Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jurk gezocht

<<

Lovely

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 04 Jan 2019 17:03

Bericht 12 Apr 2019 23:50

Jurk gezocht

Ik ben op zoek naar een mooie, feestelijke jurk voor als mijn vriend en ik volgende maand geregistreerde partners worden.

Ik houd van kleuren, van netjes, maar wil geen trouwjurk. Dus niet te uitbundig. Ik ben 1,80 lang. Heb mooie benen dus hoeft niet een lange jurk. Wel een vrij dikke buik dus die mag verbloemt worden. En een mooie decolleté die gezien mag worden. Enigszins sexy maar niet ordinair natuurlijk.

Ik wil er graag zwarte pumps bij dragen. En mijn budget is ongeveer 100 euro.

Wie wil er mee zoeken?
<<

Anoniem273

Bericht 13 Apr 2019 23:26

Re: Jurk gezocht

Welke kleuren vind je mooi/staan je mooi?
<<

Anoniem269

Bericht 14 Apr 2019 20:13

Re: Jurk gezocht

<<

Pitty

Bericht 15 Apr 2019 10:13

Re: Jurk gezocht

King Louie, top vintage, tante betsy?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers