Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


3d/4d echo

<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 26 Mrt 2019 21:21

3d/4d echo

Heb jij tijdens je zwangerschap een 3d/4d echo laten doen? Kon je na de geboorte je kindje terug herkennen van de echo?

Wij hebben morgen een 3d/4d echo. In eerste instantie wilde ik dat niet, maar toen ik bij een echo van Roodkapje echt haar zoon kon herkennen was ik om. Ben nu heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Mrt 2019 21:31

Re: 3d/4d echo

Ja wij hebben dat laten doen. Eerste keer lukte het niet, heb nog staan springen om 'm wat beter te laten liggen maar dat mocht niet baten. Toen mochten we een keer terugkomen voor de herkansing.
Ik vind die beelden altijd best een beetje gek om te zien en van m'n eigen kindje ook maar vond dat ook heel erg bijzonder wel.

Ik heb later nog eens de foto's naast m'n zoontje gehouden en die herkende ik niet heel erg terug, behalve deze foto, zelfde fronsje en neusje vond ik wel. Maar wederom wil(de) ik dat er ook maar net in zien.

Afbeelding

Maar ik vond 't wel leuk!

Veel plezier! Hopelijk krijg je mooie beelden te zien!
Let's discover the world together.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 26 Mrt 2019 21:32

Re: 3d/4d echo

Ik heb het niet gedaan, echoscopiste zei toen ook dat het er heel erg aan ligt vanuit welke hoek je kijkt met het apparaat en dat het dan best wel kan vervormen. Als ik nu terug kijk naar de (gewone) echofotovan het zij aanzicht van zijn gezicht herken ik hem wel een beetje :). Ik vond het wel leuk dat het een verrassing bleef.

Veel plezier morgen!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 26 Mrt 2019 21:39

Re: 3d/4d echo

Oh Marin, ik herken hem er wel echt in hoor.

Wat leuk dat je je kind herkende van een gewone echo Lot.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 26 Mrt 2019 21:54

Re: 3d/4d echo

Bij de eerste hebben we een uitgebreide 3D/4D echo gehad... ik herken hem er zeker wel in.. hij is op de foto al 1 maand trouwens.

Afbeelding

Bij de tweede en ook nu kijkt de verloskundige ook altijd wel even 3D. Ze maken bij de vk praktijk zelf de echo’s en kunnen dus ook 3D kijken.. we zien nu al veel bekends in onze derde, ben benieuwd hoe dat straks ‘in het echt’ is.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Mrt 2019 21:57

Re: 3d/4d echo

Ah liefje Kajaka!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Mrt 2019 21:59

Re: 3d/4d echo

Bij iedere echo werd 3D gekeken, maar G zat altijd met haar gezicht in de placenta dus we hebben helaas geen mooie beelden van haar.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 27 Mrt 2019 11:45

Re: 3d/4d echo

Ah super lief Kajaka.
Wat jammer Cotton dat jullie geen mooie beelden hebben.

Hier wilde de echo ook niet helemaal goed lukken, hij bleef maar met zijn armen en benen voor zijn hoofd zitten. Uiteindelijk wel een paar mooie foto's, maar we mogen over 3 weken kosteloos terug komen om het nog eens te proberen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Mrt 2019 11:55

Re: 3d/4d echo

Ah jammer Bisq. Wel fijn dat je kosteloos terug mag komen. Hadden wij dus ook. Hopelijk werkt jullie zoontje dan wat beter mee.
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 27 Mrt 2019 11:59

Re: 3d/4d echo

Cotton schreef:Bij iedere echo werd 3D gekeken, maar G zat altijd met haar gezicht in de placenta dus we hebben helaas geen mooie beelden van haar.

Was dat in het ziekenhuis of bij de vk? Bij mij deden ze dat in het ziekenhuis niet.

Jammer dat het niet lukte Bisq. Mijn zusje heeft het bij de oudste laten doen en je herkent hem op die echo echt al heel goed, zo bijzonder!
<<

Anoniem304

Bericht 27 Mrt 2019 12:24

Re: 3d/4d echo

Joey schreef:
Cotton schreef:Bij iedere echo werd 3D gekeken, maar G zat altijd met haar gezicht in de placenta dus we hebben helaas geen mooie beelden van haar.

Was dat in het ziekenhuis of bij de vk? Bij mij deden ze dat in het ziekenhuis niet.

Jammer dat het niet lukte Bisq. Mijn zusje heeft het bij de oudste laten doen en je herkent hem op die echo echt al heel goed, zo bijzonder!

Bij de VK inderdaad. In het ziekenhuis niet en controles daar waren sowieso anders. Blij dat ik na 2 weken weer naar de gewone VK mocht.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 27 Mrt 2019 12:38

Re: 3d/4d echo

Cotton schreef:
Joey schreef:
Cotton schreef:Bij iedere echo werd 3D gekeken, maar G zat altijd met haar gezicht in de placenta dus we hebben helaas geen mooie beelden van haar.

Was dat in het ziekenhuis of bij de vk? Bij mij deden ze dat in het ziekenhuis niet.

Jammer dat het niet lukte Bisq. Mijn zusje heeft het bij de oudste laten doen en je herkent hem op die echo echt al heel goed, zo bijzonder!

Bij de VK inderdaad. In het ziekenhuis niet en controles daar waren sowieso anders. Blij dat ik na 2 weken weer naar de gewone VK mocht.

Oh zo. Ja ik vond het bij mijn vk zo stom dus dat ik het ziekenhuis veel fijner vond.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 27 Mrt 2019 14:13

Re: 3d/4d echo

Heb ik ook laten maken en je zag later heel goed de kenmerken terug, heel bijzonder!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 27 Mrt 2019 16:59

Re: 3d/4d echo

Wij hebben het ook bij allebei laten doen en vooral bij zoon konden we hem al heel goed zien. Ik kon op die foto's al zien dat hij op mij leek en ook toen hij geboren was zag je echt dat hij het was.
Hopelijk lukt het de volgende keer beter Bisq!
2010 2012
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 27 Mrt 2019 17:21

Re: 3d/4d echo

Ah jammer dat het niet helemaal goed lukte. Maar fijn dat jullie nog eens terug mogen komen.

Onze baby verstopt zich ook steeds achter een arm.. maandag hebben we weer een groei echo en ben benieuwd of het dan eens iets meer van het koppie laat zien. We hebben wel al een leuk plaatje hoor, maar steeds een arm langs het hoofd dus. Eigenwijs kindje :) .

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers