Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pillen voor haargroei en voetenmasker.

<<

caribbeanlover

Bericht 12 Mrt 2019 10:19

Pillen voor haargroei en voetenmasker.

Swiss haar, huid & nagels daar zit biotine in en da's niet zo'n goed stofje toch? Ik zie steeds op tv reclame van New Nordic. Is dat ook niet goed? De meeste hebben het nadeel dat je elders meer haargroei kan krijgen en daar zit ik niet op te wachten.

Ik heb zo'n eeltapparaat van Schol en onlangs weer eens gebruikt, maar nu voelen mijn voeten alweer ruw aan en het ziet er niet uit. Ik heb wel eens gezien dat iemand van die voetenmaskers gebruikte en daarna trek je de vellen er zo af.
Wie heeft daar ervaring mee?
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 12 Mrt 2019 10:34

Re: Pillen voor haargroei en voetenmasker.

Die voetenmaskers zijn hemels heb zelf die van de Kruidvat maar het helpt echt mijn voeten blijven langer zacht en voelen gezonder aan (met lopen ed).
Carpe Diem
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Mrt 2019 12:09

Re: Pillen voor haargroei en voetenmasker.

Bergkristal schreef:Die voetenmaskers zijn hemels heb zelf die van de Kruidvat maar het helpt echt mijn voeten blijven langer zacht en voelen gezonder aan (met lopen ed).


Dan ga ik daar eens kijken. Weet je welke winkels ze nog meer verkopen?
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 12 Mrt 2019 12:10

Re: Pillen voor haargroei en voetenmasker.

Heb geen idee maar dit was betaalbaar op internet veel duren voorbij zien komen. DA en Etos hebben ze waarschijnlijk ook wel.
Carpe Diem
<<

Anoniem269

Bericht 12 Mrt 2019 20:05

Re: Pillen voor haargroei en voetenmasker.

Kruidvat heeft ook een potje vitamines voor huid, haar en nagels. Ik weet alleen niet of er biotine in zit. Ik heb er in ieder geval al wel veel goede verhalen over gehoord. En qua prijs goedkoper.

En het is dan wel geen masker maar dit vind ik een hele fijne creme voor de voeten.
Die kan je evt gebruiken na het gebruik van je Scholl apparaat. :
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Mrt 2019 20:16

Re: Pillen voor haargroei en voetenmasker.

Dus het is belangrijk dat er géén biotine in zit? Denk dat dat lastig wordt, want volgens mij is dat juist het bestand wat de werking geeft kan het ook mis hebben hoor.
Voetencreme heb ik al, maar bodylotion werkt ook en is goedkoper. Bedankt voor je tips ik ga zeker even eens kijken bij kv of Trekpleister, want die hebben we hier en hebben zowat dezelfde producten.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 14 Mrt 2019 19:10

Re: Pillen voor haargroei en voetenmasker.

Een voetcrème met ureum werkt het beste. Ik heb zelf een tube van Kneipp en smeer m'n voeten (en handen soms ook) voor het slapengaan in. Was een tip van m'n oom die podoloog is.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers