Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afgestorven balletje

<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 13 Nov 2013 19:02

Afgestorven balletje

Iemand hier ervaring met een zoon met een afgestorven balletje? En met de operatie die daarop volgt?
A.K.A Slaatje

]
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 13 Nov 2013 19:57

Re: Afgestorven balletje

Geen ervaring, maar het klinkt niet fijn!
Wat is dat?
Succes!
Afbeelding
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 13 Nov 2013 20:03

Re: Afgestorven balletje

Wij zijn door het cb door gestuurd naar de uroloog in het kinderziekenhuis. Dit omdat Mikey zijn balletje maar niet indaalde. Dit zou met een simpele ingreep operatief verholpen kunnen worden.
Vandaag hadden we de afspraak en toe bleek dat Mikey maar 1 balletje heeft. Een uit de kluiten gegroeit zakje aan de rechter kant. Aan de linker kant zit een heel klein pitje van wat zijn linker balletje had moeten zijn. De arts vermoed dat het balletje in mijn buik, door te weinig bloed toevoer al is afgestorven. Ze gaan na zijn 1e verjaardag het pitje operatief verwijderen en zijn rechter balletje vastzetten. Dit om te voorkomen dat hiermee hetzelfde gebeurt als met zijn linker balletje (als in voorkomen is beter dan genezen) Hij kan gelukkig nog wel gewoon vrijen later en zal ook niet onvruchtbaar zijn. Hij kan er later zelf voor kiezen een eventuele prothese te laten plaatsen, maar dit zou puur kosmetisch zijn.
A.K.A Slaatje

]
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 13 Nov 2013 20:07

Re: Afgestorven balletje

Mijn neefje heeft precies hetzelfde als jouw zoontje Venzje. Hij wordt volgende week geopereerd. In eerste instantie wordt het een kijkoperatie en mocht ze nog iets tegenkomen wordt hij later nog een keer geopereerd. Ik vind het zo zielig, hij is pas 8 maanden.
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 13 Nov 2013 20:22

Re: Afgestorven balletje

Zo zielig he? Heeft jouw neefje er last van? Wat opereren ze hem al gauw trouwens. Deze arts zei dat het geen spoed had, maar wel belangrijk was dat het voor zijn 18e maand verwijderd moest worden. Met het oog op feestdagen en verjaardag in maart, vind ik het wel fijn dat ze nog even wachten. Aan de andere kant, dan is het maar gebeurt.
Succes voor je neefje! Wil je laten weten hoe het af is gelopen?
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem26

Bericht 13 Nov 2013 22:19

Re: Afgestorven balletje

Geen ervaring,maar wat sneu voor hem! Gelukkig kan hij er goed mee geholpen worden.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 13 Nov 2013 22:38

Re: Afgestorven balletje

Ik had er nog nooit van gehoord. Maar wat sneu! Succes!
Afbeelding
<<

Anoniem 42

Bericht 13 Nov 2013 23:42

Re: Afgestorven balletje

Vervelend zeg. 'Gelukkig' is het dan nog maar aan een kant, zodat hij later wel kinderen zou kunnen krijgen als hij dat wil.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 14 Nov 2013 09:57

Re: Afgestorven balletje

Wat vervelend Venzje. Mn zoon is geopereerd aan zn piemel, ook door een uroloog. En die zei ook dat opereren tussen de 13e en 18e maand het beste is. Succes en sterkte.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 14 Nov 2013 12:25

Re: Afgestorven balletje

Dank jullie wel!

Fearie, wat vervelend voor je zoontje. Had hij van te voren veel last van zijn piemeltje, en hoe is het hem achteraf vergaan?
A.K.A Slaatje

]
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 14 Nov 2013 13:21

Re: Afgestorven balletje

Venzje schreef:Dank jullie wel!

Fearie, wat vervelend voor je zoontje. Had hij van te voren veel last van zijn piemeltje, en hoe is het hem achteraf vergaan?


Hij heeft er nooit last van gehad voor de tijd. Zijn voorhuid was niet goed dichtgegroeid (hypospadie noemen ze dat).
Hij heeft na de operatie 2 dagen pijn gehad met plassen omdat ie een katheter in zn plasbuis had en daarna was het over. De operatie is ons en hem 100% mee gevallen.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 15 Nov 2013 10:48

Re: Afgestorven balletje

Venzje schreef:Zo zielig he? Heeft jouw neefje er last van? Wat opereren ze hem al gauw trouwens. Deze arts zei dat het geen spoed had, maar wel belangrijk was dat het voor zijn 18e maand verwijderd moest worden. Met het oog op feestdagen en verjaardag in maart, vind ik het wel fijn dat ze nog even wachten. Aan de andere kant, dan is het maar gebeurt.
Succes voor je neefje! Wil je laten weten hoe het af is gelopen?



Ik geloof niet dat hij er last van heeft. Weet verder ook niet waarom ze heb nu al opereren want eerst hadden ze gezegd dat het pas na z'n 1e verjaardag zou zijn.
Als ik wat meer weet laat ik het wel even weten.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers