Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Holiday from hell!

<<

caribbeanlover

Bericht 08 Nov 2018 11:19

Re: Holiday from hell!

Guattari schreef:Aah cbl, wat enorm verdrietig voor je. Heb je dit er ook nog bij. Heel veel sterkte.


Nee dat was met onze 1 hond en was afgelopen 24-10 alweer 4 jr geleden! Had het duidelijker moeten zeggen.
<<

Anoniem282

Bericht 08 Nov 2018 11:25

Re: Holiday from hell!

caribbeanlover schreef:
Guattari schreef:Aah cbl, wat enorm verdrietig voor je. Heb je dit er ook nog bij. Heel veel sterkte.


Nee dat was met onze 1 hond en was afgelopen 24-10 alweer 4 jr geleden! Had het duidelijker moeten zeggen.


Ah ok, toch verdrietig als je op een gegeven moment afscheid moet nemen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Nov 2018 11:29

Re: Holiday from hell!

Mensen zijn vaak druk met zichzelf en hebben helaas niet altijd door dat jullie je op dat moment in een verdrietige situatie begeven. Wat niet wegneemt dat het niet tactisch is op zo'n moment, niet iedereen staat overal altijd bij stil.
Wist hij dat jullie die dag de hond in zouden laten slapen?


En Guat, ik bedoelde dat ik het in het algemeen aan iemand zou kunnen vragen, niet expliciet aan CBL.
<<

Anoniem248

Bericht 08 Nov 2018 17:33

Re: Holiday from hell!

Oh sorry, dan had ik je verkeerd begrepen!
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Nov 2018 09:48

Re: Holiday from hell!

Het feit dat wij nou al meerdere keren gezegd hebben dat ons uitgavenpatroon veel lager is dan die van hun/haar zou haar moeten beseffen dat nu nog niet geboekt hebben. Wij hebben niet binnen een week na onze vakantie het geld om het bedrag wat wij uitgeven aan een vakantie ineens klaar liggen. Dat weet ze dondersgoed en daarom vind ik die vraag zo dom! Ze trekt zich er niks van aan, want als het bvb over een fiets gaat van € 1000,00 praat zij daarover alsof het niet duur is waar wij bij zijn. Wij vinden dat wel duur. Dan zegt ze doodleuk valt toch wel mee terwijl ze dondersgoed weet dat wij daar het geld niet voor hebben. Eten en drinken is onze 1 prioriteit.
Het is gewoon niet fijn om ons steeds te moeten verantwoorden het hoeft niet, maar is onderhand wel nodig om haar ooit te laten stoppen. Het is dat is dit weekend niet mee ga naar haar verjaardag anders had ik het gezegd!
Mijn herstel is nu het belangrijkste!Vakantie houd me nu nog niet zo bezig!
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 09 Nov 2018 10:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem282

Bericht 09 Nov 2018 09:53

Re: Holiday from hell!

Lejow: wat ik al zei; het kan zeker aardig bedoeld zijn, maar ik vind het enigszins onnadenkend. :)

cbl: het klinkt alsof zij uitgaat van haar eigen referentiekader en daardoor minder oog heeft voor andermans (financiële) situatie.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Nov 2018 10:49

Re: Holiday from hell!

Vakanties hoeven tegenwoordig niet meer direct betaald te worden he, vaak is een kleine aanbetaling genoeg ;)

Het zou je denk zoveel energie schelen, als je niet achter alles iets naar probeert te zoeken. Die energie die je juist zo nodig hebt voor je herstel. Want ik snap echt dat dat heftig is.
Even een kromme vergelijking, toen B te vroeg geboren werd, kreeg ik ook allerlei opmerkingen. 'Jouw bevalling was zeker een eitje, deed vast geen pijn... aangezien ze maar 1500 gram was' etc etc.
En nu kun je je daar heel boos om maken, of het laten gaan. Mensen weten vaak niet beter, hebben geen idee, of proberen uit beleefdheid toch maar wat te zeggen.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Apr 2019 11:46

Re: Holiday from hell!

Voor Pannetoet.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers