Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wasbare tampons

<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 14 Mrt 2019 20:05

Wasbare tampons

Naast de menstruatiecup en wasbaar maandverband zag ik dat er ook wasbare tampons zijn.
Iemand hier die daar ervaring mee heeft?
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 18 Mrt 2019 21:03

Re: Wasbare tampons

Nee geen ervaring mee, lijkt me ook niet heel aantrekkelijk.
Over de menstruatiecup ben ik wel tevreden
<<

Anoniem286

Bericht 19 Mrt 2019 19:01

Re: Wasbare tampons

Nee geen ervaring mee, ben wel benieuwd en ga het eens opzoeken. Ik gebruik wel wasbaar maandverband (imsevimse) en dat bevalt me echt heel goed.
<<

Anoniem271

Bericht 19 Mrt 2019 19:04

Re: Wasbare tampons

Mijn zusje gebruikt het of heeft het gebruikt. Volgens mij was zij er wel over te spreken. Ik vind het zelf niks. Het idee dat ik gebruikt maandverband moet wassen..

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers