Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inbraakbeveiliging

<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 14 Mrt 2019 09:54

Inbraakbeveiliging

Hebben jullie inbraakbeveiliging in huis? Zo ja wat dan?

Ik ben zoekende wat ik precies wil. Ik wil ook niet 30 sloten op mijn deuren zetten, want dat werkt je weer tegen in het geval van brand.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Mrt 2019 09:59

Re: Inbraakbeveiliging

Ik heb een driepunts sluiting in huis. Plus als ik vanuit buiten de deur dichtdoe, kan ik de klink omhoog drukken en de deur is op slot. Zowel in het midden als onder en boven.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Mrt 2019 10:08

Re: Inbraakbeveiliging

Wij hebben goede sloten en net een offerte voor alarm opgevraagd.
Let's discover the world together.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 14 Mrt 2019 10:14

Re: Inbraakbeveiliging

Silly-One schreef:Ik heb een driepunts sluiting in huis. Plus als ik vanuit buiten de deur dichtdoe, kan ik de klink omhoog drukken en de deur is op slot. Zowel in het midden als onder en boven.


Even opgezocht wat dat is. Dat ziet er inderdaad wel goed uit. Heb jij het laten plaatsen? Of zat het er al in?
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 14 Mrt 2019 10:15

Re: Inbraakbeveiliging

Marin schreef:Wij hebben goede sloten en net een offerte voor alarm opgevraagd.


Wat voor een alarm willen jullie precies? 1 die je alleen zelf hoort/ziet, lamp aan de buitenkant van het huis, met doormelding etc? Er zijn zoveel opties.
Plus 1 door het hele huis? Hoe zit dat dan als je 's nachts naar het toilet moet?
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 14 Mrt 2019 10:26

Re: Inbraakbeveiliging

Ik wil graag een alarmsysteem dat je per ‘niveau’ in kunt schakelen (bijv alleen begane grond of alleen 1e etage).
Daarnaast 3 bewegings sensoren (elke verdieping eentje) en een sensor in de openslaande deuren achter en de ramen van de kinderkamers (zitten boven de uitbouw) zodat als die open worden gemaakt het alarm afgaat.

Of we laten doorschakelen naar de meldkamer of naar onze eigen telefoons weet ik nog niet. En een zwaailicht aan de buitenmuur wil ik denk ik ook.

Mijn tante heeft een systeem waarbij je het skelet van je huis op alarm zet en de rest is vrij toegankelijk. Je kunt zelfs, voordat je het alarm inschakelt, nog een raam open zetten voor frisse lucht. Best wel handig!
22112014 / 10042019
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 14 Mrt 2019 10:35

Re: Inbraakbeveiliging

Dat met die etages zou bij ons nog wel lastig zijn, denk ik, omdat ik alleen een toilet beneden heb??
En hoe schakel je zo'n systeem in en uit, de kinderen moeten dat natuurlijk ook kunnen als ze eerder opstaan als mij oid.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 14 Mrt 2019 10:37

Re: Inbraakbeveiliging

Alle sloten in onze buitendeuren zijn driepuntssloten. Daarnaast hebben we binnen een camera staan. En we hebben een hele valse kat :smile:
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 14 Mrt 2019 10:42

Re: Inbraakbeveiliging

Scandic schreef:Alle sloten in onze buitendeuren zijn driepuntssloten. Daarnaast hebben we binnen een camera staan. En we hebben een hele valse kat :smile:


Haha ik heb ook een hond. Oude jack Russel, maar inmiddels blind en doof, dus daar vertrouw ik niet meer op, plus die is om de week bij mijn ex.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Mrt 2019 10:48

Re: Inbraakbeveiliging

Misoe schreef:
Silly-One schreef:Ik heb een driepunts sluiting in huis. Plus als ik vanuit buiten de deur dichtdoe, kan ik de klink omhoog drukken en de deur is op slot. Zowel in het midden als onder en boven.


Even opgezocht wat dat is. Dat ziet er inderdaad wel goed uit. Heb jij het laten plaatsen? Of zat het er al in?


Het zat er bij mij al op. Ik heb een nieuwbouw huurwoning. Geen idee wat de prijs hiervan is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Mrt 2019 11:02

Re: Inbraakbeveiliging

Misoe schreef:
Marin schreef:Wij hebben goede sloten en net een offerte voor alarm opgevraagd.


Wat voor een alarm willen jullie precies? 1 die je alleen zelf hoort/ziet, lamp aan de buitenkant van het huis, met doormelding etc? Er zijn zoveel opties.
Plus 1 door het hele huis? Hoe zit dat dan als je 's nachts naar het toilet moet?


Het lijkt me niet heel handig om te zeggen waar 't precies allemaal komt maar iig eentje met verschillende programma's die je aan kan zetten als je weg bent of als je boven slaapt. En met een goed te bedienen app op afstand, dat vonden we een vereiste.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem284

Bericht 14 Mrt 2019 11:15

Re: Inbraakbeveiliging

3punts sluiting inderdaad. Is standaard bij nieuwbouw. En we hebben een Nest-systeem met camera. Weliswaar op alleen binnen gericht, maar kan altijd vanaf afstand zien wat er thuis gebeurt.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 14 Mrt 2019 11:30

Re: Inbraakbeveiliging

Die driepuntsluiting gaat er nu sowieso komen nu ik dat lees bij jullie en op internet
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 14 Mrt 2019 16:45

Re: Inbraakbeveiliging

3puntssluiting en camera's.

Edit: o en een hond. Dat werkt nog beter dan een alarmsysteem bij ons denk ik ;) Zij begint nl heel hard te blaffen als er mensen rond het huis zijn en wij zijn boven.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 14 Mrt 2019 19:55

Re: Inbraakbeveiliging

Naast al genoemde dingen hebben wij een doodlopend poortje achterom met een ijzeren hek, met slot en prikkeldraad nog erboven, aan de straatkant. Ook hebben we een lantarenpaal recht voor de voordeur en geen voortuin. Scheelt ook al veel.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Mrt 2019 19:58

Re: Inbraakbeveiliging

Wij hebben een rottweiler.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers