Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is hier een tandarts of tandartsassistente aanwezig?

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 03 Apr 2019 17:27

Is hier een tandarts of tandartsassistente aanwezig?

Hopelijk kunnen jullie hier antwoord op geven..

2 weken terug is een kies gevuld en gisteren brak er of een stuk vulling af of zelfs een deel van die kies, dat weet ik dus niet.
Gelijk de tandartsenpraktijk gebeld en mijn verhaal gedaan en nu zou ik pas komende maandag terecht kunnen. Dat is mijn werkdag en dinsdag ook, dus nu kan ik pas over 2 weken want die tandarts die me behandeld heeft werkt ook alleen maandag en dinsdag. (Ik werk maandag om de week voordat een oplettende lezer misschien denkt van hoe kan dat).

Vanmorgen weer terug gebeld en gevraagd waarom ik niet geholpen kan worden door een andere tandarts. Assistente zei dat als ik me laat behandelen hiervoor door een andere tandarts uit dezelfde praktijk, dit dan niet onder de garantie valt en ik weer de hele behandeling moet betalen. Maar is dat niet gek?

Ze werken allebei bij dezelfde tandartsen praktijk, dan moet dat toch niet uitmaken?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 03 Apr 2019 17:52

Re: Is hier een tandarts of tandartsassistente aanwezig?

ik vermoed dat de tandartsen op omzetbasis werken en ze daarom elkaars fouten niet gaan herstellen. Garantie = geen omzet dus geen inkomen. En je wordt dan dus dubbel belast als je de fouten van een ander gaat herstellen. Want je hebt niet het inkomen van de eerste behandeling en je mist nu tijd waarin je wel omzet had kunnen draaien met andere patiënten.
2015 💙
<<

Anoniem279

Bericht 03 Apr 2019 17:55

Re: Is hier een tandarts of tandartsassistente aanwezig?

Ik zou hiervoor gewoon vrij kunnen krijgen op mijn werk, is dat geen optie? Hoe het qua garantie zit, zou ik niet durven zeggen maar ik zou het inderdaad wel zo snel mogelijk verholpen willen hebben. Alleen zou ik het dus met mijn werk proberen te regelen, volgens mij zijn daar in de cao waar ik in werk, verlofregels voor.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 04 Apr 2019 19:30

Re: Is hier een tandarts of tandartsassistente aanwezig?

Ik vind dit nogal bijzonder zeg. Raar dat het dan niet onder de garantie valt. Hier doen ze gelukkig daar niet moeilijk over
<<

Anoniem284

Bericht 05 Apr 2019 08:42

Re: Is hier een tandarts of tandartsassistente aanwezig?

Ik weet niet precies hoe dat zit. Maar is het geen mogelijkheid een afspraak vroeg in de ochtend of laat in de middag te krijgen dat je het even met je werk overlegt?
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 08 Apr 2019 20:15

Re: Is hier een tandarts of tandartsassistente aanwezig?

Ik krijg daar echt geen vrij voor of iets. Mijn bazin is nou niet echt meewerkend met zoiets behalve als het in haar eigen voordeel is.
Ik heb er gelukkig geen last van dus nu moet ik volgende week maandag.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers