Re: Moderatortopic

2014
Ava schreef:Kunnen jullie mijn forumnaam toch maar weer omzetten naar AvaAlvast bedankt!
caribbeanlover schreef:Waarom mag ik geen nieuw topic openen over Temptation Island? Het is toch een nieuwe seizoen dus vrij logisch en zo blijft het overzichtelijk.
Burgemeester Nicky schreef:caribbeanlover schreef:Waarom mag ik geen nieuw topic openen over Temptation Island? Het is toch een nieuwe seizoen dus vrij logisch en zo blijft het overzichtelijk.
Omdat dat prima kan in het topic wat ik heb aangegeven. Daar staat geen jaartal bij en bovendien was dat ook al geupt door een forumster om kenbaar te maken dat temptation island weer zou beginnen.
caribbeanlover schreef:Burgemeester Nicky schreef:caribbeanlover schreef:Waarom mag ik geen nieuw topic openen over Temptation Island? Het is toch een nieuwe seizoen dus vrij logisch en zo blijft het overzichtelijk.
Omdat dat prima kan in het topic wat ik heb aangegeven. Daar staat geen jaartal bij en bovendien was dat ook al geupt door een forumster om kenbaar te maken dat temptation island weer zou beginnen.
Wist niet dat je kwaad werd?
Burgemeester Nicky schreef:caribbeanlover schreef:Burgemeester Nicky schreef:Omdat dat prima kan in het topic wat ik heb aangegeven. Daar staat geen jaartal bij en bovendien was dat ook al geupt door een forumster om kenbaar te maken dat temptation island weer zou beginnen.
Wist niet dat je kwaad werd?
Ik geef gewoon antwoord op je vraag. Niks meer, niks minder.
Peanutbuttercup schreef:Hahaha ik vind het wel enorm grappig dat juist Caribbeanlover hier iets van zegt!
Skyler schreef:Geen terugkoppeling, burgemeesters? Zo te zien is ervoor gekozen de Engelstalige accounts op inactief te zetten?
Dee schreef:Kan je bepaalde topics ook muten zodat je ze niet meer ziet?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers