Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pijnlijke ledematen door de zon

<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 07 Apr 2019 12:36

Pijnlijke ledematen door de zon

Heerlijk de zon, maar helaas zijn daar ook weer de zere armen...
Wanneer ik iets langer in de zon zit gaan mijn armen en/of benen pijn doen.
Niet de huid zelf door verbranding, maar echt mijn arm zelf. Het lijkt soms ook wat zwaar aan te voelen.
Herkent iemand dit of weet iemand wat dit is?
Op Google word ik niet wijzer en heb het tijdens een waslijst met klachten ook eens aangegeven bij de huisarts, die vond het maar vreemd.
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem282

Bericht 07 Apr 2019 12:46

Re: Pijnlijke ledematen door de zon

Wat vervelend voor je. Ik zou aan je arts een doorverwijzing vragen, zodat je op die manier hopelijk meer duidelijkheid krijgt. Sterkte!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 09 Apr 2019 23:04

Re: Pijnlijke ledematen door de zon

Hou je snel vocht vast soms door warmte?
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 12 Apr 2019 16:35

Re: Pijnlijke ledematen door de zon

Vocht hou ik bijna nooit vast, zelfs tijdens de zwangerschap in juli maar iets :)

Ik ga sowieso eerdaags weer een afspraak maken!
December 2009
juli 2012

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers