Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 03 Apr 2019 12:02

Re: Temptation Island.

Het is ook best wel sneu dat RTL gewoon precies kan laten zien wat ze willen en zo iemand als super saai kunnen wegzetten. Wij hebben geen idee wat er daar allemaal gebeurt, ze laten zien wat zij willen laten zien.
Kan me voorstellen dat zij er best wel last van heeft. Heel België en Nederland heeft ineens een (ongezouten) mening over je. Gebaseerd op wat?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 03 Apr 2019 12:07

Re: Temptation Island.

Oh bizar, ik ben benieuwd! Ik zie Roger nog wel vreemd gaan na zijn zinnetje dat Laura niet zijn temptation is. Wel sneu hoor dat Laura zo neergezet wordt.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Apr 2019 12:20

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Ik weet het ook niet hoor.
Las het verder op deze site:
https://www.google.com/amp/s/www.cosmop ... nog-samen/

Misschien omdat er zo lelijk over haar gesproken wordt, dat ze daarom alles, voor het seizoen afgelopen is, bekend maken?
Wie weet hebben zij wel gedreigd met boetes naar RTL toe, zou ik best een goede stunt vinden, en dat RTL daarom toestemming geeft het te openbaren?


Hoe kunnen de deelnemers nou dreigen met boetes? Lijkt me eerder andersom.
Waarom openbaren. Dat trekt toch veel minder kijkcijfers.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 03 Apr 2019 12:23

Re: Temptation Island.

Als Roger vreemdgegaan is zullen er toch meer mensen blijven kijken voor de sensatie, lijkt mij.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Apr 2019 12:23

Re: Temptation Island.

Meneer de Uil schreef:Het is ook best wel sneu dat RTL gewoon precies kan laten zien wat ze willen en zo iemand als super saai kunnen wegzetten. Wij hebben geen idee wat er daar allemaal gebeurt, ze laten zien wat zij willen laten zien.
Kan me voorstellen dat zij er best wel last van heeft. Heel België en Nederland heeft ineens een (ongezouten) mening over je. Gebaseerd op wat?


Daar tekenen ze voor dus ik heb geen medelijden met ze! Moet je je maar niet opgeven. Ze is toch ook saai net als hij.

Radler, hoe weet je dat ze dat van de regie mag zeggen? Lijkt me stug. Nooit mogen ze dat en nu wel zou raar zijn. Zo is er niks meer aan en dat was het al niet echt.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 03 Apr 2019 12:44

Re: Temptation Island.

Omdat rtl dat zelf bevestigd heeft.
Daarbij is Goedele vanuit de Belgische kant (net als wat hier temptation talk is).
Dus als ze dat niet zou mogen vertellen zou dat ook niet uitgezonden worden

Laura wordt op straat aangevallen, gepest, getreiterd etc. Ja ze heeft er zelf voor gekozen om mee te doen. Maar rtl kan je wel in het extreme neer zetten. Ze zal vast niet de meest uitbundige persoon zijn, maar ze monteren wel net echt alle saaie stukjes van haar. Maar ondanks dat ze er zelf voor gekozen heeft om mee te doen vind ik het heel rot en sneu voor haar
Juli 2019
<<

Anoniem280

Bericht 04 Apr 2019 12:51

Re: Temptation Island.

Ik zat wat oude afleveringen te kijken, volgens mij zijn die ook niet op tv geweest.
De stellen mochten daar 1 van de vrijgezellen naar huis sturen, 1 waarmee ze geen klik hadden, totaal 3.

De stellen van nu vind ik vaak opgepompt/opgedoft eruit zien.
Met die oude afleveringen, vlgs mij, althans zo lijken de beelden, is het iets van 8a10 jaar geleden, zijn het 'normale' vrijgezellen en stellen.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2019 15:12

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Ik zat wat oude afleveringen te kijken, volgens mij zijn die ook niet op tv geweest.
De stellen mochten daar 1 van de vrijgezellen naar huis sturen, 1 waarmee ze geen klik hadden, totaal 3.

De stellen van nu vind ik vaak opgepompt/opgedoft eruit zien.
Met die oude afleveringen, vlgs mij, althans zo lijken de beelden, is het iets van 8a10 jaar geleden, zijn het 'normale' vrijgezellen en stellen.


Ik had een link geplaatst waar je oude seizoenen kan zien, maar blijkbaar is er geen animo! Idd ze zijn mooier nu heeft bijna iedereen wel wat laten doen.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 04 Apr 2019 15:28

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Ik zat wat oude afleveringen te kijken, volgens mij zijn die ook niet op tv geweest.
De stellen mochten daar 1 van de vrijgezellen naar huis sturen, 1 waarmee ze geen klik hadden, totaal 3.

De stellen van nu vind ik vaak opgepompt/opgedoft eruit zien.
Met die oude afleveringen, vlgs mij, althans zo lijken de beelden, is het iets van 8a10 jaar geleden, zijn het 'normale' vrijgezellen en stellen.


O ja, dat was ik alweer vergeten. Die zijn vast wel op tv geweest, toch? Ten tijde van de eerste seizoenen bestond uitzending gemist enzo nog niet, maar volgens mij heb ik 't vanaf seizoen 1 gekeken.

Heikki heeft echt zo'n stereotype Fins hoofd.
<<

Anoniem280

Bericht 04 Apr 2019 16:35

Re: Temptation Island.

Vind ik ook over Heikki.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Apr 2019 17:53

Re: Temptation Island.

Haha ja echt, vind ik ook! (stereotiep dan)
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2019 18:46

Re: Temptation Island.

Derpy schreef:
Caramba schreef:Ik zat wat oude afleveringen te kijken, volgens mij zijn die ook niet op tv geweest.
De stellen mochten daar 1 van de vrijgezellen naar huis sturen, 1 waarmee ze geen klik hadden, totaal 3.

De stellen van nu vind ik vaak opgepompt/opgedoft eruit zien.
Met die oude afleveringen, vlgs mij, althans zo lijken de beelden, is het iets van 8a10 jaar geleden, zijn het 'normale' vrijgezellen en stellen.


O ja, dat was ik alweer vergeten. Die zijn vast wel op tv geweest, toch? Ten tijde van de eerste seizoenen bestond uitzending gemist enzo nog niet, maar volgens mij heb ik 't vanaf seizoen 1 gekeken.

Heikki heeft echt zo'n stereotype Fins hoofd.


Nou je het zegt echt zo'n scandanavisch hoofd.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 04 Apr 2019 20:15

Re: Temptation Island.

Ik hoop eigenlijk wel dat Heikki en Milou het samen redden.
Sidney is niet echt handig bezig met zijn uitspraken en ik ben benieuwd naar Laura haar reactie na Roger zijn woorden.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 04 Apr 2019 20:34

Re: Temptation Island.

Viva schreef:Ik hoop eigenlijk wel dat Heikki en Milou het samen redden.
Sidney is niet echt handig bezig met zijn uitspraken en ik ben benieuwd naar Laura haar reactie na Roger zijn woorden.

Bij nader inzien denk ik dat ze het toch niet halen, hah.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Apr 2019 20:48

Re: Temptation Island.

Is Heikki Fins dan?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Apr 2019 20:55

Re: Temptation Island.

Carrie schreef:Is Heikki Fins dan?


Z'n naam in elk geval wel, dus volgens mij moet hij wel Finse roots hebben.
❤ 7 juni 2018
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 04 Apr 2019 21:07

Re: Temptation Island.

Nu bij temptation talk dat Roger en Laura uit elkaar zijn.

Volgens mij heeft Heikki gezegd dat hij niet Fins is op Instagram.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 04 Apr 2019 21:18

Re: Temptation Island.

Viva schreef:Ik hoop eigenlijk wel dat Heikki en Milou het samen redden.
Sidney is niet echt handig bezig met zijn uitspraken en ik ben benieuwd naar Laura haar reactie na Roger zijn woorden.


Maar hij zegt toch dat lizzy qua uiterlijk zijn temptation is, maar innerlijk niet. En Laura qua uiterlijk niet, maar qua innerlijk wel. Tuurlijk nog niet leuk om te horen, maar hij zegt niet dat hij Laura onaantrekkelijk vind. Vond t de vrijgezellen heftiger zeggen dan dat hij zei
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 04 Apr 2019 22:10

Re: Temptation Island.

Juli 2019
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Apr 2019 08:59

Re: Temptation Island.

Viva schreef:Nu bij temptation talk dat Roger en Laura uit elkaar zijn.

Volgens mij heeft Heikki gezegd dat hij niet Fins is op Instagram.


Ik dacht dat ze het alleen bij Goedele mocht zeggen?
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Apr 2019 09:08

Re: Temptation Island.



Lijkt wel alsof ze een totaal andere taal spreken. Hahaha die chauffeur heeft wel wat te zien en die man op de achtergrond ook.
<<

Anoniem280

Bericht 05 Apr 2019 11:39

Re: Temptation Island.

Ik zei hierboven dat de beelden van 10 jaar terug leken,
Maar de allereerste aflevering was in 2002 :palm:
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Apr 2019 16:43

Re: Temptation Island.

Toen Jietse gister in dat hokje ging praten zat Jamie erbij en zei nik. Hij zat alleen met een overdreven glimlach vol in de camera te kijken hij is camerageil lijkt het wel. Wat ik niet snap is dat hij 21 is. Een achternicht van hem vlogt en toen was te zien dat zijn zogenaamde niet vriendin Gaby Blaaser ballonnen kocht voor zijn verjaardag een 2 en een 4.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Apr 2019 16:36

Re: Temptation Island.

<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 08 Apr 2019 19:31

Re: Temptation Island.

Haha die ene foto is idd echt net Ellie Lust
Juli 2019
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers