Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

caribbeanlover

Bericht 09 Apr 2019 09:01

Re: Temptation Island.

Radler schreef:Haha die ene foto is idd echt net Ellie Lust


Ja hé best een goede gelijkenis en dan te bedenken dat zij een 1 eiige tweelingzus heeft.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 09 Apr 2019 10:10

Re: Temptation Island.



O ja, toen mochten ze nog kiezen met wie ze de laatste nacht wilden doorbrengen! Altijd drama was dat :smile:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 12 Apr 2019 10:28

Re: Temptation Island.

Wat een gezellige uitzending gister weer.
2015 💙
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Apr 2019 11:00

Re: Temptation Island.

Ik heb net het begin even terug gekeken omdat ik niet zeker wist of Sidney het zei. Toen Rick zei dat Heikki Milou mocht bespioneren en hij koos om 2 verleiders te laten gaan zei Sidney ik vind het heel moeilijk.
Het gaat hem toch niet aan?! Vind het echt raar dat hij dat zei.
De verleidsters die hij stuurde zijn niet bepaalde slim. Ze zeiden tegen elkaar in de auto dat Milou Jietse erna nog wilde zien, maar Milou vroeg het zich al en zei helemaal niet of ze het echt wilde.

Was weer erg saai. Wanneer gebeurd er nou wat?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2019 12:01

Re: Temptation Island.

Dat zei hij omdat Heikki aan hem vroeg wat hij zou doen.
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Apr 2019 13:46

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:Dat zei hij omdat Heikki aan hem vroeg wat hij zou doen.


Dan nog blijft het een rare opmerking in dit geval dus een antwoord.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2019 13:53

Re: Temptation Island.

Niks raars aan, hij vindt het een moeilijke beslissing. Dat jij iets niet snapt wil niet zeggen dat het raar is.
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Apr 2019 14:34

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:Niks raars aan, hij vindt het een moeilijke beslissing. Dat jij iets niet snapt wil niet zeggen dat het raar is.


:sleep:
<<

Anoniem328

Bericht 12 Apr 2019 14:35

Re: Temptation Island.

Inderdaad Bliss, het was een hele normale opmerking.

Maar wat een slaapverwekkende aflevering zeg. Het ging alleen maar om dat bespioneren. En ze deden net alsof het heel heftig was terwijl er in mijn ogen weinig verkeerds gebeurde. Boooooring!
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Apr 2019 21:16

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:Niks raars aan, hij vindt het een moeilijke beslissing. Dat jij iets niet snapt wil niet zeggen dat het raar is.


Sidney zei letterlijk ik vind het moeilijk. Dat is dan wel raar, want Heikki vroeg wat hij zou doen dan zou zijn antwoord dus moeten zijn ik zou het moeilijk vinden.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Apr 2019 21:21

Re: Temptation Island.

Jemig CBL, Sidney vindt het gewoon moeilijk.

Ik vind het moeilijk om er iets over te zeggen.
Ik vind het een moeilijke beslissing.
Ik vind het moeilijk om je te helpen.
Ik vind het moeilijk.

Doe niet zo moeilijk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2019 22:13

Re: Temptation Island.

Oooh cbl toch. :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2019 22:15

Re: Temptation Island.

Wat een raar woord trouwens als je het zo vaak achter elkaar ziet staan.

Heb de volgende aflevering gisteren al op Videoland gezien en het is wel nasty wat ze bij het kampvuur laten zien hoor, heel vertekenend. Maar ja, dat is Temptation hè.
❤ 7 juni 2018
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1704

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 12 Apr 2019 22:42

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Bliss schreef:Niks raars aan, hij vindt het een moeilijke beslissing. Dat jij iets niet snapt wil niet zeggen dat het raar is.


Sidney zei letterlijk ik vind het moeilijk. Dat is dan wel raar, want Heikki vroeg wat hij zou doen dan zou zijn antwoord dus moeten zijn ik zou het moeilijk vinden.


Mijn antwoord zou dan ook kunnen zijn ik vind het moeilijk.
Vind niks vreemds aan die zin eigenlijk.

Verder saai seizoen... niet eens zo zeer omdat er weinig gebeurd, ook dat natuurlijk. Maar de personen die mee doen vind ik niet zo.
Opeens mag er gespioneerd worden in de hoop dat er toch nog iets spectaculairs gaat gebeuren.
Die 2 verleidsters die heel overdreven doen over wat ze horen.
En de aflevering die volgende week op tv komt is ook weinig aan
Juli 2019
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2019 13:48

Re: Temptation Island.

Vraag me door dit seizoen af of er wel animo is voor een volgend seizoen dus vips daar even buiten gelaten.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 13 Apr 2019 15:58

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:Wat een raar woord trouwens als je het zo vaak achter elkaar ziet staan.

Heb de volgende aflevering gisteren al op Videoland gezien en het is wel nasty wat ze bij het kampvuur laten zien hoor, heel vertekenend. Maar ja, dat is Temptation hè.


Echt he. Dit was wel heel erg. Zo heb ik het nog niet eerder gezien.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Apr 2019 14:28

Re: Temptation Island.

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Apr 2019 18:47

Re: Temptation Island.

Zo ik heb wat flinke roddels over TI gelezen, ben benieuwd of het waar is! Zo zou Rodanya zijn vreemdgegaan tijdens de dreamdate, in elk geval gezoend. Zij en Morgan zijn niet meer bij elkaar, hij zou haar geslagen hebben en hij zou iets met Milou hebben (gehad?). Wordt het misschien toch nog smeuïg, al is dit natuurlijk bijna allemaal pas van na het programma.
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Apr 2019 18:49

Re: Temptation Island.

dat heb ik ook gelezen bliss. , zag allemaal whatsapp gesprekken van milou en rodanya. Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Apr 2019 18:59

Re: Temptation Island.

Ja die heb ik ook gelezen, ging er pittig aan toe!
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Apr 2019 19:24

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:Zo ik heb wat flinke roddels over TI gelezen, ben benieuwd of het waar is! Zo zou Rodanya zijn vreemdgegaan tijdens de dreamdate, in elk geval gezoend. Zij en Morgan zijn niet meer bij elkaar, hij zou haar geslagen hebben en hij zou iets met Milou hebben (gehad?). Wordt het misschien toch nog smeuïg, al is dit natuurlijk bijna allemaal pas van na het programma.


Die zijn iig geen vriendinnen meer mocht het waar zijn.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Apr 2019 20:14

Re: Temptation Island.

een stel dat meedeed aan de vips versie was tijdens de opname 13 weken zwanger ze moesten toen weg toen de mensen er achter kwamen

Channah en Quentin
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... 2iq-oQgU8E
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Apr 2019 20:52

Re: Temptation Island.

sarah1985 schreef:een stel dat meedeed aan de vips versie was tijdens de opname 13 weken zwanger ze moesten toen weg toen de mensen er achter kwamen

Channah en Quentin
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... 2iq-oQgU8E


Zag het net. Stom dat de arts niet zwanger heeft aangevinkt toen ze testen moesten ondergaan die verplicht zijn om deel te nemen. Channah heeft daar misbruik van gemaakt.
Wel apart dat dat ze niet aankaarte dat dat jaren geleden ook was gebeurd. Ik neem aan dat er toen geen testen waren ter verplichting.

Ik zou wel een programma willen waarin ze terug blikken en kijken hoe het nu met oud deelnemers gaat en dan heb ik het niet over mensen als Rosanna en Niels etc.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Apr 2019 21:19

Re: Temptation Island.

“Anders hadden ze me niet gecast” :lol: :lol:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 18 Apr 2019 22:00

Re: Temptation Island.

Hahaha ja erg hè Zora. Hij vindt zichzelf best wat. Maar erger nog is Jaimy, wát een ongelooflijke kwal. Vindt zichzelf helemaal geweldig, enorme praatjes maar dat is het dan.

Milou en Heikki zouden eens alle beelden van elkaar moeten zien, ze missen elkaar enorm. Jammer dat het zo opgestookt wordt.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers