Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 21 Mrt 2019 22:26

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Man, ik ergerde me dood aan mama laura :palm:


Maar echt....hou op, schei uit! Laat het Milou lekker zelf regelen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 22 Mrt 2019 07:02

Re: Temptation Island.

Minx schreef:
Meneer de Uil schreef:Ik snap oprecht niks meer van mezelf, waarom kijk ik nog hiernaar? Slechtere televisie is er bijna niet....haha en dus toch steeds weer kijken. :palm:


Her is idd exht slecht maar toch ook heel fascinerend. Maar heeft iemand spoilers? Gebeurt er eat in de volgende aflevering of is het nog steeds: ja... ja.... ja.... neeeeeee


Oh dat dacht ik bij demi. In voorstukjes zie je haar allemaal huilen, dat je denkt nou nou wat is er gebeurd?? Blijkt t om zeeziek te gaan..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem304

Bericht 22 Mrt 2019 07:28

Re: Temptation Island.

Minx schreef:
Meneer de Uil schreef:Ik snap oprecht niks meer van mezelf, waarom kijk ik nog hiernaar? Slechtere televisie is er bijna niet....haha en dus toch steeds weer kijken. :palm:


Her is idd exht slecht maar toch ook heel fascinerend. Maar heeft iemand spoilers? Gebeurt er eat in de volgende aflevering of is het nog steeds: ja... ja.... ja.... neeeeeee

Spoiler over de volgende aflevering.
Spoiler: weergeven
Er ontstaan wat breukjes her en der
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Mrt 2019 16:25

Re: Temptation Island.

In de intro wordt iets gezegd nog nooit was het zo spannend (zal even opletten wat er exact wordt gezegd) nou wat is het toch spannend zeg. Volgens mij gaat er niet bepaald spannende dingen gebeuren.
Laura en Roger horen er gewoon niet thuis. Roger is eng en Laura een saaie nietszeggende muts!
Wat heeft Demi van Sidney toch? Ze kijkt altijd zo vermoeid. Niet vorige week, maar daarvoor zat ze bij het kampvuur alsof ze onder invloed ergens van was. Ik vind haar heel raar kijken.
Zeeziek zijn en vervolgens van boord gaan en drinken (neem aan dat er alcohol in die kokosnoot zat). Vervolgens gaat ze weer terug best dom.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2019 10:15

Re: Temptation Island.

Ik vond er geen reet aan gister! Mijn man keer voor het eerst mee en ik lulde er doorheen terwijl normaal gesproken als hij dat doet als ik wat kijk ik dat niet leuk vind dus dat zegt genoeg. Ik begin nou sterk te geloven dat Laura en Roger er expres in zijn gezet. Bij de casting zagen ze volgens mij allang dat zij saai en dus niet geschikt zijn. Ze hebben hun doorgelaten om te zien wat voor effect het zou hebben dat is min visie.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 29 Mrt 2019 10:15

Re: Temptation Island.

Elke week vraag ik me weer af waarom ik nog kijk. Nog nooit zo'n slecht seizoen gezien.
Zelfs een aflevering van miljoenenjacht is nog spannender.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2019 10:27

Re: Temptation Island.

Saai hé en dan wordt er aan het begin iets gezegd in de trant van nog nooit was het zo spannend geweest. Nou dan moet er heel wat gaan gebeuren anders klopt het niet.
Hoorde dat ze voor de vipversie 9 vrijgezellen van voorgaande seizoen terug gaan halen.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 29 Mrt 2019 14:58

Re: Temptation Island.

Laura had op instagram gezet dat ze baalt hoe ze worst neergezet. Dat ze ook hele leuke dingen heeft gedaan, gelachen, gedanst etc... maar dat ze echt de saaie stukjes maten zien van gapen en dat ze moe is.
Nou zal ze vast niet mega uitbundig zijn verder, maar toch.
Juli 2019
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 30 Mrt 2019 13:54

Re: Temptation Island.

Radler schreef:Laura had op instagram gezet dat ze baalt hoe ze worst neergezet. Dat ze ook hele leuke dingen heeft gedaan, gelachen, gedanst etc... maar dat ze echt de saaie stukjes maten zien van gapen en dat ze moe is.
Nou zal ze vast niet mega uitbundig zijn verder, maar toch.

Ja dat zei ik ook tegen mijn man. Ze zal vast niet het grootste feestbeest zijn, maar ze zullen ook wel echt de saaiste stukjes van haar extra uitlichten zodat ze nog saaier over komt.
2012 & 2016
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 01 Apr 2019 08:39

Re: Temptation Island.

Ze zullen idd de saaie stukken laten zien. Ook omdat de mannen haar een blokkade noemen.

Spoiler: weergeven

Als je vriend zelfs zegt dat je zijn temptation niet bent is dat ook wel sip
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Apr 2019 08:47

Re: Temptation Island.

Raven da's niet echt een spoiler. Bij ieder stel gaat iets mis behalve bij Laura en Roger. Aan het begin kunnen we allemaal het stukje zien van het laatste kampvuur wat genoeg zegt denk ik. Heikki is boos, maar ja hij heeft Milou meerdere keren bedrogen weet hij ook eens hoe het zit.
Vind hem echt zo'n boerenpummel, totaal niet knap.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 02 Apr 2019 11:25

Re: Temptation Island.

Huh, Heikki heeft Milou toch niet bedrogen?
<<

Anoniem304

Bericht 02 Apr 2019 11:27

Re: Temptation Island.

Viva schreef:Huh, Heikki heeft Milou toch niet bedrogen?

Klopt.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 02 Apr 2019 12:02

Re: Temptation Island.

Ik kijk via videoland. Dus dacht dat sommige het misschien leuker vinden om het zelf te zien. Ik zou iig niet blij zijn als mijn man zoiets zou zeggen.

Ik denk zelf dat Roger best nog de fout in kan gaan.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Apr 2019 12:27

Re: Temptation Island.

Viva schreef:Huh, Heikki heeft Milou toch niet bedrogen?


Oh ik dacht in het verleden wel heb ik het mis.
<<

Anoniem301

Bericht 02 Apr 2019 13:18

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Viva schreef:Huh, Heikki heeft Milou toch niet bedrogen?


Oh ik dacht in het verleden wel heb ik het mis.


Zoals ik heb begreep zaten ze in de date-fase en is Heikkie toen nog wel met een andere meid naar bed geweest.
Dus nog niet echt een relatie, maar toch.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 02 Apr 2019 13:22

Re: Temptation Island.

Carrie schreef:
caribbeanlover schreef:
Viva schreef:Huh, Heikki heeft Milou toch niet bedrogen?


Oh ik dacht in het verleden wel heb ik het mis.


Zoals ik heb begreep zaten ze in de date-fase en is Heikkie toen nog wel met een andere meid naar bed geweest.
Dus nog niet echt een relatie, maar toch.


Volgens mij is Heikkie niet vreemd gegaan, maar haar ex(en?) Wel, waardoor ze onzeker is/weinig vertrouwen heeft
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem301

Bericht 02 Apr 2019 13:36

Re: Temptation Island.

Elroya schreef:
Carrie schreef:
caribbeanlover schreef:
Oh ik dacht in het verleden wel heb ik het mis.


Zoals ik heb begreep zaten ze in de date-fase en is Heikkie toen nog wel met een andere meid naar bed geweest.
Dus nog niet echt een relatie, maar toch.


Volgens mij is Heikkie niet vreemd gegaan, maar haar ex(en?) Wel, waardoor ze onzeker is/weinig vertrouwen heeft

Ja, en Heikkie tijdens de date-fase.
<<

Anoniem280

Bericht 02 Apr 2019 15:20

Re: Temptation Island.

Ookal ben je aan het daten en je doet dan tussendoor ook nog iets met een ander, dan ga je in mijn ogen nog niet vreemd.
En wat Heikkie ook tegen Sidney zei, het is nog pril tussen mij en Milou, 7 maanden samen, dan zou ik als stel nog geen eens mee willen doen. Daarvoor ken je elkaar, mi, te kort voor.
<<

Anoniem301

Bericht 02 Apr 2019 15:22

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Ookal ben je aan het daten en je doet dan tussendoor ook nog iets met een ander, dan ga je in mijn ogen nog niet vreemd.
En wat Heikkie ook tegen Sidney zei, het is nog pril tussen mij en Milou, 7 maanden samen, dan zou ik als stel nog geen eens mee willen doen. Daarvoor ken je elkaar, mi, te kort voor.

Nee, dat zei ook niet, dat hij dus vreemd is gegaan :)
Het zou mij overigens wel pijn doen, als mijn man tijdens onze date-fase ook iets met een andere vrouw zou doen, we waren zo head over heals verliefd, dus dat zou wel degelijk zeer doen. En zou ook mijn vertrouwen beschaamd hebben ja.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Apr 2019 07:59

Re: Temptation Island.

Ik heb het vermoeden dat L & R eruit zijn gestapt, want je ziet hun niet in het voorstukje van het laatste kampvuur. Mag dat trouwens wel?
<<

Anoniem280

Bericht 03 Apr 2019 09:44

Re: Temptation Island.

Was ff wat aan het zoeken en zag ergens staan dat Laura bij Goedele, vrijdag gaat vertellen of zij en Roger nog samen zijn.
Stond ook bij dat zoiets nog nooit eerder gezegd is voordat een seizoen afgelopen is.

Ik weet het niet of ze het vroegtijdig moesten verlaten.
Lees wel dat Laura heel slecht wordt weggezet door RTL.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Apr 2019 10:38

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Was ff wat aan het zoeken en zag ergens staan dat Laura bij Goedele, vrijdag gaat vertellen of zij en Roger nog samen zijn.
Stond ook bij dat zoiets nog nooit eerder gezegd is voordat een seizoen afgelopen is.

Ik weet het niet of ze het vroegtijdig moesten verlaten.
Lees wel dat Laura heel slecht wordt weggezet door RTL.


Da's raar zeg als dat waar zou zijn, want in hun contract staat dat ze niks mogen zeggen. Niet moesten verlaten. Waarom zou de regie dat hun opleggen? Nee uit zichzelf natuurlijk.
<<

Anoniem280

Bericht 03 Apr 2019 11:27

Re: Temptation Island.

Ik weet het ook niet hoor.
Las het verder op deze site:
https://www.google.com/amp/s/www.cosmop ... nog-samen/

Misschien omdat er zo lelijk over haar gesproken wordt, dat ze daarom alles, voor het seizoen afgelopen is, bekend maken?
Wie weet hebben zij wel gedreigd met boetes naar RTL toe, zou ik best een goede stunt vinden, en dat RTL daarom toestemming geeft het te openbaren?
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 03 Apr 2019 11:41

Re: Temptation Island.

Ja van de regie mag Laura idd vertellen hoe en wat.
Ze schijnt echt heel erg gepest te worden en er niet best aan toe te zijn.
Roger had op instagram een heel bericht daarover geplaatst.
Vind Laura echt heel saai etc, maar vind dit ook wel heel sneu voor haar
Juli 2019
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers