Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Nov 2013 08:18

Re: Datetopic

Ok, nu word ik dus net ineens ongesteld ofzo? (week te vroeg!) Verklaart wel meteen waarom ik er nu emotioneler op reageer. Heb ik hem ook gestuurd en ik heb gezegd dat wel weer app als dit voorbij is. Ik zie wel of er überhaupt nog iets gebeurt dan en hoe lang ik me daar nog prettig bij voel. Oooh waarom gaat alles bij mij toch ook altijd zo moeilijk? Ik stond er eerst juist zo relaxed in, maar ja, ik ben toch een vrouw met gevoelens enzo :laughcry: Bluhh.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Nov 2013 08:20

Re: Datetopic

Oh ik zie nu je reactie, Stuiter. Denk dat je gelijk hebt over die aandacht hoor en een liefdesrelatie zie ik sowieso niet gebeuren tussen ons. Maar goed: zie mijn reactie hierboven. Ik kijk het nog wel ff aan idd :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem32

Bericht 15 Nov 2013 08:22

Re: Datetopic

Hahahah oke dat verklaard :D
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 15 Nov 2013 08:58

Re: Datetopic

Hier een onverwachte update :)

Na een paar weken verder te hebben geappt, waarin ik van mijn ex-date hele dubbele berichtjes kreeg, (ook nadat hij zei dat hij niets meer dan vriendschap voelde) hebben we gisteren weer afgesproken. Rond 19:00u kwam hij me weer ophalen en was rond elf uur weer thuis, omdat hij vandaag om 7u begon met werken.

Weer een filmpje bij hem gekeken.. Ondertussen nodigde hij mij uit dichterbij en tegen hem aan te komen zitten en legde toen een arm om me heen.. Vond het eigenlijk wel helemaal prima. Op een gegeven moment begon hij wat te kloten door mij te gaan kietelen (waar ik helemaal niet tegen kan) en vlak daarna gaf hij een kus op mijn wang.. Dat moment was best een beetje verwarrend, maar nog steeds niet vervelend ofzo...
Toen de film was afgelopen hebben we een stukje van Geer en Gor gekeken, gewoon omdat het zo lekker fout is :laughcry: Hij deed daarna de tv uit..
En toen was daar het moment waarop we ineens aan het zoenen waren..

Het was echt fijn en heb hem daarna ook nog wel gevraagd wat het voor hem betekende, omdat ik er uiteindelijk toen ik thuis was toch wel wat gemixte gevoelens bij had.. maar daar kwam eigenlijk een vrij onduidelijk antwoord op. Wel duidelijk genoeg dat ik weet dat het niet eenmalig was en dat hij me ook zeker nog vaker wil zien :dance:

Damn wat kan hij zoenen zeg :thumbup:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 15 Nov 2013 11:16

Re: Datetopic

Bliss, ik snap goed dat je je zo voelt maar heb je dat ook niet een beetje zelf zo gecreëerd? Door ook toen te zeggen dat je meteen to the point wilde komen, bij die eerste 'date' was het toch ook allemaal vrij snel gebeurd? (en van die dubbelzinnige opmerkingen, of hij even langs wipt) Dan kun je wel alleen scharrels zijn voor de seks maar dat houdt toch niet in dat je ook daadwerkelijk alleen seks hebt? Ik heb ook wel eens met jongens gescharreld alleen voor seks maar dat ging toch wel iets anders. Wij blijven sowieso ook gewoon bij elkaar slapen en hebben een gezellige avond/nacht/ochtend met daarbij een keer seks ja. Ik zou me heel goedkoop voelen als een jongen hier alleen maar komt voor seks en daarna weer pleite is.

Wat ontzettend leuk voor je Joyce! Ik hoop wel dat je snel meer duidelijk krijgt :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Nov 2013 12:10

Re: Datetopic

Ja, ik snap mezelf soms ook niet hoor. Dat 'zakelijke' deed ik juist ter voorkoming van t krijgen van gevoelens, leek me wel zo overzichtelijk. En nu ging dat dus zo en dan vind ik t toch weer stom. Zucht. Ik word soms zo moe van mezelf :laughcry: Heb ook nog geen reactie nu van hem, dus misschien is ie er sowieso al klaar mee. Ik bekijk t over een paar dagen wel weer eens, nare dingen, die hormonen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem198

Bericht 15 Nov 2013 18:15

Re: Datetopic

Toet schreef:Bliss, ik snap goed dat je je zo voelt maar heb je dat ook niet een beetje zelf zo gecreëerd? Door ook toen te zeggen dat je meteen to the point wilde komen, bij die eerste 'date' was het toch ook allemaal vrij snel gebeurd? (en van die dubbelzinnige opmerkingen, of hij even langs wipt) Dan kun je wel alleen scharrels zijn voor de seks maar dat houdt toch niet in dat je ook daadwerkelijk alleen seks hebt? Ik heb ook wel eens met jongens gescharreld alleen voor seks maar dat ging toch wel iets anders. Wij blijven sowieso ook gewoon bij elkaar slapen en hebben een gezellige avond/nacht/ochtend met daarbij een keer seks ja. Ik zou me heel goedkoop voelen als een jongen hier alleen maar komt voor seks en daarna weer pleite is.

Wat ontzettend leuk voor je Joyce! Ik hoop wel dat je snel meer duidelijk krijgt :)


Eens met Toet. Mijn scharrels daar deed ook wel meer mee dan alleen sex gerelateerde dingen. Ik kan niet eens sexen op commando. Vind het wel goed van je dat je hebt gezegd niet als hoer gebruikt wil worden.
Ben benieuwd of je nog wat van hem hoort.

Joyce, leuk dat je een leuke avond hebt gehad, ik ben benieuwd naar het vervolg.

Ik ben trouwens echt fan van dit topic leuk om te lezen (niet altijd natuurlijk als leuke dates op niks uitlopen) en vind het jammer dat ik niet actief mee heb geschreven toen ik nog vrijgezel was. Toen ik mee ging schrijven leerde ik al snel mijn vriend kennen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Nov 2013 18:53

Re: Datetopic

Ik denk dat er ook nog weer een verschil is tussen een scharrel een een 'friend with benefits'. Geloof dat dat tweede toch meer mijn ding is dan, en dat een scharrel echt puur voor de seks is. Toen bij die eerste keer vond ik het wel makkelijk om meteen to the point te komen, omdat ik bang was voor ongemakkelijke momenten anders (ben ik allergisch voor!). Het gaat me eigenlijk meer om 'achteraf'; het is niet zo dat ie echt meteen binnen vijf minuten weg is ofzo, we kletsen wel ff, maar ik mis toch een soort genegenheid of ff een knuffel ofzo. Zoiets. Maar ik reageer nu ook emotioneler door hormonen denk ik, dus ik weet t ff allemaal niet. Misschien wil ik dit gewoon graag kunnen ofzo, maar past het toch niet echt bij me. Op het moment zelf vind ik het retespannend en leuk, maar achteraf knaagt er iets ofzo. Nou ja, ik laat het ff bezinken. Heb ook niks meer gehoord, dus als dat zo blijft, dan is het sowieso klaar en dan waren het drie fantastische weken :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Nov 2013 21:38

Re: Datetopic

Nog wel wat gehoord, maar weinig boeiends. Als ie nog een keer langskomt en ik voel me er wederom niet prettig (ok dat is sterk uitgedrukt, maar goed) bij, dan kap ik er gewoon mee.
❤ 7 juni 2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 17 Nov 2013 09:51

Re: Datetopic

Mijn date is geen date meer. Net op het moment dat ik dacht dat het dit keer wel eens goed zou kunnen gaan begon hij anders te doen. Woensdag was hij nog hier en toen leek het wel weer goed te gaan.
Maar daarna weer bijna geen contact. Gisteren heb ik hem gevraagd om te zeggen wat er is. Conclusie; hij is niet verliefd.

Bah. Nu vind ik alles stom. :nopompom:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 17 Nov 2013 09:52

Re: Datetopic

Bah! Wat stom Carra! Wat klote voor je :hug:
<<

Anoniem198

Bericht 17 Nov 2013 09:55

Re: Datetopic

Carra, wat jammer! Sterkte
<<

Anoniem4

Bericht 17 Nov 2013 10:16

Re: Datetopic

He Carra wat klote zeg! Het leek zo de goede kant op te gaan. Wat stom!

Met mijn date gaat het nog steeds leuk, dinsdag zie ik 'm weer!
Vrijdagavond appte een ex van 2,5 jaar geleden (die ik van de zomer op een festival was tegengekomen en daarna even mee heb gewhatsappt) me ineens 'wijn?'
Ik ben toch wel nieuwsgierig dus ik heb voor donderdag met 'm afgesproke om wat te gaan drinken. Maar als het dinsdag weer zo leuk is zeg ik af.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 17 Nov 2013 10:43

Re: Datetopic

Caara, wat jammer! :(
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 17 Nov 2013 11:10

Re: Datetopic

Rogue, zo gek. Net op het moment dat je een leuke jongen leert kennen dan appt er weer een ex. Zo raar vind ik dat altijd. Veel plezier dinsdag!

Mijn ex-date vond het gisteravond nog nodig om te zeggen hoe vervelend hij het allemaal vond en dat hij ook teleurgesteld was. Hij wil nog koffie met me drinken om het er face to face over te hebben en het netjes af te sluiten. Ik heb daar niet veel behoefte aan en ga dat dus ook niet doen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Nov 2013 12:12

Re: Datetopic

Carra schreef:Rogue, zo gek. Net op het moment dat je een leuke jongen leert kennen dan appt er weer een ex. Zo raar vind ik dat altijd. Veel plezier dinsdag!

Mijn ex-date vond het gisteravond nog nodig om te zeggen hoe vervelend hij het allemaal vond en dat hij ook teleurgesteld was. Hij wil nog koffie met me drinken om het er face to face over te hebben en het netjes af te sluiten. Ik heb daar niet veel behoefte aan en ga dat dus ook niet doen.


Joyce: wat leuk!! Klinkt ook echt heel gezellig en spannend eigenlijk. Probeer niet te snel duidelijk te krijgen welk gevoel er is bij hem etc. Dat is tegenwoordig mijn filosofie: loslaten en niet teveel nadenken haha!

Rogue: jaaaa! Leuk :-)! Maar die foto samen zag er ook heel gezellig uit!

Bliss: eens met Toet. Denk ook wel dt dit heel verwarrend voor hem is. Ene moment gaat het snel en is het binnen een uur gepiept, maar vervolgens verander je het zelf een beetje. Ik vind het wel heel goed dat hij ook direct zijn grenzen aangaf en zei 'meer dan dit wordt het niet'.

Met mijn scharrel was het ook meer zoals Toet het omschreef. Het waren altijd ontzettend gezellige avonden, vol met lachen,goede gesprekken en idd: ook sex. Dat voelde voor mij ook veel prettiger dan iemand die idd even langswipt. Letterlijk en figuurlijk. Ik zou dus gewoon je vasthouden aan wat voor jou het fijnst is, maar daar dan ook aan vasthouden en hem geen gemixte signalen geven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Nov 2013 12:38

Re: Datetopic

Ik snap wat je zegt, Caro. Hoe het met jouw scharrel ging, dat klinkt idd leuk en fijn, maar het gevaar dat er dan gevoelens ontstaan is natuurlijk wel vele malen groter! Wat dat betreft ben ik dan weer meer een voorstander van echt casual sex, dat beperkt de kans op gevoelens natuurlijk een heel stuk. Maar goed, ik ben nu zelf in dubio of ik me daar prettig bij voel. De komende week ben ik sowieso te druk om af te spreken, maar wat mij betreft komt er nog wel een vervolgafspraak, zodat ik kan kijken hoe het dan is en hoe ik me daarbij voel.

Rogue, leuk! En idd stom hè, dat heb ik ook altijd: dan gebeurt er tijden niks en dan ineens zijn er weer meerdere mannen tegelijk in the picture. Kan me je nieuwsgierigheid voorstellen, maar als het dinsdag leuk is, zou ik die afspraak idd weer afzeggen. Het is niet voor niks een ex en met hem afspreken zou het alleen maar weer ingewikkeld maken denk ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem285

Bericht 18 Nov 2013 00:28

Re: Datetopic

Carra, wat kut voor je!! Snap dat je niets meer hebt aan afspreken, waar moet je het dan nog over hebben? Bah, vind het echt vervelend voor je en snap er niks van :(

Rogue, lastig inderdaad! Hopelijk is het dinsdag weer net zo gezellig, goede reden om donderdag af te zeggen :D

Joyce, leuk voor je! Ben benieuwd, ook waarom hij zich opeens toch bedacht heeft :) Geniet ervan!

Ik heb een super gezellig weekend gehad, ik moet dinsdag weer aan het werk dus ik heb het er nog even van genomen. Het was echt geweldig! Verder weinig nieuws, het gechat met de Chileen gaat vooralsnog ononderbroken verder, is leuk.
<<

Anoniem187

Bericht 18 Nov 2013 11:11

Re: Datetopic

Ik vind jullie verhalen zo leuk om te lezen!! :D
Ik wil meeeeeerrrrrr
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 18 Nov 2013 12:43

Re: Datetopic

Ik ben benieuwd naar jouw date morgen Rogue! Wat gaan jullie doen? Ik vind jullie nu al leuk ;)

Carra, wat stom zeg! Jammer :( Hoe voel je je nu?

Ik heb ook niet echt een boeiende update, het lijkt een beetje dood te bloeden hier. We appen ineens veel minder maar ik merk dat ik dat ook niet zo erg vind.. Ik voelde toch nog niks voor hem eigenlijk maar ik vind het wel een beetje gek, hoe dat zo ineens kan gaan.

Bliss, ben je er al uit wat je nu gaat doen?
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 18 Nov 2013 12:45

Re: Datetopic

Ik zou eigenlijk pas volgende week mijn date hebben, maar zaterdagavond kreeg ik ineens een apje van hem of ik zondag wilde afspreken want hij kon niet meer wachten om me te zien (was date via de app Intomylife). Ik was echt zooo zenuwachtig! Ik ben met de trein naar zijn woonplaats gegaan en toen hebben we ergens geluncht en het was gezellig en er is zelfs gezoend haha. Maar toch was er niet echt de klik die ik had verwacht. Heeft hij ook. Heel gek. Gelukkig wel beiden hetzelfde gevoel. We gaan elkaar misschien nog wel een keer zien en dat lijkt me ook gezellig, maar ik denk niet dat er no echt een klik gaat komen. Maar goed, ik ben wel weer een ervaring rijker ;-)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 18 Nov 2013 16:33

Re: Datetopic

Sushi, wel leuk dat je het gedaan hebt en dat het op zich leuk was. Je kan altijd nog een tweede keer afspreken om te kijken of de klik er dan wel is. En anders heb je een leuke middag gehad toch!

Rogue, veel plezier morgen! Ik ben ook benieuwd naar wat jullie gaan doen.

Toet, wat jammer dat het contact ineens minder is. Maar je lijkt het niet zo erg te vinden. Wat dat betreft fijn dat je nog niet zoveel voor hem voelde. Gewoon een flirt, en that's it dan maar.

Ik voel me wel weer een stuk beter. Ik was zaterdag echt verdrietig. Niet alleen om hem, maar om de hele wereld eigenlijk. Dankzij lieve vriendinnen en mijn ouders heb ik al mijn frustraties en angsten (*drama modus* komt het ooit wel goed met mij!) er uit gegooid en nu is het klaar. Ik was echt verliefd aan het worden en kreeg zin om mijn tijd met een man te delen en dat vind ik goede signalen. Alleen jammer dat hij er anders over dacht.


Ik heb gister Tinder geïnstalleerd. Goed voor het zelfvertrouwen al die matches!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 18 Nov 2013 23:55

Re: Datetopic

Het is ook heel leuk en spannend :) Wil hem eigenlijk gewoon snel weer zien.. Hoop op niet komend weekend maar dan de week erop hem te zien ^^
Probeer ook los te laten wat het voor hem is, het is fijn en dat is even genoeg :D

Leuk al jullie verhalen!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem4

Bericht 19 Nov 2013 11:01

Re: Datetopic

Great.. Migraine.. :(
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 19 Nov 2013 11:02

Re: Datetopic

Neeeee! :nopompom:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers