Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb jij weleens gedaan?

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 02 Feb 2019 21:23

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Hahaha Gekkie, jij wint!!
En Radler: wat vet al die helicoptervluchten en huwelijksaanzoek.
Afbeelding
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 02 Feb 2019 21:52

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

- gezwommen met dolfijnen in Mexico
- scheiding in gang gezet
- reis naar Miami gewonnen (voor een concert van Shakira)
- 12 uur op een wasmachine gezeten (en gewonnen)
- met kerst bij Q-music op de radio geweest in een item over blinders/incidenten tijdens kerst.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 02 Feb 2019 22:43

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

- het ritueel van een sjamaan meegemaakt/ondergaan in Guatemala
- een vogelspin in mijn hotelkamer gehad
- zwanger geweest van een tweeling
- naast de machinist gezeten in de trein
- een avondje met de politie meegelopen in Liverpool
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 02 Feb 2019 22:45

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Grappig topic. Ik vind het best moeilijk wat te bedenken. Ik heb denk ik best wel wat gekke dingen gedaan die andere mensen niet gedaan hebben maar die zijn allemaal niet zo spectaculair denk ik.
Wat ik nu zo bedenk:
- Ik ben met de bus vanaf Utrecht naar Tallinn gereisd (was een reis van ongeveer 48 uur).
- Ik ben naar een Halloweenfeestje op het Britse consulaat in Jeruzalem geweest.
- We hebben op vakantie een paar keer wat opgetrokken met voormalige IRA-leden die nu sigarettensmokkelaars waren. Prachtige figuren waren dat. Gaandeweg onthulden ze steeds meer info over zichzelf. :laughcry:
- Ik ben voor werk naar de andere kant van Nederland verhuisd.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 02 Feb 2019 23:09

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Aangemeld voor expeditie Robinson. Ik had mee mogen doen ware het niet dat ik net een paar maanden te jong was

Alleen gereisd door Azië

Mijn nagels laten lakken op een lokale markt waarbij zo'n beetje iedereen toekeek

Aangemeld voor de fotoacademie en toegelaten. Niks mee gedaan

Mijn man ten huwelijk gevraagd op de finishlijn van een sportevenement.

Stiekem met de buskaart van mn Hongaarse vriendin in Boedapest. En maar hopen dat ik niet aangesproken zou worden...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem315

Bericht 02 Feb 2019 23:25

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

- Op binnenlandse vlucht geweest in Egypte van Caïro naar Aswan. We zaten in een doodeng, klein, busachtig vliegtuigje.
- Een cursus gegeven.
- In een luchtballon gevaren.
- Gevaren in een driemaster tijdens een storm op het IJsselmeer (Vreselijk. Zelfs de scheepsjongens hingen kotsend overboord. Komt ook nog regelmatig voor in nachtmerries).
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 03 Feb 2019 10:56

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Leuke dingen komen er voorbij! Ik heb niet zoveel gereisd en avontuurlijks gedaan.
Twee dingen:

- De projectontwikkeling van onze buurt, en ons huis dus, gedaan met de buurtbewoners.
- Meegedaan met Max Geheugentrainer.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 03 Feb 2019 16:28

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Ik heb:
- meerdere keren in mijn eentje gereisd, intercontinaal
- een orka aangeraakt
- gedoken met haaien en schildpadden
- gratis in een duur hotel geslapen
<<

Anoniem298

Bericht 03 Feb 2019 18:18

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Ik heb een boottocht gemaakt op de 'krokodillenrivier' op Jamaica, de krokodillen van heel dichtbij gezien en aangeraakt.
Op m'n negentiende ben ik in m'n eentje een paar maanden naar Frankrijk geweest om daar te werken en de taal te leren.
Carrièreswitch gemaakt, van een kantoorbaan naar een baan in de horeca.
<<

Anoniem321

Bericht 04 Feb 2019 10:21

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

In 1999 zonsverduistering gezien in Frankrijk
Basiskamp van Mount Everest in Tibet bezocht.
Meerdere keren alleen op vakantie geweest.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 04 Feb 2019 12:29

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

- 210 km per uur gereden op mijn motor
- Alleen de voortent afgebroken, met caravan en auto 1300 km gereden, helemaal alleen met 2 kids achterin.
- 2e geworden op een Europees Kampioenschap

Verder vind ik alles wat ik doe gewoon heel normaal, terwijl anderen dat misschien heel gek of bijzonder vinden ;)
<<

Anoniem271

Bericht 04 Feb 2019 14:08

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Oh toen ik bij de grote gele M werkte was er zo’n landelijke wedstrijd over welk restaurant het beste was. Ik deed met wat collega’s mee en we werden 2e, vond ik toen best leuk!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Feb 2019 20:49

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Ik denk toch wel in mijn eentje met de motor op vakantie gaan. Tentje achterop. Eindpunt in vizier, wat routes in de navigatie en gewoon 5-6 dagen alleen rondrijden met de motor. Ik weet genoeg mannen die zo iets doen, maar vrouwen ben ik nog niet veel tegen gekomen. Ergens voelt het heel duf en ik ben jaloers op vriendinnen die ver alleen reizen, maar ik begin mij steeds meer in te zien dat dit ook wel bijzonder is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem279

Bericht 09 Feb 2019 09:27

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Een mammografie gehad. Die kon ik al afvinken toen ik 11 was. Hoewel dit topic alleen voor leuke dingen was bedoeld, maar hier moest ik ineens aan denken bij het reageren in het andere topic. Qua leuke dingen kan ik niet per sé wat verzinnen. Ja, ik ben op de radio geweest, en ik ben al meermaals in de Baron in de Efteling geweest, haha.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Feb 2019 22:28

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Ik kan echt serieus niets bedenken :palm: :nopompom:
<<

Rapilos

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 11 Feb 2019 22:49

Bericht 11 Feb 2019 22:53

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Meerdere keren tijdens een vlucht in de cockpit gezeten.
Een week in de jungle van Brazilië doorgebracht.
Bij een traditionele doop in Afrika (senagal) geweest.
Met de trein naar Zwitserland en Zweden gegaan.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 12 Feb 2019 00:07

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

- gefrituurde sprinkhanen en meelwormen gegeten
- in een bootje voorgetrokken worden door dolfijnen (was niet bij het dolfinarium maar ergens anders)
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 13 Feb 2019 16:19

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

- Stromende lava aangeraakt (met een stok, niet met mijn handen natuurlijk)
- Gedanst met de Masai in Kenia
- 3 verschillende bachelors behaald
- En hier ook een Tinderbaby :-D
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 13 Feb 2019 20:43

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Flo schreef:Een mammografie gehad. Die kon ik al afvinken toen ik 11 was. Hoewel dit topic alleen voor leuke dingen was bedoeld, maar hier moest ik ineens aan denken bij het reageren in het andere topic. Qua leuke dingen kan ik niet per sé wat verzinnen. Ja, ik ben op de radio geweest, en ik ben al meermaals in de Baron in de Efteling geweest, haha.


Huh op je elfde al? Wat gek dat ze voor een mammografie kozen op die leeftid. Lijkt me heftig. Had eerder een MRI of echo verwacht maar ik weet natuurlijk niet wat er was.
<<

Anoniem279

Bericht 14 Feb 2019 14:40

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Ik had een knobbel onder mijn oksel. Toevallig heb ik er afgelopen jaar nog naar gevraagd, toen had ik ook een mammo, maar het schijnt dat een mammografie een veel gedetailleerder/duidelijker beeld geeft dan een echo. Wat betreft een MRI heb ik geen idee. Ik weet in elk geval dat er aan kanker gedacht werd en ik volledig ondersteboven gekeerd ben. Uiteindelijk bleek het om iets bacteriëels te gaan gelukkig. Maar die mammografie was heel pijnlijk inderdaad net m’n cup AAA destijds.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 14 Feb 2019 15:53

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Samen met de politie veel te hard op de motor gereden op de openbare weg.
Ik was toen met mijn ex verkeersregelaar bij een grote wielerronde en we moesten steeds samen met de politie naar de volgende locatie. We moesten dan achter hun aan en reden overal echt veel te hard. Was best tof!

Ook heb ik voor best wat BNers gekookt

Er voor gezorgd dat er een pedofiel opgepakt werd die toen lang de bak in moest.

Een oudere dame geholpen met omkleden die op haar hotelkamer op mijn werk alles onder gepoept had. Ik zat er daarna ook onder :omg:

Een vogelspin over m'n hand laten lopen in de dierentuin. Vond dat eerst best eng, maar ik wilde me niet laten kennen.
10.04.17
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Feb 2019 17:14

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Dankzij Sage heb ik er nog één.
Met een kater en denk ook nog onder invloed verkeer regelen tijdens de Vierdaagse. Er waren regels te kort en ik zou de hele week vrienden hebben die kwamen feesten. Dus onder voorwaarde dat ik een halve dag aanwezig zou zijn. Ze hadden alleen niet vertelt dat het in de ochtend was. Dus ik stond na een avond tot 4-5 uur drinken wel om 7 uur op het Keizerkarelplein.
Dat jaar ook in een hoogwerkerbakje ene half rondje keizer Karel gedaan. Terwijl ik boven in het bakje zat om 3 meter hoog of zo. Nu denk ik wat idioot. Toen vond ik het leuk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 13:06

Bericht 24 Feb 2019 21:42

Re: Wat heb jij weleens gedaan?

Ik heb zoveel gave dingen gedaan!

Wereldreis van een jaar
Skydiven in Nieuw Zeeland
Helikoptervlucht in Hawaii
Duikbrevet gehaald
Overnacht in de sahara
Geslapen naast een cobra
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers