Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik wil dit even delen..

<<

ChiQ

Bericht 12 Nov 2013 15:44

Ik wil dit even delen..

Ik ben zo trots!! Julian begrijpt me! Hij snapt wat ik zeg.. Ik vind t zo leuk, hij zegt als ik vraag of hij melk wil:
'Mmmm' of fruit 'Mmmm' als ik vraag wat oompje doet dan doet hij wat mijn broertje hem heeft geleerd, als ik vraag wat de hondjes van oma zeggen, doet hij: 'wof' en als ik hiep hiep hoera zeg gaan beide handjes en armpjes omhoog.. Als ik aan hem vraag ga je slapen? Schudt hij heel wild nee. Als we zeggen kom we gaan naar buiten kruipt hij naar de deur en als klap op de vuurpijl zette meneer compleet los 3 stappen! 10 maandjes pas. De snottebel die mij en zijn vader compleet tot wanhoop drijft.

Wauw.. Ik ben even helemaal onder de indruk van mijn kind. Het is gewoon zó gek om te beseffen dat hij dit allemaal kan en een bijzonder kind is, alle kindjes natuurlijk, maar deze aap is via ivf ontstaan.. Ik ben gewoon echt helemaal emotioneel zo richting zijn eerste verjaardag. Gek genoeg besef ik net dat ik t vreemd vind dat hij perfect is en eigenlijk gewoon perfect werkt ook, op de een of andere manier zat er denk ik toch een gevoel van dat er wel iets mis moest zijn.

Zo leuk mama zijn!
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:10

Bericht 12 Nov 2013 15:51

Re: Ik wil dit even delen..

Ik wou 'vind ik leuk' klikken maar dat is hier helemaal niet :nerd:
Wat knap van hem dat hij al zo veel kan en begrijpt!
En je gevoel snap ik ook helemaal! Naast dat het af en toe heel zwaar is is het vooral genieten!!!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Nov 2013 15:59

Re: Ik wil dit even delen..

Aaaaah! Lief bericht!
Ik vroeg me af he, is het niet wat voor jullie om babygebaren te leren. Dan kan Julian ook wat beter aangeven wat hij wil en is hij misschien wat minder gefrustreerd en andersom kan het soms heel verhelderend werken als jullie handvaten hebben hem met handen én woorden iets duidelijk te maken (dat het óp is of klaar of dat hij moet gaan slapen).
Gewoon iets wat in me op kwam hoor, vanwege de frustraties!

Maar ik zit echt elke dag gebiologeerd naar mijn kind te kijken wat hij nou toch allemaal weer doet en ik kan me dus jouw trots enorm goed voorstellen. Ik kan niet wachten tot er communicatie mogelijk is omdat ik zie dat hij me begrijpt!
<<

Anoniem186

Bericht 12 Nov 2013 16:14

Re: Ik wil dit even delen..

Ahhh, jij lieve mama! :)

Het ouderschap is de grootste beproeving in je leven hè.

Ik zei het vanmiddag nog tegen m'n moeder: het is dat zoon zo leuk is en ik zoveel van hem hou. Anders had ik dit nooit volgehouden (die nachten).
<<

Anoniem85

Bericht 12 Nov 2013 16:43

Re: Ik wil dit even delen..

Oh dat is zo leuk hè! Ik kan daar ook erg van genieten. Maar hij is ook lekkervlot joh! Lekker van genieten, vanaf nu wordt de wanhoop ook minder, jullie gaan elkaar steeds beter begrijpen
<<

Anoniem58

Bericht 12 Nov 2013 16:52

Re: Ik wil dit even delen..

Ware en lief bericht! Ik snap je helemaal hoor! Soms kijk ik naar Christian en dan kan ik ook gewoon volschieten, als hij lekker zit te tekenen bijvoorbeeld. Heerlijk gevoel is dat!
<<

Anoniem16

Bericht 12 Nov 2013 21:10

Re: Ik wil dit even delen..

Ooh wat lief.

En heel herkenbaar hoor, hoe meer richting haar verjaardag en hoe meer ze snapt en doet denk ik wel pffff zo'n kleintje komt hier nooit meer. Ze worden zo snel groot en soms denk ik kon ik de tijd maar stoppen en bleven ze maar ff altijd klein. ( maar dan wel zonder die ellendige nachten soms)
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Nov 2013 21:11

Re: Ik wil dit even delen..

Super trotse moeder dus, en terecht, super lief!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 12 Nov 2013 21:17

Re: Ik wil dit even delen..

Ahhh, wat lief :heart:! Enorm bijzonder inderdaad dat zoiets perfects kan ontstaan door IVF. Ik hoop heel hard dat ik ooit in je voetsporen mag treden en dat ik over een tijd een soortgelijk bericht kan plaatsen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Nov 2013 22:55

Re: Ik wil dit even delen..

Ah wat klinkt dat ontzettend lief en trots! En dat kun je zijn!
Geniet ervan!
Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 14 Nov 2013 20:58

Re: Ik wil dit even delen..

Super lief :) Daar mag je inderdaad trots op zijn.
2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron