Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Which ingredients you use most during cooking?

<<

RajinderSingh

Bericht 29 Mrt 2019 05:52

Which ingredients you use most during cooking?

I also want to know about it.
<<

Jack William

Bericht 29 Mrt 2019 12:06

Re: Which ingredients you use most during cooking?

I like spicy food. So mostly i prefer to add spices in the cooking.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 29 Mrt 2019 14:37

Re: Which ingredients you use most during cooking?

Haha ik vind jullie 2 wel leuke nieuwe forummers. Hoe zijn jullie hier zo gekomen? :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 29 Mrt 2019 14:42

Re: Which ingredients you use most during cooking?

Ze zijn met drie zelfs. Sunil Dogra opende onlangs een soortgelijk topic in het Engels, maar dan over favoriete drankjes. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar het hoe en wat van deze nieuwe forummers.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 29 Mrt 2019 14:46

Re: Which ingredients you use most during cooking?

Er is ook nog een Rishi Sharma. Ik heb nu ineens trek in Roti...

Maar wat ik vaak gebruik in de keuken is paprika, courgette en ui. Altijd lekker :yes:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Mrt 2019 15:16

Re: Which ingredients you use most during cooking?

Leuk topic, maar dan in 't Nederlands (ja zeg zelfs ik!).

Wij hebben eigenlijk altijd limoen en citroen in huis. Limoen gebruiken we heel vaak voor Aziatische gerechten en voor veel Europese gerechten (van Scandinavisch tot Italiaans en Spaans) gebruiken we veel citroen. Die twee domineren denk ik wel onze kookstijl. Verder veel chilipeper. Zout ook, wij koken erg zout naar maatstaf van anderen. Sowieso gebruiken we veel (verse) kruiden en specerijen.
Laatst gewijzigd door Marin op 29 Mrt 2019 15:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem328

Bericht 29 Mrt 2019 15:16

Re: Which ingredients you use most during cooking?

Knoflook knoflook knoflook :ja:
Ik gooi het echt bijna overal doorheen. En ook in grote hoeveelheden. Heerlijk!

Daarnaast veel ui, tomatenpuree, citroen, rode peper, kurkuma, komijn, soja. En peper en zout!
<<

Anoniem269

Bericht 29 Mrt 2019 16:49

Re: Which ingredients you use most during cooking?

Knoflook inderdaad. Ik heb altijd een bol in huis en gebruik in bijna iedere ovenschotel wel een teen. En in de nasi, chili con carne, lasagne enz ook. In de pasta meestal twee. Eentje geperst en een gekneusd in stukjes erdoorheen. Heerlijk! Hetzelfde eigenlijk ook met ui. Dat gebruik ik ook veel. Meestal rode ui. En dan die die geur die dan vrij komt als ze samen in de pan zitten vind ik echt zo heerlijk ruiken. Als ik aan het koken ben moet ik echt altijd even boven de pan hangen om het te ruiken haha.

Verder gebruik ik veel ketjap, peper, kerrie, (gerookte) paprika poeder en djahé. En qua groenten veel prei en champignons.
<<

Anoniem315

Bericht 29 Mrt 2019 20:45

Re: Which ingredients you use most during cooking?

Olijfolie. Ui. Italiaanse kruiden.
<<

Anoniem273

Bericht 30 Mrt 2019 20:57

Re: Which ingredients you use most during cooking?

Knoflook, koriander, ui, paprika.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron