Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verjaardagstradities

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Apr 2019 15:33

Re: Verjaardagstradities

Leuk idee, die slinger! Waar maak je die? Wil ik ook wel.

M'n vader bakte vroeger zelf broodjes in de vorm van onze leeftijd als we jarig waren. Lekker waren die altijd! Oh en de avond ervoor maakte m'n moeder allemaal vlechtjes in ons haar, zodat we op de dag zelf 'krullen' hadden.
❤ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Apr 2019 21:38

Re: Verjaardagstradities

Ik dacht dat ik hier al gereageerd had maar ik zie het niet terug.
BIj ons krijgen de jongens op hun verjaardag een Bossche Bol als ontbijt. Daar sluipen we dan al zingend hun kamer mee in, met een kaarsje in de Bossche Bol (en die dingen worden bij de appie verkocht per 2, dus eenmaal aan de ontbijttafel zitten er dan twee jongens aan zo'n bol te knagen). En de avond er voor versieren we uiteraard de kamer en hun stoel.
#teammaple🍁
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 01 Apr 2019 21:52

Re: Verjaardagstradities

Ha, dat vind ik een leuke traditie UN!

Van vroeger kan ik me weinig verjaardagstradities herinneren, behalve de superleuke en creatieve kinderfeestjes die mijn moeder voor ons bedacht en het uitpakken van cadeautjes op ons bed.

Rond onze eigen verjaardagen hebben vriend en ik niet echt vaste tradities. We hangen wel slingers op bij elke verjaardag. Oh, en de belangrijkste die ik altijd doe is dat ik met vrolijk gekleurde washi tape de naam en leeftijd van de jarige op een deur in de woonkamer zet. Behalve bij mijn eigen, bedenk ik me nu. De kinderen mogen verder op hun verjaardag kiezen wat ze willen eten, we zingen altijd voor ze op ons grote bed en meestal koop ik een (deels) nieuwe verjaardagsoutfit voor ze.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43719

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Apr 2019 11:26

Re: Verjaardagstradities

Bliss schreef:Leuk idee, die slinger! Waar maak je die? Wil ik ook wel.



Misschien kan je dat wel ergens maken hoor maar ik heb 't gewoon zelf gemaakt door foto's af te drukken en die aan een touwtje op te hangen aan de kast, met van die kleine wasknijpertjes. Beetje chaotisch zo met die boeken erachter maar vind 't wel gezellig staan. Dit is dus van 1 naar 2 jaar, vorig jaar had ik van geboorte naar 1. En hierna plak ik ze in een album (is de bedoeling).

Afbeelding

Die broodjes zijn ook leuk zeg!
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers