. Die ik in het dorp tegenkom of bij de sportschool. In het begin durfde ik niks terug te zeggen nu zeg ik vaak terug als jij betaald doe ik die buikwandcorrectie dan zijn ze wel stil.
Afbeelding
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 16 Apr 2019 11:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Goeie reactie Sara! Ik snap dat je het niet leuk vind!
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 16 Apr 2019 12:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik ben meestal niet zo haatdragend, maar bij zulke opmerkingen zou ik ook wel iets heel naars terug kunnen zeggen..

Mijn buik is maar uiterlijk, voor een rot innerlijk bestaan geen operaties.
<<

Anoniem308

Bericht 16 Apr 2019 13:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik snap ook oprecht niet dat onbekende mensen je aanspreken over dat soort dingen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Apr 2019 14:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Bah wat een nare opmerkingen Sarah. Echt ongelooflijk waar mensen zich mee willen bemoeien af en toe.

Ik baal omdat ik er net achter kom dat er gestaakt wordt door het grondpersoneel in Spanje op de dag dat wij vliegen. En nergens staat echt duidelijk wat dat precies betekent, of we uberhaupt check in bagage mee kunnen dan (of alleen handbagage), of alles vertraagd wordt, etc. Heel irritant. Heb al berichtje naar Transavia gestuurd maar grote kans dat die ook maar heel weinig weten van de bagageafhandeling daar. Dit wordt waarschijnlijk zo'n kastje/muur verhaal en ik heb ook echt geen zin om met z'n drietjes met alleen maar handbagage te vliegen (los van het feit dat we de check-in bagage ook betaald hebben en ik niet weet in hoeverre Transavia dat vergoed als zij zelf niet de verantwoordelijken zijn voor de staking).
Let's discover the world together.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 17 Apr 2019 15:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal van mijn ochtend. Ik fietste met mijn 2 kinderen op de fiets achter een vrouw die samen met haar dochtertje (ong 6 jaar denk ik) fietste. Ze sloegen rechts af en op de 1 of andere manier vielen ze. Ze waren niet gewond maar het meisje moest wel huilen. Klonk alsof dat vooral van de schrik was. Ik fietste er heel langzaam langs en vroeg of het ging. De moeder reageerde niet op mij maar richtte zich op het meisje. Logisch natuurlijk en ik fietste door omdat ik de indruk had dat het wel ging met ze. Ben ik ong 100 meter verder, hoor ik ineens een hele hoop geschreeuw. Is die moeder me ineens heel boos allemaal dingen na aan het schreeuwen waaronder: 'gewoon doorfietsen hé, dikke kuthoer!'
Ik ben daar eigenlijk al de hele dag door van slag. Het voelde echt zó onterecht en het was ook gewoon heel moeilijk geweest om te helpen aangezien ik 2 kinderen op mijn fiets had.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 17 Apr 2019 17:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wat een asociale vrouw Olive! Kan me voorstellen dat je er door van slag bent
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 17 Apr 2019 18:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Nou wat stom Olíve!! Maar vooral: wat een taal als je met je dochter bent.
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Apr 2019 18:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Nou echt inderdaad!
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Apr 2019 18:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

jemig wat een reactie van die vrouw niet normaal
Afbeelding
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 17 Apr 2019 20:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ja, ik zie het maar als een enorme adrenalineboost en niet de capaciteit om daar mee om te gaan. Ik vind het alleen toch ook wel een beetje eng. Als ik haar weer tegen kom of zo. Ik zou haar niet herkennen trouwens..
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 18 Apr 2019 09:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wat stom van die vrouw Olíve. Grote kans dat ze jou ook niet meer herkent dan de volgende keer.

Ik baal heel erg omdat mijn vriend zojuist te horen heeft gekregen dat hij per direct zijn baan kwijt is.
Het leek zo goed te gaan, heeft net vorige week een opleiding door hun betaald afgerond en was in gesprek over zijn ambities om op een andere afdeling terecht te komen zodat hij met een paar jaar grote kans had om overgeplaatst te worden naar Amerika, zodat we daar konden gaan wonen. Zijn grote droom.
Hij wordt nu beschuldigd van een paar feiten die absoluut niet waar zijn, die hij vanochtend aan de hand van Whatsapp gesprekken met zijn leidinggevende kon bewijzen. Maar toch is het klaar.
Ik ben best verdrietig nu, het leek zo goed te gaan. Hij had het ontzettend naar zijn zin bij dit bedrijf, ik heb net een nieuwe baan waar het heel erg goed gaat en zoon doet het ook allemaal super goed. We hadden echt niets te klagen, na een lange tijd.
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Apr 2019 09:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

He wat rot zeg Saga. Dat klinkt alsof het heel oneerlijk is gegaan.
Let's discover the world together.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 18 Apr 2019 09:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wow Saga wat ongelooflijk rot! Hoe kan dat nou dst hij, ondanks bewijs, toch weg moet? Wat een enorme oneerlijke teleurstelling voor jullie :hug:
<<

Anoniem328

Bericht 18 Apr 2019 09:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Saga want ontzettend rot en oneerlijk zeg.
Je zegt dat hij per direct zijn baan kwijt is. Is het contract niet verlengd of is hij ontslagen? Want in dat laatste geval zou ik het echt aanvechten!
<<

Anoniem315

Bericht 18 Apr 2019 09:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Saga, wat klinkt dit akelig en onterecht! Sterkte voor jullie..

Olivé, wat een gekke reactie van die vrouw. Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar van schrikt.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 18 Apr 2019 10:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Saga, dat klinkt echt heel oneerlijk! Wat ontzettend rot voor jullie.

Olive, wat een rare reactie van die vrouw. En wat en taalgebruik ook nog in het bijzijn van haar dochter. Ik snap dat je daar enorm van schrikt.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers