Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hotspots Rotterdam

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 30 Aug 2018 14:54

Re: Hotspots Rotterdam

Nee, maar we hadden van vrijdag op zaterdag geboekt. Verzetten zal vast wel lukken alleen vroeg J of ze daar ook een babybedje hebben, dat was nou eigenlijk precies niet mijn bedoeling hahaha. Even overleggen wat hij wilt. Ergens anders heen met E of lekker luxe alleen met mij, er is natuurlijk maar 1 juiste keus.
30-04-2017
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 30 Aug 2018 15:08

Re: Hotspots Rotterdam

Hé Caulfield, ben je al naar de nieuwe foodhall op de Wilhelmina Pier geweest (Pakhuismeesteren, zeg ik dat goed)?

Kees, als E nog mee gaat, kun je leuk eten bij Croos in Kralingen of Juffrouw van Zanten (twee vestigingen).
L2014 & H2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Sep 2018 17:35

Re: Hotspots Rotterdam

Ha ik zie net toevallig dat er in het weekend dat wij er zijn een festival is in het Kralingse Bos. Leuk! Wil ik wel even gaan kijken.
Edit: en er staat ook een stand van Koekela :cheers:
❤ 7 juni 2018
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 07 Sep 2018 17:54

Re: Hotspots Rotterdam

Leuk extraatje! Het schiet al op voor jullie hè, heerlijk die voorpret.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Sep 2018 18:16

Re: Hotspots Rotterdam

Ja echt leuk, morgen over twee weken gaan we. Zin in!
❤ 7 juni 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 08 Sep 2018 11:49

Re: Hotspots Rotterdam

Ok wat mij dus leuk lijkt en wat ik binnenkort met een vriendin uit Rotterdam ga doen: rondvaart van 75 minuten met onbeperkt pannenkoeken eten :D.
<<

Anoniem313

Bericht 08 Sep 2018 13:59

Re: Hotspots Rotterdam

Fiederilsje schreef:Hé Caulfield, ben je al naar de nieuwe foodhall op de Wilhelmina Pier geweest (Pakhuismeesteren, zeg ik dat goed)?

Kees, als E nog mee gaat, kun je leuk eten bij Croos in Kralingen of Juffrouw van Zanten (twee vestigingen).


Ik zie het nu pas Fiederilsje, nee nog niet geweest. Dat is toch de Foodhallen, net als die in Amsterdam. Hier is iets wat ik 10 jaar geleden niet had kunnen zeggen: ik ben een beetje foodhal moe. Er zijn er zoveel!

Bliss: leuk, welk festival is dat? Veel plezier!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Sep 2018 14:07

Re: Hotspots Rotterdam

Rotterdamse Kost heet het, soort food festival, maar ook met optredens. Wij gaan op zaterdag denk ik, dan is Douwe Bob er.
❤ 7 juni 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 09 Sep 2018 20:16

Re: Hotspots Rotterdam

Leuk Bliss!
Wij hebben het verzet maar 3 november.
Eerst hadden we geboekt via booking.com maar nu via de site zelf de Suprise-deal en dat is nog goedkoper ook. En ik wil de suprise nu weten....
30-04-2017
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 04 Nov 2018 14:42

Re: Hotspots Rotterdam

Wij zijn nu op de terugweg vanuit Rotterdam.
Heerlijk hotel en wat heb ik genoten van de Witte de Withstraat zeg! Ik kreeg er een beetje een vakantiegevoel. Veel mensen op straat, terrassen verwarmd, iedereen lekker wat te eten en/of te drinken, heerlijk.
We hebben lekker gegeten bij Panenka en daarna nog wat speciaalbiertjes gedronken bij de bierboutique.
Eigenlijk hebben we alleen maar biertjes gedronken, gegeten en 2x in het bubbelbad gelegen maar ik zou het zo weer doen :love:

Oh, en de surprise was een gratis cocktail naar keuze. Heb ik die ook eens op :)
30-04-2017
<<

Anoniem313

Bericht 04 Nov 2018 14:48

Re: Hotspots Rotterdam

Leuk Kees! Panenka, daar komt mijn vriend vaak. Leuk he, de WdW. En wat een heerlijk weer had je!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Nov 2018 14:56

Re: Hotspots Rotterdam

Kees schreef:Eigenlijk hebben we alleen maar biertjes gedronken, gegeten en 2x in het bubbelbad gelegen maar ik zou het zo weer doen :love:



Klinkt fantastisch juist, zeker voor jullie. Leuk dat jullie het zo leuk hadden.
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 04 Nov 2018 14:58

Re: Hotspots Rotterdam

Ja was echt leuk.
We hadden het ook even nodig, lekker relaxed samen, elkaar weer even terug vinden en geen papa en mama zijn. Nu lekker naar huis nog een beetje Netflixen samen en dam E weer ophalen.
30-04-2017
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 04 Nov 2018 15:23

Re: Hotspots Rotterdam

Klinkt fijn, Kees! Bierboutique is leuk, daar zijn wij toen ook geweest.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Feb 2019 09:13

Re: Hotspots Rotterdam

Weer even een upje voor dit topic.

Van de zomer hebben we een bruiloft van vrienden in Rotterdam. We nemen een hotel dus we kunnen lekker genieten van 't feest. Van te voren willen we graag lekker uiteten. Het bruiloftsfeest is in de Koninklijke Roei- en zeilvereniging de Maas.

Wat zijn leuke restaurants om een beetje leuk en chic te dineren (immers zijn we zonder kind en hebben feestelijke kledij aan) maar geen heel avondvullend programma. Geen FG Food Labs dus, dat is zonde, daar willen we de hele avond voor hebben als we daar naar toe zouden gaan. Maar ook geen kipsatétent (niks mis mee maar dat willen we dan niet) en Fenix Food Factory lijkt me leuk maar ook te low key voor wat we nu zoeken.

M'n man kwam met VINEUM, Kent iemand dat? Andere leuke tips? Loopafstand van de trouwlocatie mag maar taxi kan ook net zo goed.
Zeezout kwam de ceremoniemeester mee en is naast de trouwlocatie. Iemand die dat kent? Caulfield?

Tips voor leuke hotels idem dito, loopafstand mag, taxi afstand ook. Hotel New York lijkt me op zich wel heel leuk om eens te slapen omdat 't zo iconisch is, maar iets anders tofs is ook leuk. Zie hier Mainport staan van Bliss en Kees, die ga ik even opzoeken iig!
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 22 Feb 2019 09:39

Re: Hotspots Rotterdam

Toen ik een paar weken geleden naar Rotterdam ging vroeg ik Caulfield om tips. Zij tipte Heroine, De Jong, Aji, Matroos & Het Meisje, Bistrot du Bac, en Dertien. Heroine en de matroos en het meisje zaten al vol. Toen zijn we naar Dertien gegaan. Dat was leuk, maar niet fantastisch. Dat kwam ook wel een beetje door onszelf want we zaten in een net iets andere vibe. We gingen daarna naar Supermercado en daar hebben we een fantastische avond gehad haha (ondanks het feit dat we ons heel oud en onhip voelden :')).

We hebben geslapen in het Nhow hotel, dat was top. Verder vond ik Rotterdam sowieso super leuk. Kwam er regelmatig voor werk en af en toe een borrel oid met werk maar dat is toch anders.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Feb 2019 09:48

Re: Hotspots Rotterdam

Dank je! Ja ik vind Rotterdam ook heel leuk altijd. We komen er redelijk regelmatig met/bij vrienden (die nu daggasten zijn op deze bruiloft en wij alleen avondgasten, dus we gaan niet met z'n allen eten maar even gezellig met z'n tweetjes).

Ik ga naar alle tips kijken!
Let's discover the world together.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 22 Feb 2019 09:57

Re: Hotspots Rotterdam

Wij gaan in het weekend van Hemelvaart naar Rotterdam. De meeste hotels zijn dan stervensduur of al vol geboekt. Ideaal dus! Iemand toevallig nog een tip? Budget is zo'n 150 euro en bij voorkeur inclusief lekker ontbijt. Een hotel met op korte loopafstand een super leuke plek om te ontbijten mag ook, maar ik ben 's ochtends zonder ontbijt niet heel gezellig, dus liever geen hele stadswandelingen voor het ontbijt. Het gaat om de nacht van 1 op 2 juni.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Feb 2019 10:51

Re: Hotspots Rotterdam

Marin: Vineum is voor de wijn erg leuk, eten weet ik niet. Zeezout is OK, maar jullie een beetje kennende zou ik echt Heroine of De Jong aanraden. Louise is een nieuwe bistro aan de Veerhaven die hele goede recensies krijgt. Ben ik zelf nog niet geweest. Edit: die is op loopafstand van jullie bruiloft.
Oh en mag ik mijn lievelings-wijnbar Verward hier tippen? Hele goeie wijnen per glas en voor wijnliefhebbers denkt de eigenaar graag mee en trekt hij bijzondere trouvailles uit de kelder. Geen eten maar wel de betere barhappen, denk aan kokkeltjes, charcuterie, kazen en steak tartare. Ik denk dat jullie dat zeer zullen kunnen waarderen. Sfeer is een beetje ons-kent-ons maar je wordt heel hartelijk verwelkomd.
Laatst gewijzigd door Anoniem313 op 22 Feb 2019 11:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Feb 2019 10:51

Re: Hotspots Rotterdam

GP ik zou jou graag van tips voorzien maar hotels ken ik als bewoner niet zo.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 22 Feb 2019 11:07

Re: Hotspots Rotterdam

Caulfield schreef:GP ik zou jou graag van tips voorzien maar hotels ken ik als bewoner niet zo.


Begrijpelijk, misschien iemand anders nog.
Je hotspot tips zal ik tzt nog even goed doornemen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Feb 2019 12:56

Re: Hotspots Rotterdam

Leuke tips Caulfield! Daar kunnen we wel wat mee.
We hebben net dit hotel geboekt: https://www.hotelpincoffs.nl/nl/
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 22 Feb 2019 13:14

Re: Hotspots Rotterdam

Caulfield schreef:Marin: Vineum is voor de wijn erg leuk, eten weet ik niet. Zeezout is OK, maar jullie een beetje kennende zou ik echt Heroine of De Jong aanraden. Louise is een nieuwe bistro aan de Veerhaven die hele goede recensies krijgt. Ben ik zelf nog niet geweest. Edit: die is op loopafstand van jullie bruiloft.
Oh en mag ik mijn lievelings-wijnbar Verward hier tippen? Hele goeie wijnen per glas en voor wijnliefhebbers denkt de eigenaar graag mee en trekt hij bijzondere trouvailles uit de kelder. Geen eten maar wel de betere barhappen, denk aan kokkeltjes, charcuterie, kazen en steak tartare. Ik denk dat jullie dat zeer zullen kunnen waarderen. Sfeer is een beetje ons-kent-ons maar je wordt heel hartelijk verwelkomd.

Ooo ja, verward vind ik ook heel leuk. De eigenaar is een vriend van een collega van mij, dus ze gaan daar op vrijdagmiddag regelmatig heen en als ik in Rotterdam ben dan ga ik graag mee, haha. Echt heel leuk en altijd mooie verhalen over wijn en lekkere hapjes er bij. Jammer dat ik altijd met de auto ben.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Feb 2019 13:16

Re: Hotspots Rotterdam

Ik wil vanavond wel naar Verward haha. Klinkt als een fijne plek.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Feb 2019 13:30

Re: Hotspots Rotterdam

Oh en we hebben geen ontbijt gedaan bij 't hotel. Leuke ontbijtplekjes? Fenix Food Factory is op zondag pas vanaf 12.00 open dus dat is niet handig. Als ik brak ben, ben ik vroeg wakker juist haha.
Picknick en Lilith nog steeds de brekkie hotspots volgens jou, Caulfield?
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers