Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Advies gevraagd bij zorgen om trainer bij turnen.

<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 14:39

Bericht 13 Apr 2019 13:04

Advies gevraagd bij zorgen om trainer bij turnen.

weg..
Laatst gewijzigd door Druifje op 14 Apr 2019 15:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem279

Bericht 13 Apr 2019 13:06

Re: Advies gevraagd bij zorgen om trainer bij turnen.

Mijn eerste reactie is kijken of je iemand binnen de turnvereniging te spreken kunt krijgen die hierover gaat. Misschien een coördinator als die er is, of iemand van het bestuur.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 14:39

Bericht 13 Apr 2019 13:07

Re: Advies gevraagd bij zorgen om trainer bij turnen.

Ja er is een vertrouwenspersoon weet ik
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 13 Apr 2019 13:51

Re: Advies gevraagd bij zorgen om trainer bij turnen.

Ik zou contact opnemen met de vertrouwenspersoon en ondertussen heel erg oppassen met wat ik zeg.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 14:39

Bericht 13 Apr 2019 13:58

Re: Advies gevraagd bij zorgen om trainer bij turnen.

Ja ik zeg tegen niemand iets want het kan allemaal net zo goed roddels zijn en daar kun je iemand dan zo mee beschadigen
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 13 Apr 2019 14:31

Re: Advies gevraagd bij zorgen om trainer bij turnen.

Is hij wel eens alleen met de kinderen? Een vriend van me trainde een groep jonge meisjes en die wilde dit nooit alleen doen, dat had hij ook meegekregen uit verenigingen waar hij daarvoor zat. Als een 2e trainer niet kon vroeg hij een andere volwassene om erbij te zijn.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Apr 2019 15:15

Re: Advies gevraagd bij zorgen om trainer bij turnen.

Doet me denken aan de laatste afleveringen van de Luizenmoeder. Pas heel goed op met wat je zegt en tegen wie want het kan zó schaden.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 13 Apr 2019 15:15

Re: Advies gevraagd bij zorgen om trainer bij turnen.

Wat bedoelt je man met de manier van vastpakken? Turnen is wel een sport waarbij je met vangen niet altijd helemaal discreet kan zijn.sommige elementen gaan zo snel dat je gewoon grijpen moet. Als er een keer billen of borsten worden geraakt dan kan dat een keer. Al moet het natuurlijk niet bewust gebeuren.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 14:39

Bericht 13 Apr 2019 17:17

Re: Advies gevraagd bij zorgen om trainer bij turnen.

Dat is toch ook wat ik duidelijk benoem lady, maar ik maak me wel wat zorgen.
Laatst gewijzigd door Druifje op 14 Apr 2019 15:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Geel

Bericht 13 Apr 2019 18:20

Re: Advies gevraagd bij zorgen om trainer bij turnen.

Je zou eens kunnen informeren bij de school waar hij is ontslagen, welke procedure is gevolgd en of je wellicht iets kunt opvragen. En idd navragen bij de vertrouwenspersoon.

Ik weet zelf dat ik het verschrikkelijk vond dat de man die was ontslagen vanwege seksuele intimidatie bij mij (o.m.) gewoon weer aan de slag was op een plek waar hij eerder weg moest vanwege ongepast gedrag richting stagiaires. Ik snapte er niks van dat die werkgever hem gewoon weer zo'n gevoelige plek gaf.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers