Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hotspots Rotterdam

<<

Anoniem313

Bericht 22 Feb 2019 13:30

Re: Hotspots Rotterdam

Grappig Harri, Bas of Ward? Ze zijn allebei leuk natuurlijk :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Feb 2019 13:33

Re: Hotspots Rotterdam

Haha ik vroeg me al af of de eigenaar zo zou heten nav de naam van de wijnbar. Grappig.
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 22 Feb 2019 13:39

Re: Hotspots Rotterdam

Weet niet of ik te laat ben en je al iets gereserveerd hebt, maar ik moet denken aan New York Basement. Je kunt daar wel op sjiek en volgens mij ist eten ook erg goed. https://hotelnewyork.nl/nybasement/
<<

Anoniem313

Bericht 22 Feb 2019 13:43

Re: Hotspots Rotterdam

Marin schreef:Oh en we hebben geen ontbijt gedaan bij 't hotel. Leuke ontbijtplekjes? Fenix Food Factory is op zondag pas vanaf 12.00 open dus dat is niet handig. Als ik brak ben, ben ik vroeg wakker juist haha.
Picknick en Lilith nog steeds de brekkie hotspots volgens jou, Caulfield?


Zekor, en Picknick is ook nog wel te wandelen vanaf jullie plek, 20 minuutjes denk ik over de Willems.
Ook leuk is Hopper op de Schiedamse vest, bij de Witte de With, daar wandel je ook zo heen over de Erasmusbrug.
By Jarmusch schijnt ook leuk te zijn, zelf nog niet geweest, American diner idee.
https://www.debuik.nl/rotterdam/uit-ete ... n-hollands

Bas bakt en Jordy's zijn ook leuk maar meer brood-georienteerd.
Laatst gewijzigd door Anoniem313 op 22 Feb 2019 13:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Feb 2019 13:50

Re: Hotspots Rotterdam

Oh ja de Buik als inspiratie, daar hadden we t vorige week nog over met vrienden die van Rotterdam naar hier zijn gekomen. Leuk, ga ik sowieso nog wel even bij kijken alleen al ter inspiratie. En je andere tips ook.

Edit: Ja die by Jarmusch vind ik ook leuk klinken. Klinkt vooral goed voor uitbrakbrekkie. Dan hoef ik geen linksdraaiende acaibol ofzo.

Nee hoor Geel, je bent nog op tijd. :) Hotel is wel geboekt intussen. We hebben ook nog even natuurlijk.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem273

Bericht 24 Feb 2019 17:47

Re: Hotspots Rotterdam

Wij vinden Zeezout meer dan ok. Echt heerlijk eten en volgens man/broer/zwager (ik drink niet) ook hele goede, bijpassende wijnen. Wij hebben daar geluncht op de bruiloft van m’n broer en zwager, was echt heel goed voor elkaar.
HMB Restaurant vonden we ook echt heel fijn. Wij sliepen in het Nhow en gingen daar eten, echt heel lekker en leuke sfeer.
Wij slapen normaal nooit in een hotel in Rotterdam, want mijn halve familie woont er en ik kom uit een dorp ernaast. Maar daardoor was het wel een keer heel leuk!
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers