Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lieve tekst

<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 14 Nov 2013 07:54

Lieve tekst

Ik geef mijn vriend wel eens zomaar en kaartje met een lieve tekst. Nu zit hij er een beetje doorheen en ben ik op zoek naar een leuke, lieve tekst/gedichtje.

Iemand nog een leuk idee?
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 14 Nov 2013 07:58

Re: Lieve tekst

Ik haal wel eens teksten van deze pagina: http://www.gedachten-gedichten.nl/
Er staan gedichten op, maar ook gewoon mooie teksten.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Nov 2013 08:15

Re: Lieve tekst

Ik zou gewoon zelf iets bedenken. Dan betekent het tenminste iets.
#teammaple🍁
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Nov 2013 08:54

Re: Lieve tekst

Urban Naked schreef:Ik zou gewoon zelf iets bedenken. Dan betekent het tenminste iets.



Eens. Gewoon opschrijven wat je hart je ingeeft. Puurder kan net.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem7

Bericht 14 Nov 2013 08:56

Re: Lieve tekst

Ook met UN eens. Ik vind het anders juist zo plastisch en onpersoonlijk worden.
<<

Anoniem309

Bericht 14 Nov 2013 10:15

Re: Lieve tekst

Ik zou ook gewoon schrijven wat je hart je ingeeft. Dat komt het meest persoonlijk over. Zelf geef ik mijn vriend op speciale dagen ook vaak een kaartje en schrijf dan ook op wat ik echt tegen hem wil zeggen. 1keer was hij zelfs zo geraakt door wat ikhad geschreven dat hij moest huilen. Ik vond het toen echt super lief dat het hem zoveel deed.
<<

Anoniem9

Bericht 14 Nov 2013 11:41

Re: Lieve tekst

Ik zoek wel eens op quotes op Pinterest. Dan kom je best veel leuke tekstjes tegen! :)
<<

anoniem213

Bericht 14 Nov 2013 11:43

Re: Lieve tekst

Ik sluit me helemaal aan bij de rest.
<<

Anoniem 52

Bericht 14 Nov 2013 12:16

Re: Lieve tekst

Hoewel ik voorstander ben van 'Beter goed gejat dan slecht bedacht', kan je in een situatie als dit niet verkeerd gaan, zolang 't bericht maar oprecht is :)
<<

Anoniem 63

Bericht 14 Nov 2013 21:38

Re: Lieve tekst

Probeer zelf eens een gedichtje te schrijven anders! Gooi wat steekwoorden op een papier en brei er een mooie tekst van. Kost ff, maar is veel puurder dan zo'n 'ik hou van jou, ik blijf je trouw' verhaal.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers