Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

Anoniem 52

Bericht 14 Nov 2013 21:50

Re: Dagcafé

Ik voel me zoo hebberig, maar ik snap niet hoe RadioVeronica werkt en ik wil dat 't geregeld is!
<<

Anoniem 53

Bericht 14 Nov 2013 21:54

Re: Dagcafé

Ja maar als ik ragout warm maak blijft het meestal niet bij 1 boterham..
<<

Anoniem17

Bericht 15 Nov 2013 09:38

Re: Dagcafé

Goodmorning!
Ik heb gister heel slecht gegeten omdat ik me ellendig voelde. Ik schaamde me zelfs een beetje bij de appie, want ik had een pizza, een kant-en-klaar maaltijd, een zak smarties, chocosoesjes en pudding in m'n mandje, haha! Het is niet allemaal op hoor, maar ik ben er nog steeds een beetje misselijk van..
<<

Anoniem315

Bericht 15 Nov 2013 14:00

Re: Dagcafé

Haha, Elliot! Vreetkick!
Ik sta ook wel eens in de supermarkt met alleen maar 'slecht' voedsel. Cola, toetjes, pizza of frituurspul, chocola, etc. Ter compensatie moet ik van mezelf altijd iets van groente en zuivel erbij kopen, zodat het minder erg lijkt :laughcry:
<<

Anoniem17

Bericht 15 Nov 2013 14:34

Re: Dagcafé

Haha! Ik heb ook expres een bak griekse yoghurt meegenomen, heel herkenbaar dus! :cheers:
<<

Anoniem9

Bericht 15 Nov 2013 14:37

Re: Dagcafé

Elliot, wat een kutstreek van het bedrijf zeg. Bah! Zij moeten toch ook wel inzien dat het juist voordelig is dat ze jou aannemen?

Wat betreft boodschappen; Ik kijk ook altijd of het niet alleen maar slecht is wat er op de band ligt :P Als dat wel het geval is, denk ik altijd : "Wat zullen andere mensen wel niet denken.."
Best triest eigenlijk ;)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 15 Nov 2013 16:32

Re: Dagcafé

Heel herkenbaar van de boodschappen... :wink:

Net lekker gewandeld, nu met thee en chocoladepepernoten op de bank :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem17

Bericht 15 Nov 2013 16:35

Re: Dagcafé

Ik ga vanavond stappen met een vriendin. Aan de ene kant heb ik er zin in, maar ik weet dat zij altijd echt tot laat wil, en ik wil om een uur of half 3-3 uur wel weer naar huis. En daarom zie ik er dus weer tegenop. Bleh!
<<

Anoniem185

Bericht 15 Nov 2013 20:21

Re: Dagcafé

Oh morgen ben ik reserve op mijn werk. Ik hoop zo dat ze me niet bellen... Maar ik ga er wel van uit eigenlijk dat mijn telefoon om 06.00 af zal gaan...
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 16 Nov 2013 11:19

Re: Dagcafé

Goedemorgen!
Wij gaan zo naar de intocht van Sinterklaas :cheering: Niet dat E. daar wat aan heeft, maar we vinden het zelf zo leuk dat het nu in Groningen is.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 16 Nov 2013 11:28

Re: Dagcafé

Goede morgen! Leuk de sinterklaas intocht!! Ik neem het op zodat ik het terug kan kijken.

Vanochtend heb ik gesport en vanmiddag ga ik shoppen en vanavond sushi eten. Heerlijke dag! Nu nog even mijn kop koffie opdrinken en douchen. Fijne dag allemaal!
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 16 Nov 2013 13:17

Re: Dagcafé

Goedemorgen! ik zit nu lekker de sinterklaasintocht te kijken. Net even wezen shoppen. Loop ik in de winkelstraat, spreekt een vrouw met 3 kindertjes me aan en zegt: "mag ik u wat vragen? Ik, ben Christen en wil graag weten wat God voor u betekent"

Laat duidelijk wezen, ik respecteer ieders religieuze keuze, maar dit gaat me toch veeeel te ver:S
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem17

Bericht 16 Nov 2013 21:39

Re: Dagcafé

Hallo!

Ik was net bij de appie en daar was een kindje heel serieus aan zijn moeder aan het uitleggen dat Ameriko alleen van die hele grote winterpenen lust, dus dat ze die zeker niet mochten vergeten. :paard

Zo schattig!
<<

Anoniem185

Bericht 16 Nov 2013 21:55

Re: Dagcafé

Hoi.

Ik ga mijn haar laten knippen. Een pony er in. Denk ik.
<<

Anoniem9

Bericht 16 Nov 2013 21:56

Re: Dagcafé

Wat schattig Elliot! Wij hadden vanmiddag ook de optocht door de straat, leuk om te zien!

Lampenkapje; Is het heel anders dan je nu hebt?

Wij gaan morgen naar Bruidsplaza! :D
<<

Anoniem185

Bericht 16 Nov 2013 21:57

Re: Dagcafé

Nouja, ik heb het nu op laagjes (maar heel amateuristisch, want Brainwash...) en ik wil het iets meer op laagjes en dan een soort pony vanvoor die ik schuin kan laten hangen (maar wel kort genoeg om ook echt een pony-idee te geven). Ik heb dit kapsel al eerder gehad toen ik een jaar of 16 was geloof ik...
<<

Anoniem9

Bericht 16 Nov 2013 22:00

Re: Dagcafé

Oké, lijkt wel wat ik ook altijd heb! Momenteel heb ik er ook een scheve bob in, maar voorheen had ik het ook altijd recht met veel laagjes.
<<

Anoniem185

Bericht 16 Nov 2013 22:01

Re: Dagcafé

Ik zal even kijken of ik foto's heb uit die tijd... En van nu ;)
<<

Anoniem9

Bericht 16 Nov 2013 22:05

Re: Dagcafé

Ben benieuwd!
<<

Anoniem185

Bericht 16 Nov 2013 22:15

Re: Dagcafé

Dit was het toen ik 16 was! Eigenlijk was de pony naar mijn idee nog iets meer pony-ig. Het lijkt nu een schuine lok, maar ik kon hem ook echt als pony kammen (als ik hem niet opzij stylde - is dat een woord, stylde?)

-weg-

Nu is mijn haar zo:

-weg-

Ik lijk echt geen jaar ouder als ik zo kijk :laughcry:
Laatst gewijzigd door Anoniem185 op 16 Nov 2013 22:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem17

Bericht 16 Nov 2013 22:17

Re: Dagcafé

Haha nee je ziet er redelijk hetzelfde uit! Hoe oud ben je nu?
Ik vind die pony/lok erg leuk staan!
<<

Anoniem185

Bericht 16 Nov 2013 22:18

Re: Dagcafé

Ik denk dat ik op die eerste twee foto's 16 ben ongeveer.
Op de laatste twee foto's ben ik 21 (maar die zijn ook al weer bijna een jaar geleden genomen, maar mijn haar is nog het zelfde).
<<

Anoniem9

Bericht 16 Nov 2013 22:21

Re: Dagcafé

Wil je er ook een stuk af? Of wil je wel dezelfde lengte behouden? Denk dat tot op de schouders mooi bij je zal staan!
<<

Anoniem185

Bericht 16 Nov 2013 22:24

Re: Dagcafé

Forti schreef:Wil je er ook een stuk af? Of wil je wel dezelfde lengte behouden? Denk dat tot op de schouders mooi bij je zal staan!
Heb ik ook een tijdje gehad (tussen de twee foto's hier boven trouwens). Stond op zich best grappig, maar ik denk niet dat ik daar weer naar terug wil. Sowieso vind ik het wel fijn als mijn haar in een staart past voor het werken en dat ging toen echt maar nét... Ik had echt net boven mijn schouders een boblijn.
<<

Anoniem17

Bericht 20 Nov 2013 11:25

Re: Dagcafé

Hallo? Is daar iemand?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers