Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 04 Mrt 2019 20:00

Re: Showbizz nieuws topic!

Erg zeg..
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Mrt 2019 20:10

Re: Showbizz nieuws topic!

Erg zeg zo jong
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Mrt 2019 20:11

Re: Showbizz nieuws topic!

Hope schreef:Van dat nieuws van Luke Perry schrok ik echt. Ik kende hem vooral uit Riverdale. Heftig zeg :(


Ik schrok. Van die zanger is ook erg, maar had al het idee wat je vaak ziet met muzikanten dat het zelfmoord is. Hij heeft het zo gewild.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 04 Mrt 2019 20:33

Re: Showbizz nieuws topic!

Echt heftig!
Keek heel erg uit naar The Prodigy op Lowlands. Ben benieuwd of ze nu überhaupt nog wel komen.

Op luke Perry was ik vroeger altijd een beetje verliefd op, toen ie in 90210 speelde.
Echt zonde, deze 2 mannen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 04 Mrt 2019 21:38

Re: Showbizz nieuws topic!

Van Luke Perry schrik ik ook he wel erg. Had vroeger mijn muur vol hangen met posters van hem.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 05 Mrt 2019 10:53

Re: Showbizz nieuws topic!

Hope schreef:Van dat nieuws van Luke Perry schrok ik echt. Ik kende hem vooral uit Riverdale. Heftig zeg :(

Ik ook inderdaad, die serie heb ik in februari juist volledig gekeken. Schrok er ook van gisteren :(
<<

Anoniem262

Bericht 05 Mrt 2019 17:07

Re: Showbizz nieuws topic!

Yolanthe en Wesley gaan scheiden. Ik schrik er serieus van, want als iemand ze een dreamteam vond dan was ik het wel.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mrt 2019 17:09

Re: Showbizz nieuws topic!

Fedora schreef:Yolanthe en Wesley gaan scheiden. Ik schrik er serieus van, want als iemand ze een dreamteam vond dan was ik het wel.


Dus toch en maar zeggen dat het niet zo is. Zo zie je maar weer dat geruchten eigenlijk altijd uitkomen, want ik verwacht dat Wendy en Nicolette ook gaan scheiden geruchten zijn er niet voor niks.
Wesley nog niet zo oud en nu al 2 mislukte huwelijken, dan denk ik waarom zo jong trouwen en zo snel ook? Vanwaar die haast? Je ziet wat ervan komt.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 05 Mrt 2019 17:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 05 Mrt 2019 17:14

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik lees het net op de site van het AD, met dezelfde reactie als jij Fedora. Jammer, ik vond het een leuk stel.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Mrt 2019 19:03

Re: Showbizz nieuws topic!

kijkt dit filmpje eens van wesley en yolanthe . Lekker nep allemaal.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... nthe-qatar
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mrt 2019 19:13

Re: Showbizz nieuws topic!

sarah1985 schreef:kijkt dit filmpje eens van wesley en yolanthe . Lekker nep allemaal.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... nthe-qatar


Ik hoef het niet eens te kijken om te weten waar het om gaat, want was net bij Boulevard een stukje. Ze zeiden kijk voor het hele filmpje op de app alsof men daar behoefte aan heeft. Dacht dat het om beelden gezien waar ze gespot waren op het vliegveld oid dat leek me logischer.
Nou nog afwachten totdat Wendy en Nicolette's nieuws naar buiten komt.
Er komt weer een Temptation Island vips met Yolanthe.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Mrt 2019 19:21

Re: Showbizz nieuws topic!

ja gaat om dat filmpje inderdaad. Ik dacht ook er komt vast een filmpje gefilmd door een NL toerist. Dit was zo nep zo geacteerd.
Afbeelding
<<

Anoniem284

Bericht 05 Mrt 2019 19:23

Re: Showbizz nieuws topic!

Ah, ik vond het zo’n leuk en lief stel altijd. Verdrietig voor ze!
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mrt 2019 19:47

Re: Showbizz nieuws topic!

sarah1985 schreef:ja gaat om dat filmpje inderdaad. Ik dacht ook er komt vast een filmpje gefilmd door een NL toerist. Dit was zo nep zo geacteerd.


Kijk ons eens leuk zijn, kijk ons een gelukkig stel zijn, kijk ons eens een leuk gelukkig gezin zijn.
Nou moet hij van die tattoos zien af te komen, hun trouwdatum, haar gezicht en een tekst in haar handschrift met haar naam erbij.
Hoe dom kan je zijn?! Nooit, maar dan ook nooit een tattoo nemen met de naam van je partner. Kijk naar Roy Donders, Genenieve Vos (oh oh daar gaan we weer), Michael v/d Plas, die vriend die Samantha even had had er al gauw een met haar naam. Niels en Rosanna, maar die zijn niet uit elkaar, maar verwacht het wel. Echt dan ben je zo dom zeg!
<<

Anoniem279

Bericht 05 Mrt 2019 19:48

Re: Showbizz nieuws topic!

Joh CBL, ga je lekker?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 05 Mrt 2019 19:58

Re: Showbizz nieuws topic!

Ja het is verdrietig, zoals bijna iedere scheiding. Bij RTL Boulevard (toevallig zag ik het, beloofd :smile:) vroegen ze letterlijk "Weten we al wat ze met Xess doen?" Alsof iemand dat wat aangaat, kan me daar zo aan ergeren.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mrt 2019 20:14

Re: Showbizz nieuws topic!

Flo schreef:Joh CBL, ga je lekker?


Ja prima hoezo?
<<

ChiQ

Bericht 05 Mrt 2019 21:07

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik dacht hier zelf even overna. Met Wesley als een van de toppers bij Ajax was natuurlijk een bepaald soort aandacht, als vrouw van etc. Ik kan me best voorstellen dat als dat minder wordt of weggaat er veel veranderd. Ik heb een tijd een voetballer gedate, maar die jongens zijn van 5 soms al 4 jaar af alleen maar lichamelijk bezig, ze zijn veel geld gewend en mooie vrouwen maar echt hun welbespraaktheid, levenservaring etc is heel beperkt. Viel bijna geen normaal gesprek te voeren. De club stuurt ze onbewust ook aan vroeg te trouwen, gezinsleven omdat te wild doen vaak hun carriere niet ten goede komt. Misschien kan dat na een aantal jaar wel vervelend worden.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 05 Mrt 2019 23:56

Re: Showbizz nieuws topic!

ChiQ schreef:Ik dacht hier zelf even overna. Met Wesley als een van de toppers bij Ajax was natuurlijk een bepaald soort aandacht, als vrouw van etc. Ik kan me best voorstellen dat als dat minder wordt of weggaat er veel veranderd. Ik heb een tijd een voetballer gedate, maar die jongens zijn van 5 soms al 4 jaar af alleen maar lichamelijk bezig, ze zijn veel geld gewend en mooie vrouwen maar echt hun welbespraaktheid, levenservaring etc is heel beperkt. Viel bijna geen normaal gesprek te voeren. De club stuurt ze onbewust ook aan vroeg te trouwen, gezinsleven omdat te wild doen vaak hun carriere niet ten goede komt. Misschien kan dat na een aantal jaar wel vervelend worden.


Hij komt in ieder geval niet al te bijster intelligent over en zijn carriere is wel wat passé nu. Voor zo'n glamourpoes als zij vast niet meer goed genoeg in de spotlights.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Mrt 2019 08:04

Re: Showbizz nieuws topic!

Jeetje wat hard en raar om dat zo te zeggen Fantine. Je weet toch helemaal niet wat de reden is.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mrt 2019 08:06

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik kan me er ook niks bij voorstellen na alles wat ze meegemaakt hebben dat zij weg zou lopen omdat hij niet voldoende meer in de spotlight staat.
Ze staat zelf voldoende in de spotlight en geld zal er ook wel genoeg zijn.
<<

Anoniem336

Bericht 06 Mrt 2019 08:33

Re: Showbizz nieuws topic!

Carrie schreef:Jeetje wat hard en raar om dat zo te zeggen Fantine. Je weet toch helemaal niet wat de reden is.

Idd...lekker kortzichtig ook.
<<

Anoniem315

Bericht 06 Mrt 2019 08:36

Re: Showbizz nieuws topic!

Volgens mij kan Yolanthe ook prima op eigen benen staan en heeft ze geen glamourman nodig om een geslaagd huwelijk te hebben. Dus dat lijkt me geen reden.
<<

ChiQ

Bericht 06 Mrt 2019 08:56

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik had het niet over niet op eigen benen kunnen staan, maar ik had het over dat je iemand ook leuk(er) kan vinden als iemand the man is, en dat als dat minder wordt je een redelijk inhoudloze relatie kan overhouden. Ik vind t lastig uit te leggen. Zo gek is dat niet.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mrt 2019 09:05

Re: Showbizz nieuws topic!

Ruud en Rowena zijn uit elkaar.
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers