Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plezier in je werk hebben

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 09 Feb 2019 08:30

Re: Plezier in je werk hebben

Caulfield schreef:Klinkt als een leuke baan Minx!


Ja is ook echt heel tof, het werktempo ligt op dit moment enorm hoog. Er is sinds enkele maanden een manager bijgekomen om de boel helemaal goed weg te zetten. Ik ben daar met een open blik ingegaan en had zoiets van ok dit klusje gaan we klaren. Tijdens zijn sollicitatieprocedure besloot mijn collega weg te gaan dus alles lag open. De collega’s zijn leuk en her werk is ook heel afwisselend.
2015 💙
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 09 Feb 2019 15:50

Re: Plezier in je werk hebben

Klinkt leuk minx!
#teammaple🍁
<<

Anoniem262

Bericht 09 Feb 2019 18:34

Re: Plezier in je werk hebben

Carrie schreef:
Urban Naked schreef:Fedora, je hebt ooit geschreven dat je hbo hebt gedaan, welke richting was dat dan? Wel balen dat je nooit echt op je plek hebt gezeten.

He wat leuk Fedora, ben ook wel benieuwd wat je hebt gedaan!



Een jaar Rechten en later nog een jaar SPH. Beiden waren het niet voor mij. Ik had als kind een duidelijke richting, qua scholing, wat ik wilde, maar niet wát ik dan precies wilde studeren. Ik weet wel dat SPH niets voor mij is. Rechten hoop ik ooit nog eens af te maken, maar aangezien ik geen affiniteit heb met advocatuur o.i.d. heb ik daar geen haast mee. Ik ga liever direct door naar de OU, want ik wil graag Sociologie studeren. Is ook geen droog brood mee te verdienen, maar lijkt me gewoon leuk om meer over te weten. Maar goed, dat moet ik even rustig benaderen. Want als het net zo'n doodlopende weg wordt als de eerdere studies, dan kan ik er beter helemaal niet aan beginnen.

Edit: Dat van Rechten lieg ik ook. Ik wilde de politiek in, en had gelezen dat de meeste politicus Rechten hadden gestudeerd. En toen opa ook zei dat ik het moest gaan studeren...
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 09 Feb 2019 19:25

Re: Plezier in je werk hebben

Ik dacht altijd dat jij Raphunus was op het Viva forum Fedora. Is dat niet? Die was haar HBO diploma kwijt in een brand.

https://forum.viva.nl/werk-studie/diplo ... ges/387588
<<

ChiQ

Bericht 09 Feb 2019 21:04

Re: Plezier in je werk hebben

Aan schrijfstijl te zien zeker Fedora.

Maar bij Fedora is nooit een brand geweest toch? Dus misschien toch iemand anders?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Feb 2019 09:05

Re: Plezier in je werk hebben

Of Fedora met een levendige fantasie?
❤ 7 juni 2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 10 Feb 2019 09:08

Re: Plezier in je werk hebben

Lot schreef:Jij bent altijd zo positief over je werk, ook over je vorige baan toch? Leuk om te lezen, waar werk je nu (als je dat wil delen). Hopelijk gaat het snel weer beter met je, fijn dat je werk zo lief voor je is.


Wat leuk om te lezen. Ik werk nu bij de grote blauw gele Zweedse winkel. Ik doe voornamelijk klantenservice maar ga ook lang bij mensen thuis om daar problemen op te lossen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem262

Bericht 10 Feb 2019 10:09

Re: Plezier in je werk hebben

Gaat 'ie weer lekker meiden? Als je over mij wilt praten doe het dan achter mijn rug om en niet recht in mijn gezicht. Vinden jullie ook zo fijn hè als anderen dat bij jullie doen?! Succes maar weer. Ik heb meer te doen dan te lezen over het fantasiewereldje van het forum. En in 3...2...1... Have fun!
<<

Anoniem286

Bericht 10 Feb 2019 11:57

Re: Plezier in je werk hebben

Ik heb veel plezier in mijn werk maar mis wel een beetje uitdaging (ik werk in de zorg) De afgelopen 2 jaar ben ik daarnaar op zoek geweest door in werkgroepen deel te nemen en ook mijn werk gedeeltelijk op een andere locatie uit te voeren maar dit bracht behalve wat toegevoegde ervaring en kennis niet perse wat ik zocht. Daarom start ik straks in een hele nieuwe functie van teamleider met opleiding erbij etc; ik verwacht dat dit mij veel uitdaging gaat geven en dat iets wat mij ook meer plezier zal geven verwacht ik.
<<

Anoniem313

Bericht 10 Feb 2019 12:10

Re: Plezier in je werk hebben

Spannend Highway, en wat stoer van je!

Ik ben mijn plek nog een beetje aan het vinden in mijn vrij nieuwe baan. Ik heb heel veel vrijheid om er mijn eigen ding van te maken, das tof, maar vraagt ook wel het een en ander.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Feb 2019 14:02

Re: Plezier in je werk hebben

Klinkt zeker cool highway!
#teammaple🍁
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Feb 2019 14:24

Re: Plezier in je werk hebben

Oja, dat had ik een keer ergens gelezen Spencer, maar toen las ik weer ergens anders dat je voor je werk veel op de weg zit. Ik wist niet dat dit bedrijf dat deed, wat moet je dan zoal voor dingen oplossen :)?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 10 Feb 2019 14:33

Re: Plezier in je werk hebben

Scheve kasten recht zetten, kastdeurtjes stellen, gebreken constateren en boze mensen blij maken. Helaas zit ik nu half in de ziektewet en mag/kan ik geen zwaar lichamelijk werk doen want het is zo leuk om te doen.
R. 2013
D. 2016
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Feb 2019 15:20

Re: Plezier in je werk hebben

Balen dat je half in de ziektewet zit. Nooit geweten dat ze dat deden, ik dacht altijd dat het dan gewoon aan jezelf lag(omdat je het vaak zelf monteert) en je dit zelf moest oplossen. Weer wat geleerd.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 13 Feb 2019 10:14

Re: Plezier in je werk hebben

Ja, Ik vind mijn werk leuk. Simpel, maar wel leuk. Ik hou van de beweging, moe zijn aan het eind van de dag en het resultaat zien na een dag werken.
Verder zit er weinig uitdaging in en lichamelijk zal ik dit geen jaren vol kunnen houden.
Vorig jaar heb ik een tijd op de crediteurenadministratie gezeten wat ik zo ontzettend vreselijk vond.
Maar ik weet dat ik ooit een andere keus moet gaan maken mbt werk. En dat vind ik lastig. Want wat dan wel?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 13 Feb 2019 10:19

Re: Plezier in je werk hebben

Wat een leuk deel van je baan Spencer! Vervelend dat je half in de ziektewet zit, beterschap!

Ik werk nu een week en 3 dagen bij m’n nieuwe werkgever en ik moet echt even wennen dat het ook leuk kan zijn. Gisteren heb ik echt wel even een vuurdoop gehad en bijna alleen maar lopen bellen, maar ik kreeg er echt een kick van.
L2014 & H2017
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 27 Feb 2019 18:22

Re: Plezier in je werk hebben

Ik vind mijn werk best leuk om te doen, maar ben nu wel aan het solliciteren.
Ik werk als uitzendkracht (de rest van de collegas allemaal vast met bijbehorende 13e maand, bonus etc wat ik dus niet heb) en dat vind ik steeds frustrerender worden.Komende tijd zit er ook geen contract in.
Daarnaast wordt de sfeer ook steeds minder.
Maar ben al aardig ver in de procedure bij andere werkgever :)
Ik werk in logistieke sector, op afdeling scheepvaart.
<<

Anoniem317

Bericht 27 Feb 2019 19:46

Re: Plezier in je werk hebben

Momenteel wel weer. Ik ging een tijdje met minder plezier naar m’n werk. Daarom ben ik vorig jaar ook van werkplek gewisseld en nu heb ik m’n plezier in m’n werk weer terug. Ik was toe aan een nieuwe uitdaging.
<<

Anoniem271

Bericht 28 Aug 2019 13:22

Re: Plezier in je werk hebben

Ise schreef:Ik ga nu weer met plezier naar mijn werk, al is er 1 ding wat het nog fijner zou maken. Daar ben ik over in gesprek dus dat komt hopelijk binnenkort goed.


Dit is momenteel helemaal niet meer van toepassing. Er zijn de laatste maanden dingen gebeurd waardoor ik me niet meer op mijn plek voel, vooral mbt mijn leidinggevende. Ik heb het steeds soort van geaccepteerd, maar gisteren was er weer iets waardoor ik weer een knak heb gekregen. Erg vervelend.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers