Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schermtijd telefoon

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 09 Apr 2019 15:57

Schermtijd telefoon

Mijn man had het eerder al op zijn telefoon en ik zat aan de hand van deze resultaten te mopperen dat ie zoveel tijd besteedt aan dat ding maar nu heb ik zelf een nieuwe iPhone met schermtijdweergave en ik vind het behoorlijk confronterend zeg! Vandaag zou ik al meer dan 2 uur op mijn telefoon gezeten!? :pale: Ik vraag me oprecht af of het klopt. Hoe is dat bij jullie?
<<

Anoniem304

Bericht 09 Apr 2019 16:09

Re: Schermtijd telefoon

Ik heb ook een app, maar wij hebben ook de camera van de babyfoon in een app, dus dat telt ook als schermtijd. Als G. onrustig is dan staat die wel even een tijdje aan.

Ik was gisteren nog ziek, Videoland op de telefoon gekeken, 9 uren en 30 minuten schermtijd. Oeps.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Apr 2019 16:15

Re: Schermtijd telefoon

Voor vandaag durf ik het ook niet te zeggen trouwens. Ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat het klopt. Maar ik doe wel vaak mijn scherm even aan om te kijken of er nog berichtjes zijn.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Apr 2019 16:49

Re: Schermtijd telefoon

Bij mij klopt de schermtijd van vandaag niet, hij zegt dat ik 20 seconden naar radio 10 heb geluisterd maar dat was zeker 40 minuten.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 09 Apr 2019 16:51

Re: Schermtijd telefoon

Dat zou wel kunnen kloppen Carrie, want hoe veel tijd heb je ook echt de app bediend en dus naar je scherm gekeken?
<<

Anoniem301

Bericht 09 Apr 2019 16:51

Re: Schermtijd telefoon

Harrison schreef:Dat zou wel kunnen kloppen Carrie, want hoe veel tijd heb je ook echt de app bediend en dus naar je scherm gekeken?


Ojaaaaaa :smile:
<<

Anoniem301

Bericht 09 Apr 2019 16:53

Re: Schermtijd telefoon

Mijn gemiddelde van vorige week is 2 uur en 23 minuten per dag. Valt me nog mee!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Apr 2019 17:26

Re: Schermtijd telefoon

Ik heb net even gekeken maar bij mijn telefoon laat ie 't alleen per batterij zien, dus nadat je de telefoon hebt opgeladen reset ie 'm. Dus dat is geen accuraat antwoord, want nu staat er 20 minuten. Ik laad m'n telefoon wel 2 a 3 keer per dag op ('s nachts sowieso en 1 of 2 keer tussendoor overdag) dus dat zegt denk ik ook al genoeg over m'n gebruik. Veel dus.
Let's discover the world together.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 09 Apr 2019 17:45

Re: Schermtijd telefoon

Ik spendeer momenteel heel schandalig een werkdag op mijn telefoon. 7 en half uur. Ik heb nog verlof/vakantie. En speel in de avond best een tijd een spelletje. Tot de laatste voeding. Enz. Zal straks als ik weer werk wel minder worden. En tsja ik geef toe wel lichtelijk verslaafd te zijn. Facebook moet altijd wel ff gecheckt als ik me verveel.
D. 💙14-01-2019💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12146

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Apr 2019 18:54

Re: Schermtijd telefoon

ik heb meer schermtijd op mijn ipad dan mobiel. Ipad is gemiddeld 3 uur per dag. Ik lees mijn mail en apps op mijn smartwatch
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Apr 2019 21:30

Re: Schermtijd telefoon

Marin schreef:Ik heb net even gekeken maar bij mijn telefoon laat ie 't alleen per batterij zien, dus nadat je de telefoon hebt opgeladen reset ie 'm. Dus dat is geen accuraat antwoord, want nu staat er 20 minuten. Ik laad m'n telefoon wel 2 a 3 keer per dag op ('s nachts sowieso en 1 of 2 keer tussendoor overdag) dus dat zegt denk ik ook al genoeg over m'n gebruik. Veel dus.

Wow is je telefoon zo vaak leeg? Zegt ook wel iets over je batterij dan. Of is je batterij dan niet helemaal leeg als je hem aan de lader doet en haal je hem er weer af voordat hij vol is ofzo?

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Apr 2019 21:38

Re: Schermtijd telefoon

Elliot schreef:
Marin schreef:Ik heb net even gekeken maar bij mijn telefoon laat ie 't alleen per batterij zien, dus nadat je de telefoon hebt opgeladen reset ie 'm. Dus dat is geen accuraat antwoord, want nu staat er 20 minuten. Ik laad m'n telefoon wel 2 a 3 keer per dag op ('s nachts sowieso en 1 of 2 keer tussendoor overdag) dus dat zegt denk ik ook al genoeg over m'n gebruik. Veel dus.

Wow is je telefoon zo vaak leeg? Zegt ook wel iets over je batterij dan. Of is je batterij dan niet helemaal leeg als je hem aan de lader doet en haal je hem er weer af voordat hij vol is ofzo?


Ja m'n telefoon is twee keer per dag (bijna) leeg, maar niet door een slechte batterij hoor (hoewel die wel slechter wordt als je 'm oplaat als ie nog niet helemaal leeg is). Ik word al zenuwachtig als ik ergens ben en m'n telefoon heeft nog maar 50 procent. Maar vaak genoeg is halverwege de dag rond de 20 en dan laat ik 'm tijdens O's slaapje weer even op met de quick charger. Dan is ie vaak weer rond de 90 of 100 zodra O wakker wordt en vaak is ie aan 't einde van de avond weer leeg, of soms nog eerder, en dan laad ik 'm in de avond ook nog even op. En 's nachts ook (maar zonder quick charge). Het is niet het beste batterij management, maar ik vind het zelf wel zo prettig om echt een wat vollere batterij te hebben. In de auto laad ik 'm ook vaak even snel via een quick charger in de auto op, zodat ie net weer even iets voller is als ik ergens heen rijd.
Oh en m'n helderheid staat ook altijd bijna op volledig, dat helpt ook niet. Maar met name zit ik gewoon heel veel op m'n telefoon, dat is het meest simpele antwoord haha.
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 10 Apr 2019 10:45

Re: Schermtijd telefoon

Volgens mij is dat achterhaald Marin, dat je batterij slechter wordt als je hem eerder oplaadt.
<<

Anoniem281

Bericht 10 Apr 2019 11:23

Re: Schermtijd telefoon

Klopt, met de huidige lithium batterijen wordt het zelfs afgeraden om batterij helemaal leeg te laten lopen.

Ik heb geen schermtijd monitor...iets. En zit wel regelmatig met m'n telefoon maar hoeveel het is? Zal eens kijken voor een android app om het bij te houden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Apr 2019 11:35

Re: Schermtijd telefoon

Oh echt? Nou dan doe ik niks fout haha.
Let's discover the world together.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 10 Apr 2019 18:52

Re: Schermtijd telefoon

Het is niet realistisch. Voor mijn werk gebruik ik de mobiele hotspot dit telt als schermtijd dus zit al snel op 6 uur minimaal per dag gelukkig compenseert het weekend.
Carpe Diem
<<

Anoniem304

Bericht 10 Apr 2019 21:22

Re: Schermtijd telefoon

Bergkristal schreef:Het is niet realistisch. Voor mijn werk gebruik ik de mobiele hotspot dit telt als schermtijd dus zit al snel op 6 uur minimaal per dag gelukkig compenseert het weekend.

Ik weet niet of het op de iPhone kan, maar in de apps voor Android kan je instellen welke apps en systeemdingen je wilt uitzonderen voor schermtijd.
Ik kan dus ook de babyfoon camera uitzonderen kwam ik gisteren achter.
<<

Geranium

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 04 Mrt 2019 22:46

Bericht 10 Apr 2019 21:35

Re: Schermtijd telefoon

Ik heb geen app die meet hoe lang ik op mijn telefoon zit, maar ik vrees heel wat uren per dag. Wil dit gaan minderen door minder het nieuws te volgen. Dit weekend wilde ik een boek lezen en ik merkte dat ik daar nauwelijks de concentratie voor had en dat ik me bij elke melding van mijn telefoon weer liet afleiden.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 11 Apr 2019 20:05

Re: Schermtijd telefoon

Cotton schreef:
Bergkristal schreef:Het is niet realistisch. Voor mijn werk gebruik ik de mobiele hotspot dit telt als schermtijd dus zit al snel op 6 uur minimaal per dag gelukkig compenseert het weekend.

Ik weet niet of het op de iPhone kan, maar in de apps voor Android kan je instellen welke apps en systeemdingen je wilt uitzonderen voor schermtijd.
Ik kan dus ook de babyfoon camera uitzonderen kwam ik gisteren achter.


Heb een iPhone kan het helaas niet vinden mocht iemand tips hebben graag zou graag een keer een ‘realistisch’ beeld willen zien.
Carpe Diem

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers