Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bambino Autostoel groep 0+

<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 14 Nov 2013 17:30

Bambino Autostoel groep 0+

Hallo Allemaal,

mijn moeder wil graag zelf een eigen autostoeltje voor onze baby hebben. Nu had ze bij kruidvat de autostoel groep 0+ van bambino gezien. Hij is ECE R44/04 gekeurd dus naar mijn idee zou die veilig moeten zijn, maar wil toch graag wat ervaringen van anderen. Kan er weinig over op internet vinden dus dacht hier maar even op het forum vragen aan andere mama's....Alvast bedankt voor jullie reacties

Groetjes Stokstaartje
Afbeelding
<<

Anoniem6

Bericht 14 Nov 2013 17:36

Re: Bambino Autostoel groep 0+

Ik zou dat nooit kopen maar dat is gebaseerd op gevoel en niet op feiten! Kan mij niet voorstellen dat een maxicosi van 20 euro goed kan zijn.
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 14 Nov 2013 17:40

Re: Bambino Autostoel groep 0+

dat gevoel heb ik aan de ene kant ook, maar op de site staat hij van 69,95 voor 39,99. 70 euro gaat op zich nog als je bedenkt dat een cabriofix van maxicosi zelf ook 'maar' 100 euro is.

EDIT: voor mezelf zou ik hem sowieso niet kopen, omdat ik het geen stoel voor elke dag gebruik vind. Zij gaat hem natuurlijk lang niet elke dag gebruiken, maar voor die keer dat ze hem gebruikt wil ik wel dat hij veilig is!
Afbeelding
<<

Anoniem6

Bericht 14 Nov 2013 18:12

Re: Bambino Autostoel groep 0+

Ja dat snap ik dat je ook voor weinig gebruik een veilige stoel wilt. Wij hebben 150 betaald voor de cabriofix.
Ik zag hem toevallig deze week bij ons staan afgeprijsd voor 20 euro. Maar kan ze niet die van jullie lenen voor die paar keer?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 14 Nov 2013 18:58

Re: Bambino Autostoel groep 0+

Voor die ene keer zou ik het een prima stoel vinden.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 14 Nov 2013 19:09

Re: Bambino Autostoel groep 0+

Ik zou de maxi cosi gewoon meegeven. Die zit los en kan je makkelijk van auto wisselen.
Mijn ouders hebben wel een stoel 1, en stoel 2 gekocht. Omdat je die wat minder makkelijk losmaakt.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:33

Bericht 14 Nov 2013 19:16

Re: Bambino Autostoel groep 0+

Ja idd wat ieniemienie zegt. Een groep 0 stoel hoef je eigenlijk maar 1 te hebben, meestal neem je de stoel met baby en al in en uit de auto. Het vervolgstoeltje is eventueel wel handig om meerdere van te hebben.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 14 Nov 2013 19:23

Re: Bambino Autostoel groep 0+

Alle stoeltjes die in Nederland worden verkocht moeten een keurmerk hebben dus in principe zijn ze allemaal veilig. Het verschil zit hem eerder in het gebruiksgemak en de afwerking. Ik heb een autostoeltje gekocht bij het kruidvat, van nania. Zonnekap zit er los op, niet zo mooi weggewerkt als bij de cabriofix. Bekleding is ook minder zacht/fijn, Maar doe er toch een hoesje overheen. De verkleinen is ook niet zo mooi rond afgewerkt als bij de cabriofix. Verder kan deze ook niet op de easybase. Verdere is het echt een veilig en prima stoeltje hoor, zeker voor kleine ritjes.
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 14 Nov 2013 22:55

Re: Bambino Autostoel groep 0+

Bedankt voor de reacties. Wij hadden zelf ook de bedoeling om hem gewoon daar te laten als ze moet oppassen, maar ze vind het fijn om een eigen stoeltje te hebben. Zij zal er idd alleen korte ritjes mee maken en zeker niet dagelijks gebruiken. We gaan in elk geval even bij haar langs om te kijken wat voor stoel het is en als wij er een goed gevoel bij hebben is het prima en is dat niet zo dan kan die terug gebracht worden. Cabriofix is idd geen 100 euro ben in de war met de citi. Dat de afwerking iets minder is vind ik voor die paar keer dat ie gebruikt wordt niet zo erg. Isofix heeft ze niet in de auto dus ze zal toch gebruik maken van de autogordel.
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 14 Nov 2013 23:00

Re: Bambino Autostoel groep 0+

Maar als je je baby brengt, breng je hem/haar toch zelf met Maxi Cosi en al, omdat je dan zelf misschien een stuk met de auto moet? Dan zet je baby toch met Maxi Cosi en al binnen? Ik zou het echt zonde van het geld vinden, ook al is het 'maar' 30 euro.
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 15 Nov 2013 14:31

Re: Bambino Autostoel groep 0+

Zoals ik al een paar keer aangaf wil zij dit zelf graag. Voor ons hoeft het niet. Maar als zij per se een eigen stoeltje wil moet ze dat zelf weten. Het enige wat wij dan willen is dat het een verantwoord stoeltje is en ik ben erg blij dat ze dit met ons overlegd en niet zomaar iets koopt. Ik zou dus graag reacties/ervaringen willen met en over deze stoel en geen oplossingen of antwoorden dat het niet nodig is om een stoel te kopen :nerd:
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lady