Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gekke haren dag

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 25 Feb 2019 18:31

Gekke haren dag

Woensdag heeft dochter op school gekke haren dag.
Ik kan best veel, maar kom nu eigenlijk niet verder dan knotjes, of serpdtine gebruiken, of 2 knotjes als cupcakes.
Zie op internet ook wel een fles met daarin de haren als drinken die in een bekertje vallen, maar zie niet echt hoe ik dat vast kan maken.
Iemand nog leuke ideeën?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem286

Bericht 25 Feb 2019 18:51

Re: Gekke haren dag

Misschien met een soort ijzerdraden (met bv stof erom) Pippi Langkous vlechtjes maken? Of 10 staartjes ofzo
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 25 Feb 2019 18:58

Re: Gekke haren dag

Ene kant krullen en andere kant steil. Misschien nog met kleurtjes erin
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 25 Feb 2019 18:59

Re: Gekke haren dag

Een invlecht maken die ipv in dr nek eindigt zo over haar gezicht valt. Dus van achteren naar voren.
#teammaple🍁
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 25 Feb 2019 19:01

Re: Gekke haren dag

Op pinterest staan veel voorbeelden uitgewerkt.
Ik zou niet veel verder komen dan iets van kleur erin.

Misschien van die silicone cupcake vormpjes de bodem uit knippen. Daar de staarten doorheen trekken en dan er twee knotten van maken?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 25 Feb 2019 22:39

Re: Gekke haren dag

Soleil, ik heb geen pinterest. Wel op Google gezocht, maar vond de ideeen tegen vallen. En als ik iets met cupcakes zou doen zou ik idd een gat in de bodem van zo'n papiertje knippen.

Met ijzerdraad zou ik idd wel iets kunnen mee, goede! En dan meerdere staartjes/vlechtjes, met evt serpetine er om heen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 26 Feb 2019 11:15

Re: Gekke haren dag

Ik zou een kleurtje kopen om in de haren te spuiten en een hanenkam maken zoals deze:

https://youtu.be/1xaNsaL2CZg
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers