Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snel vergeten en vergeven?

<<

Anoniem262

Bericht 02 Mrt 2019 16:48

Re: Snel vergeten en vergeven?

June, er zijn dingen waar ik niet tegen kan en hij spreekt die dingen op zo'n moment expres uit. Dat werkt enorm op mijn gevoel en is een trigger om in tranen uit te barsten.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 02 Mrt 2019 17:04

Re: Snel vergeten en vergeven?

Onze ruzies gaan 99% van de tijd over zijn ex. Als zij zou verdwijnen, moeten we echt allebei een hobby gaan zoeken om de overgebleven tijd te benutten. Mijn vriend is verbaal minder sterk/snel dan ik ben, plus sowieso rustiger qua persoon. Als ik echt boos ben verander ik in een duivel en vergeven (laat staan vergeten) doe ik eigenlijk niet. Ook graaf ik regelmatig dinosauriërs op :laughcry:

Het concept goedmaakseks ontgaat mij dan ook echt volledig. Ik zou hem dan tijdens de daad alsnog omleggen omdat ik er opeens weer aan denk :nerd: Blijf maar gewoon 72 uur uit mijn aura, dank.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 02 Mrt 2019 17:50

Re: Snel vergeten en vergeven?

Fedora schreef:June, er zijn dingen waar ik niet tegen kan en hij spreekt die dingen op zo'n moment expres uit. Dat werkt enorm op mijn gevoel en is een trigger om in tranen uit te barsten.


Dit hoeft mijn vriend echt niet te proberen, dat vind ik zo laag.
2015 💙
<<

Anoniem268

Bericht 02 Mrt 2019 17:55

Re: Snel vergeten en vergeven?

Mijn vriend wel. Die is drie minuten kei boos en wil daarna dat alles weer in orde is. Bij mij werkt dat niet zo, je kunt tegen mij niet onredelijk lopen doen en dan verwachten dat ik daarna leuk en lief tegen je doe. Dan moet je op zijn minst je excuses aanbieden en oprecht overkomen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 02 Mrt 2019 18:02

Re: Snel vergeten en vergeven?

Minx schreef:
Fedora schreef:June, er zijn dingen waar ik niet tegen kan en hij spreekt die dingen op zo'n moment expres uit. Dat werkt enorm op mijn gevoel en is een trigger om in tranen uit te barsten.


Dit hoeft mijn vriend echt niet te proberen, dat vind ik zo laag.

Mijn vriend doet dat ook wel eens als hij boos is. Ik word daar zo verdrietig van dan. Al kan ik op dat moment zelf al wel bedenken dat hij er later zijn excuses voor aan bied en ook soms toegeeft dat hij het alleen zei om mij te raken. Niet dat dat het beter maakt hoor. Het is gewoon laag en gemeen.
Hij is wel van het snel vergeten en vergeven. Ik minder. Kan erg lang met dingen zitten, maar wat hier eerder al gezegd is heb ik ook. Zodra ik het gevoel heb dat mijn gevoel of verhaal gehoord (en het liefst gesnapt) wordt, kan ik het wel achter me laten.
We zijn beide erg koppig maar ook erg van alles uitpraten. Daardoor is het op enkele incidenten na meestal wel dezelfde dag uitgepraat en verschilt het wie daar toenadering voor zoekt.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 02 Mrt 2019 19:38

Re: Snel vergeten en vergeven?

Dingen vergeven kan ik wel, maar vergeten absoluut niet. Als je me gekwetst hebt of als er dingen zijn waardoor m’n vertrouwen geschaad is dan kan ik het voorval vaak wel vergeven maar het blijft sluimeren op de achtergrond. Af en toe komt het dan weer naar boven en dan is het er ook weer in volle gang. Dan voel ik me precies zoals op het moment dat het speelde.

Mijn man en ik hebben verder niet vaak echt ruzie. Wel af en toe irritaties en meningsverschillen, maar nooit heel erg.
Sorry zeggen kan hij trouwens niet. Heel irritant.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Mrt 2019 20:53

Re: Snel vergeten en vergeven?

Lissa schreef:Mijn vriend wel. Die is drie minuten kei boos en wil daarna dat alles weer in orde is. Bij mij werkt dat niet zo, je kunt tegen mij niet onredelijk lopen doen en dan verwachten dat ik daarna leuk en lief tegen je doe. Dan moet je op zijn minst je excuses aanbieden en oprecht overkomen.


Dit dus inderdaad...
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 02 Mrt 2019 21:34

Re: Snel vergeten en vergeven?

Tnx voor de reacties. T ligt natuurlijk ook wel aan de heftigheid van de ruzie (En dat klinkt dan al zwaarder dan ik nu schrijf).
Ik baalde vanmorgen van mezelf dat ik t nog niet vergeten was, en daar ook nog naar 'handelde'. Nu vandaag carnaval gevierd, dus dan doe je toch sneller weer normaal, en daarna ga ik niet meer terug moeilijk doen. Wel laat ik af en toe nog een opmerking vallen, als in: ik ben t nog niet vergeten hoor :smile:
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem321

Bericht 04 Mrt 2019 11:20

Re: Snel vergeten en vergeven?

Wij hebben bijna nooit ruzie, maar als het zover is, knalt het even (van mijn kant). Mijn vriend is juist een binnenvetter en trekt zich terug als we een conflict hebben. Dat vind ik dan zoo irritant dat ik juist van alles probeer om een reactie bij hem uit te lokken. Hij vindt dat vast ook erg irritant.
Uiteindelijk begint een van ons (meestal ik trouwens) te huilen en daarna praten we er over. En dan is het ook klaar.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers