Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #4

<<

Anoniem331

Bericht 14 Mrt 2019 19:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik heb inmiddels 2 gegadigden! De buurvrouw van mijn ouders, die zelf graag een hond wil maar geen idee heeft hoeveel tijd er in zot.
En lief genoeg mijn ex schoonouders lieten weten dat ze ook altijd daar mag komen. Gelukkig valt dat mee zoals het nu lijkt.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 15 Mrt 2019 15:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal van de klassendienst die onze oudste dochter deze week had. Ze moet dan als de school afgelopen is, samen met een klasgenoot het lokaal vegen. Nu was ze woensdag eerder uit, half 1, en had ze om 14h een feestje waarvoor 40 minuten gereden moest worden. Was ze rond 1 uur pas thuis omdat dat klasgenootje van haar moeder snel weg moest. De meester heeft wel iets geholpen maar het vreet aan mij dat mijn dochter nu maar 1 kwartier had om te eten en weer door moest.
En vandaag, kwam ze pas na 35 minuten thuis, weer dat klasgenootje weg. En onze dochter moest binnen 5 minuten weer op een afspraak zijn, direct door uit school dus zonder eerst rustig te kunnen drinken.

En het meest vervelende is dan dat het waarschijnlijk mijn schuld is omdat ik niet had gezegd dat ze woensdag en vrijdag snel moest zijn? En die moeder van dat klasgenootje wel, maar gadver wat kan ik hiervan balen.
<<

Anoniem272

Bericht 15 Mrt 2019 15:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Volgens mij vraagt de juf van T. in zo'n geval, voordat iedereen naar huis gaat, even aan de klas wie er als derde kind even extra wil helpen met de klassendienst die dag. Anders is het inderdaad sneu voor dat ene kind dat vrijwel alles alleen moet doen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Mrt 2019 16:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wat irritant Viva. En vooral omdat het klasgenootje het wel aangeeft en er zo 'gemakkelijk' vanaf komt.

Ik baal dat ik tegen een blaasontsteking aan zit. Nog nooit gehad en ik snap nu ineens hoe irritant het kan zijn.
Nu probeer ik extra te drinken, maar ben van nature een slechte drinker dus dat kost mij echt veel moeite. Hopelijk kan het ik zo uitplassen en ben ik er redelijk snel vanaf.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 15 Mrt 2019 18:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wat vervelend, Viva! Erg sneu, maar ook raar dat dat zo gaat.
Wij hebben in de klas allemaal taakjes (vegen, vuilniszak, whiteboard schoon vegen, enz) in teams van 2. En ik laat ze al beginnen 5 min voor de bel gaat en ze mogen booit langer door dan 10 min na de bel...
En als ik zie dat iemand alleen is voor het vegen vooral, roep ik naar de kinderen die nog rondhangen in de klas of op de gang, wie helpt er even?
<<

Kira

Bericht 16 Mrt 2019 06:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal van het weer en dat ik moet werken! Ik rijd al dagen met mijn scooter door de wind en de regen en ik heb het nu gehad, Gisteren was ik tegen 20.45 thuis en zometeen om 7.30 stap ik weer op, mijn jas en handschoenen zijn nog nat van gisteren. Het wordt tijd voor lente!
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 16 Mrt 2019 08:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Gekkie, dat klinkt goed georganiseerd! Hier beginnen ze geloof ik echt pas nadat ze uit zijn.
Het is gelukkig goedgekomen en de ergernis weer gezakt bij mij ;-)

SO, sterkte, hopelijk ben je het voor en zet het niet heel hard door.

Kira, ah ja dit weer is vervelend ja, ik ben ook vaak natgeregend deze week met de kids naar school brengen. Vanavond direct je jas over de verwarming. Succes en sterkte, dinsdag voorspellen ze eindelijk weer droog weer, woehoe!
<<

Anoniem279

Bericht 16 Mrt 2019 08:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Dat weer inderdaad... ik ga maar met de bus naar de sportschool straks, voelt als het toppunt van luiheid. Maar ik voel er niet veel voor om eerst 10min door de stromende regen te fietsen en dan vervolgens in natte kleding nog te gaan sporten.
<<

Anoniem273

Bericht 16 Mrt 2019 08:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Viva, ik zou dat wel even terugkoppelen naar de leerkracht. Lijkt me niet helemaal de bedoeling van klassendienst ook.
Bij ons op school heeft elke leerling een vaste taak en dat doen ze dan van 14.00 - 14.10 uur, om 14.15 uur sluiten we af en zijn ze vrij. Dit doen we zo van groep 1 t/m 8. En als je samen een taak hebt en eentje is ziek, regelen de kinderen vaak onderling wel vervanging of ik help ze daarbij. Zelfs mijn kleuters doen dit al, vaak uit zichzelf en er bieden zich vaak meerdere gegadigden aan, haha. Lijkt me ook leerzamer voor de kinderen op deze manier en dat lijkt me ook het doel van deze taken.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 16 Mrt 2019 09:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Snap niet dat de meester dan niet gewoon even helpt Viva, vind het beetje laks.

Flo, kan je je niet omkleden bij sportschool dan? Regenpak aan, daar kleding aan & gaan.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem271

Bericht 16 Mrt 2019 11:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Emma schreef:
Ise schreef:
Emma schreef:Spannend nog even dus! Hoe gaat het verder met je? Is het werken goed gegaan?


Het gaat nog niet zo goed, al vind ik het moeilijk dat toe te geven. Ik ben op het werk eerder naar huis gestuurd dan de tijd die we zouden proberen. :(


Wat vervelend, hebben ze er nu wel meer begrip voor?


Ik heb het gevoel van niet. Heb gister (net voor het weekend) een ‘boze’ mail gekregen van het werk, op verdorie mijn privé e-mailadres, terwijl we werk mailadressen hebben. Met als gevolg dat ik nu al sinds gister overstuur ben. Ik weet het echt even niet meer, stel ik me echt aan? Ik weet nu in ieder geval al dat ik met lood in mijn schoenen daarheen ga maandag. :cry:
<<

Anoniem279

Bericht 16 Mrt 2019 11:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Pippa schreef:Snap niet dat de meester dan niet gewoon even helpt Viva, vind het beetje laks.

Flo, kan je je niet omkleden bij sportschool dan? Regenpak aan, daar kleding aan & gaan.

Had gekund maar dat vind ik altijd zo’n gedoe :) Maar het is gelukt, heb ook lekker gesport em daarna terug naar huis gelopen i.p.v. bus, ondertussen nog even boodschappen gedaan. Net snel gedouched en nu is de rest van de dag fijn voor mezelf.

En ik heb vanavond een WIDM-gat, denk ik...
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Mrt 2019 11:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Dat widm gat ja denk dat wij dat ook hebben.
Goed dat je terug gelopen bent nu maar de rest van de dag lekker relaxt

Ise wat naar zeg dat je een boze email krijgt in het weekend


Ik baal echt van mijn duizeligheid. Is op sommige dagen niet te doen. Zoals vandaag ook kan amper normaal lopen. Ik wil gewoon mezelf weer zijn zoals voor de kerst. Maar volgens de internist heeft het echt nog meer tijd nodig. Mijn lichaam heeft het zwaar. Is in 1,5 jaar veel gebeurt eerst operatie toen veel afgevallen weer operatie en daarna nog een operatie. Mijn lichaam was nog niet hersteld van het ene of het volgende kwam alweer. Moet echt geduld hebben en dat heb ik nou juist niet
Afbeelding
<<

Anoniem279

Bericht 16 Mrt 2019 11:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ah nee Ise, wat vervelend :( Snap dat je er tegenop ziet om er maandag naartoe te gaan.
<<

Anoniem271

Bericht 16 Mrt 2019 11:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ja voel me echt heel rot. Ik probeer het voor iedereen goed te doen, maar het gaat gewoon echt niet goed met mij. Maar leg dat maar eens uit aan iemand terwijl je aan de buitenkant niks ziet.

Sarah, bij jou zit het ook steeds niet mee hè. Hoop dat je je snel weer een beetje de oude gaat voelen.
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 17 Mrt 2019 10:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Baal dat ik buikgriep heb en zojuist bijna flauwgevallen ben. Juist nu is er een grote storing en komt er geen water uit de kraan.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 17 Mrt 2019 11:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Beterschap Palmyra! Ik lees net op nos.nl dat de waterstoring weer voorbij is gelukkig.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 17 Mrt 2019 11:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wat naar dat ze zo een mail sturen Ise, vinden ze dat je meer moet werken?
Ik zou ook met een vervelend gevoel gaan, maar jij kan hier niks aan doen en je hebt er ook niet om gevraagd he.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem271

Bericht 17 Mrt 2019 13:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Japie schreef:Wat naar dat ze zo een mail sturen Ise, vinden ze dat je meer moet werken?
Ik zou ook met een vervelend gevoel gaan, maar jij kan hier niks aan doen en je hebt er ook niet om gevraagd he.


Ik MOET iedere week komen vertellen hoe het gaat. Iedere week weer zeggen dat het niet goed gaat, te horen krijgen dat ze het begrijpen en mee willen denken en dan vervolgens dit. Ik heb niet het gevoel dat ik nu de rust kan pakken die ik even nodig heb, dat wil ik morgen zeggen maar vind ik ZO moeilijk. Ben heel het weekend al aan het huilen, lijkt wel nog minder goed te gaan dan voor vrijdag. :(
<<

Anoniem271

Bericht 17 Mrt 2019 13:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Beterschap Palmyra!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 17 Mrt 2019 13:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Oh Ise wat rot, kan je dit niet bespreken met de bedrijfsarts?
Beterschap Palmyra!
<<

Anoniem271

Bericht 17 Mrt 2019 13:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Met mijn bedrijfsarts heb ik geen goede klik helaas. Die heeft letterlijk gezegd ‘dus omdat de praktijkondersteuner jou een diagnose geeft moet jij je ook maar zo voelen?’ Vond ik niet heel netjes.

Ik wil het er woensdag wel even de met praktijkondersteuner over hebben.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 17 Mrt 2019 13:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Dat is zeker niet netjes! Sterkte :hug:
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 17 Mrt 2019 15:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wat vervelend allemaal, Ise!
Dikke knuffel voor jou :hug:
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem271

Bericht 17 Mrt 2019 16:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Dank je wel Emma en Chava.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers