Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

Anoniem281

Bericht 06 Mrt 2019 09:22

Re: Showbizz nieuws topic!

caribbeanlover schreef:Ruud en Rowena zijn uit elkaar.


Oh ik dacht even dat dit dat stel was van dat liedje met een scooter, maar die heten Rinus en Romana :nerd:
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mrt 2019 09:50

Re: Showbizz nieuws topic!

Bazinga schreef:
caribbeanlover schreef:Ruud en Rowena zijn uit elkaar.


Oh ik dacht even dat dit dat stel was van dat liedje met een scooter, maar die heten Rinus en Romana :nerd:


Whahaha geen idee hoe het met hun gaat. Die liedjes omg en dan zij die er zo idioot bij ''danst''.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Mrt 2019 10:16

Re: Showbizz nieuws topic!

caribbeanlover schreef:
Bazinga schreef:
caribbeanlover schreef:Ruud en Rowena zijn uit elkaar.


Oh ik dacht even dat dit dat stel was van dat liedje met een scooter, maar die heten Rinus en Romana :nerd:


Whahaha geen idee hoe het met hun gaat. Die liedjes omg en dan zij die er zo idioot bij ''danst''.

rinus en romana kom ik wel eens tegen.
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mrt 2019 10:21

Re: Showbizz nieuws topic!

sarah1985 schreef:
caribbeanlover schreef:
Bazinga schreef:
Oh ik dacht even dat dit dat stel was van dat liedje met een scooter, maar die heten Rinus en Romana :nerd:


Whahaha geen idee hoe het met hun gaat. Die liedjes omg en dan zij die er zo idioot bij ''danst''.

rinus en romana kom ik wel eens tegen.


Zijn ze dan aan het dansen en zingen? :P
<<

Anoniem336

Bericht 06 Mrt 2019 12:36

Re: Showbizz nieuws topic!

ChiQ schreef:Ik had het niet over niet op eigen benen kunnen staan, maar ik had het over dat je iemand ook leuk(er) kan vinden als iemand the man is, en dat als dat minder wordt je een redelijk inhoudloze relatie kan overhouden. Ik vind t lastig uit te leggen. Zo gek is dat niet.



O, dat geloof ik wel. Alleen de bewoording van Fantine was toch een tikkeltje anders
<<

Anoniem301

Bericht 06 Mrt 2019 13:27

Re: Showbizz nieuws topic!

Wesley heeft iets op insta gepost:

https://www.instagram.com/p/BuqemgDg-Qk/
<<

Geel

Bericht 06 Mrt 2019 16:20

Re: Showbizz nieuws topic!

O wow, dat werpt nieuw licht op de zaak. Wel eerlijk van m.
<<

Anoniem315

Bericht 06 Mrt 2019 16:47

Re: Showbizz nieuws topic!

ChiQ schreef:Ik had het niet over niet op eigen benen kunnen staan, maar ik had het over dat je iemand ook leuk(er) kan vinden als iemand the man is, en dat als dat minder wordt je een redelijk inhoudloze relatie kan overhouden. Ik vind t lastig uit te leggen. Zo gek is dat niet.


Ik reageerde vooral op de post van Fantine.
<<

Anoniem315

Bericht 06 Mrt 2019 16:49

Re: Showbizz nieuws topic!

Carrie schreef:Wesley heeft iets op insta gepost:

https://www.instagram.com/p/BuqemgDg-Qk/


Kijk. Dat maakt het verhaal al weer anders. Bijzonder, dat hij dit zo op insta zet, terwijl de woordvoerder (?) het bericht over het scheiden naar buiten bracht.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 06 Mrt 2019 17:07

Re: Showbizz nieuws topic!

Maar hoe lezen jullie dit dan? Verknald als in vreemdgegaan?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Mrt 2019 17:55

Re: Showbizz nieuws topic!

Skyler schreef:Maar hoe lezen jullie dit dan? Verknald als in vreemdgegaan?


Dat dacht ik eerst wel, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Hij kan ze ook gewoon te weinig aandacht hebben gegeven of wat dan ook.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 06 Mrt 2019 19:00

Re: Showbizz nieuws topic!

Bliss schreef:
Skyler schreef:Maar hoe lezen jullie dit dan? Verknald als in vreemdgegaan?


Dat dacht ik eerst wel, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Hij kan ze ook gewoon te weinig aandacht hebben gegeven of wat dan ook.

Ja, het kan van alles zijn inderdaad natuurlijk. Al schoot vreemdgaan ook als eerst door m’n hoofd.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 06 Mrt 2019 19:07

Re: Showbizz nieuws topic!

Elja schreef:
Carrie schreef:Jeetje wat hard en raar om dat zo te zeggen Fantine. Je weet toch helemaal niet wat de reden is.

Idd...lekker kortzichtig ook.


Ach beetje showbizz roddelen mag toch wel? ;-) ik heb natuurlijk werkelijkwaar geen idee waarom ze uit elkaar zijn. Word wel een beetje moe steeds van dat commentaar op mijn posts op dit forum alsof alles maar netjes en binnen de lijntjes hier moet jemig.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 06 Mrt 2019 19:09

Re: Showbizz nieuws topic!

Elja schreef:
ChiQ schreef:Ik had het niet over niet op eigen benen kunnen staan, maar ik had het over dat je iemand ook leuk(er) kan vinden als iemand the man is, en dat als dat minder wordt je een redelijk inhoudloze relatie kan overhouden. Ik vind t lastig uit te leggen. Zo gek is dat niet.



O, dat geloof ik wel. Alleen de bewoording van Fantine was toch een tikkeltje anders


Jemig hoe had je het liever gezien dan?
<<

Anoniem279

Bericht 06 Mrt 2019 19:40

Re: Showbizz nieuws topic!

Fantine schreef:
Elja schreef:
Carrie schreef:Jeetje wat hard en raar om dat zo te zeggen Fantine. Je weet toch helemaal niet wat de reden is.

Idd...lekker kortzichtig ook.


Ach beetje showbizz roddelen mag toch wel? ;-) ik heb natuurlijk werkelijkwaar geen idee waarom ze uit elkaar zijn. Word wel een beetje moe steeds van dat commentaar op mijn posts op dit forum alsof alles maar netjes en binnen de lijntjes hier moet jemig.

Maar als je zo’n stellig bericht plaatst, moet je ook wel een beetje kunnen incasseren. Wat had je dan verwacht? En wat dacht je, celebrities zijn geen respect waardig? Ik kan eigenlijk vrij weinig met mensen die zo hoog van de toren blazen en eigenlijk niet eens weten wat er speelt. Door zulke mensen worden onwaarheden in de wereld geholpen en is het hele gezin alleen maar verder van huis. En dat alleen maar omdat jij, en anderen vinden dat een beetje showbizz roddelen wel mag.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 06 Mrt 2019 20:27

Re: Showbizz nieuws topic!

Flo schreef:
Fantine schreef:
Elja schreef:Idd...lekker kortzichtig ook.


Ach beetje showbizz roddelen mag toch wel? ;-) ik heb natuurlijk werkelijkwaar geen idee waarom ze uit elkaar zijn. Word wel een beetje moe steeds van dat commentaar op mijn posts op dit forum alsof alles maar netjes en binnen de lijntjes hier moet jemig.

Maar als je zo’n stellig bericht plaatst, moet je ook wel een beetje kunnen incasseren. Wat had je dan verwacht? En wat dacht je, celebrities zijn geen respect waardig? Ik kan eigenlijk vrij weinig met mensen die zo hoog van de toren blazen en eigenlijk niet eens weten wat er speelt. Door zulke mensen worden onwaarheden in de wereld geholpen en is het hele gezin alleen maar verder van huis. En dat alleen maar omdat jij, en anderen vinden dat een beetje showbizz roddelen wel mag.


Ik kan prima incasseren maar roddelen hoort er toch bij in de showbizz of moet het allemaal politiek correct hier? Ik word er wel moe van inmiddels dat je niks negatiefs mag zeggen en alles zo correct moet zijn. Het zijn volwassen mensen zou het erg vinden wanneer hun kind erbij betrokken wordt in opmerkingen. Ik vind hem ook echt een simpele ziel (Wesley dan he) dat dan maar ingepakt worden of mag je dit soort dingen nooit zeggen? Ach daar is een showbizz topic voor toch om te speculeren? Of mag je alleen maar zeggen hoe ontzettend erg het is voor ze? Ik vind het erg voor hun zoontje ja.
<<

Anoniem279

Bericht 06 Mrt 2019 20:37

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik heb niet het idee dat het ‘hier’ allemaal maar zo correct moet zijn. Ik kan alleen niks met mensen die zulke dingen roepen. Waarom zou je, eigenlijk.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 06 Mrt 2019 20:41

Re: Showbizz nieuws topic!

Flo schreef:Ik heb niet het idee dat het ‘hier’ allemaal maar zo correct moet zijn. Ik kan alleen niks met mensen die zulke dingen roepen. Waarom zou je, eigenlijk.


Omdat het soms gewoon best lekker is om te roddelen, of iets te zeggen wat je denkt wat misschien niet zo aardig is.
<<

Anoniem279

Bericht 06 Mrt 2019 20:43

Re: Showbizz nieuws topic!

Dat zegt dan vooral wat over jou en niet zozeer wat over Wesley en Yolanthe.

Edit: en waarom is dat’lekker’ trouwens? Zodat je je beter voelt over je eigen leven? Ik kan namelijk geen andere reden bedenken.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 06 Mrt 2019 20:45

Re: Showbizz nieuws topic!

Flo schreef:Dat zegt dan vooral wat over jou en niet zozeer wat over Wesley en Yolanthe.


Jup volgens mij dat ik gewoon een mens ben toch? Of roddelen jullie nooit en zeggen jullie nooit iets onaardigs over een ander?

Ik kan eerlijk toegeven dat roddelen best lekker kan zijn ja, kan me niet voorstellen dat ik op dit forum de enige ben. Oooh moet je die zien, over een onbekende op straat. Och nou die doet dit nou daar vind ik dat van.. vul maar in welke situatie en over wie het gaat. Ben ik dan de enige die dit soms best lekker vind even afgeven op anderen met vriendinnen of je vriend of familie? Och heb je het al gehoord? Die is alweer gescheiden? Jemig das ook snel.. vul de rest van het verhaal verder in. Dat zegt mijns inziens nog niet zoveel over mij qua mens en persoon. Ik ben niet alleen dit namelijk ;-). Ik kom er gewoon eerlijk voor uit dat ik roddel. Niks meer mens eigen dan dit toch?
Laatst gewijzigd door Fantine op 06 Mrt 2019 20:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 06 Mrt 2019 20:45

Re: Showbizz nieuws topic!

Fantine schreef:
Flo schreef:Dat zegt dan vooral wat over jou en niet zozeer wat over Wesley en Yolanthe.


Jup volgens mij dat ik gewoon een mens ben toch? Of roddelen jullie nooit en zeggen jullie nooit iets onaardigs over een ander?

Jawel hoor. Ik ben echt niet heilig, maar ik vind het ook niet gek als iemand me daar dan vervolgens op aanspreekt dat het niet aardig is.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 06 Mrt 2019 20:58

Re: Showbizz nieuws topic!

June schreef:
Fantine schreef:
Flo schreef:Dat zegt dan vooral wat over jou en niet zozeer wat over Wesley en Yolanthe.


Jup volgens mij dat ik gewoon een mens ben toch? Of roddelen jullie nooit en zeggen jullie nooit iets onaardigs over een ander?

Jawel hoor. Ik ben echt niet heilig, maar ik vind het ook niet gek als iemand me daar dan vervolgens op aanspreekt dat het niet aardig is.


Maar voordat het topic hiermee gekaapt wordt.

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mrt 2019 21:03

Re: Showbizz nieuws topic!

Daar heb ik wel hard om gelachen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Mrt 2019 21:48

Re: Showbizz nieuws topic!

caribbeanlover schreef:
sarah1985 schreef:
caribbeanlover schreef:
Whahaha geen idee hoe het met hun gaat. Die liedjes omg en dan zij die er zo idioot bij ''danst''.

rinus en romana kom ik wel eens tegen.


Zijn ze dan aan het dansen en zingen? :P

Nee gelukkig niet. Moet ik wel altijd aan denken. Maar zie ze vaak als ze boodschappen doen
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mrt 2019 21:53

Re: Showbizz nieuws topic!

sarah1985 schreef:
caribbeanlover schreef:
sarah1985 schreef:rinus en romana kom ik wel eens tegen.


Zijn ze dan aan het dansen en zingen? :P

Nee gelukkig niet. Moet ik wel altijd aan denken. Maar zie ze vaak als ze boodschappen doen


Hey Marloes mag met jou onder de douche was het toch? Dat nr over Doutzen bij de bushalte en al die anderen het is best sneu eigenlijk. Waar wonen ze dan? Ze hebben toch geen kids mag ik hopen.
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron