Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 14 Feb 2019 12:51

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Geweldig blackfriday, ik dacht er vandaag nog aan wanneer je weer moest..
Fijn dat alles goed lijkt te gaan..
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Feb 2019 14:00

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Wat bijzonder BlackFriday! Gefeliciteerd!

Ben je een bekende hier? :angel:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 14 Feb 2019 14:09

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Wauw! Wat fijn en bijzonder BF!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Feb 2019 14:18

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Wat speciaal!!

Hier ging de echo niet door en mijn hormonen zijn er vooral boos om. Ze hadden verkeerd gepland.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 14 Feb 2019 14:41

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Wauw Blackfriday, wat bijzonder.

He, wat raar en vooral stom Tabbie! Wanneer heb je de echo nu?

Haha Roodkapje, goed he :) Gaan vanavond even kijken of we de Sebra in het echt kunnen zien bij het Babypark. Weet nog niet welke kleur, even kijken wat het mooist is bij het behang.

We hebben vanuit Zweden een super mooi behang laten komen, het was een heel gedoe, Roodkapje heeft ook nog flink mee lopen zoeken en zelfs winkels afgezocht in Londen, maar het is gelukt.

Niekske, wat fijn dat de echo goed was, super.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 14 Feb 2019 14:42

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Wat fijn BF! Gefeliciteerd met 3 mooie kloppende hartjes!
Juli 2019
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Feb 2019 14:45

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ja dat is dus even afwachten.. Ze gaan ons terugbellen.

Ben benieuwd nu naar je behang Bisq. Wij zijn nog op zoek naar mooi behang. Dus mocht je mij willen tippen graag.

En Radler, mogen wij het ook niet weten :wink:
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 14 Feb 2019 15:09

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Wat irritant zeg, hopelijk weet je snel meer en ben je snel aan de beurt.
Laatst gewijzigd door Bisq op 14 Feb 2019 16:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Feb 2019 15:35

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Prachtig!!!
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 14 Feb 2019 16:45

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Tabbie, ook zonder hormonen zou ik daar boos om zijn. Het is toch altijd spannend en daarom leef je er best naartoe.

Bisq, wat een mooi behang!

Fijn dat alles goed was Blackfriday! Ik was ook even vergeten wanneer je de echo had, maar dacht er gisteren nog aan dat het waarschijnlijk snel was. Is zo'n zwangerschap nou ook anders qua controles?

Radler, ik vond het ook wel fijn om het geslacht de vorige keer bevestigd te zien worden, zo vroeg kunnen ze het soms toch fout hebben.

Wat geslacht betreft, wij hebben het bij J ook geheim gehouden, we wisten het zelf wel. We wilden niet dat zo'n kindje al voor de geboorte in een hokje gestopt zou worden van stoer of prinsesserig en we zaten ook niet zo te wachten op zuurstokroze spul met in glitters "little princess" erop. :smile: Klinkt overigens zwaarder en principiëler dan we bedoelen. Nu blijkt ze alsnog gek op poppen en haarspeldjes en dat is helemaal prima. Zolang ze die keuze zelf maar maakt.
We hadden verder niet echt moeite met geheim houden. We hadden wel een paar jurkjes, maar met de beperkte keuze als je niet alles roze wil was het toch allemaal vrij unisex. De muur in haar kamertje is wel blauwpaars, daardoor vermoedden een paar mensen wel een meisje. We laten die kleur er overigens gewoon op zitten voor de baby, ongeacht welk geslacht.

Niekske, had al gereageerd op de app, maar zo fijn dat de echo goed was!

Romee, mij lijkt dat matchingsysteem me ook wel wat! We vragen waarschijnlijk gewoon de kraamverzorgster die we bij J ook hadden, maar als dat niet lukt zou me dat best handig lijken.

Die zon doet me wel goed. Ben nog steeds maar op 80% van mijn normale energie, maar mijn humeur is stukken beter. Wel maak ik me een beetje zorgen. Bij J op de opvang is de vijfde ziekte geconstateerd. Mijn moeder wist niet of ik die gehad had. Ik heb toch een beetje het gevoel nu in een mijnenveld beland te zijn. Bij J was het gewoon een beetje opletten wat ik eet en nu zijn er van die dingen waar ik geen controle over heb, zoals de vijfde ziekte en CMV. Ik heb de handalcohol maar weer tevoorschijn gehaald, maar meer dan dat kan eigenlijk niet.

Fysio heb ik niet meer gebeld, had ineens geen last meer. Vandaag ineens weer wel. Nu zijn mijn vriend en ik (nog steeds :12: ) verkouden en als één van ons de ander wakker houdt vertrekt er een van ons naar zolder. Merk dat als ik op zolder gelegen heb dus geen last heb. Mooie boel. Op ons bed ligt een superdeluxe topline-met-alle-snufjes-en-traagscuim-en-weet-ik-veel-wat-meer. Ik heb dus minder pijn op het flinterdunne Leen Bakker matras.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 14 Feb 2019 17:21

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Super, BlackFriday!

Nou Tabbie, daar zou ik ook flink van balen! Was je al daar?

Bisq, ik ben erg benieuwd naar jullie behang!

Nan, ik snap wel wat je bedoelt, laat een kind gewoon lekker zelf kiezen wat 'ie mooi en leuk vindt. Maar ik merk wel dat nu mijn oudste naar school gaat, dat ze toch belangrijker gaat vinden wat 'hoort'. Zo is mijn zoon helemaal gek op roze en ineens komt zij ermee dat dat niet kan, want dat is voor meisjes. Heb haar wel uitgelegd dat iedereen zelf mag weten wat hij mooi vindt, dat het dan niet uitmaakt of je een jongen of een meisje bent, maar je voorkomt het toch niet helemaal. Ze noemt de bouwhoek op school regelmatig de jongenshoek, gelukkig vindt ze het wel leuk om er te spelen :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Geel

Bericht 14 Feb 2019 20:20

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Heel herkenbaar Nan, door de zon slaat je humeur zó de goede kant op! Het is duidelijk februari, die energietank moet gewoon weer volgeladen worden door de zon. Morgen ga ik ook echt lekker naar buiten, de zon in.

Fijn dat het bij iedereen goed gaat! Ik heb gisteren de termijnecho gehad en ben drie dagen naar voren gehaald, dus de uitgerekende datum is nu 25 augustus.

Ik heb nog een vraag: ik heb vanavond macaroni gemaakt met nog een klein beetje salami (zo'n worst van Stegeman, weet je wel?) erin. Maar net kwam ik erachter dat als zo'n worst is opengemaakt dat 'ie nog maar tien dagen houdbaar is in de koelkast en daarna niet meer. Ik denk dat deze er al wel een maand lag, in de voorraadkast. Behalve het uiteinde, wat ik eraf heb gesneden, zag het er nog prima uit en het rook ook gewoon naar salami. Maar toch baal ik nu dat ik dit gegeten heb en schieten er toch rampscenario's in mijn hoofd. Weet iemand hier toevallig hoe schadelijk dit is/kan zijn?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 14 Feb 2019 21:58

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Je hebt hem mee verwarmd neem ik aan?? Dan zou ik gewoon vertrouwen op je ogen en je neus/smaak. Verwarmen dood sowieso dan wel de bacteriën. En wat er goed uit ziet en ruikt zou ik ook nog gegeten hebben.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 15 Feb 2019 05:32

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ik zou me er ook maar niet druk om maken geel. Als het echt niet goed was zou je ook wel ziek zijn geworden (hopelijk ben je dat dus nu niet;) En fijn dat de echo goed was!

Tabbie wat balen dat de echo werd afgezegd. Daar zou ik ook heel chagerijnig van worden. Je leeft daar zo naartoe. Hopelijk mag je alsnog snel langskomen.

Bisq heb je het bedje kunnen zien? Hij is idd erg leuk! En het behang is ook erg mooi! Leuk dat jullie niet de standaard dingen kiezen.

Blackfriday, wat bijzonder zeg, 3 kloppende hartjes! En ik vind het best knap dat je er alleen maar positief over bent. Ik denk dat ik me dood zou schrikken en alleen maar beren op de weg zou zien. Maar met jouw instelling komt het vast helemaal goed. Ik wens je een hele fijne zwangerschap!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 15 Feb 2019 12:20

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ik zou me er ook niet al te druk om maken Geel. Onze ouders mochten gewoon nog alles eten, en wij zijn ook groot geworden :)

Ik was gisteren er dus al, toen we kregen te horen dat het niet door ging. We waren namelijk de eerste van de dag. Vanmiddag tweede poging. Vriend heeft boos gebeld dat ze maar plek moesten maken asap en dat heeft gewerkt. Super fijn! Anders moesten we echt nog twee weken wachten totdat er weer plek was.
<<

Geel

Bericht 15 Feb 2019 14:44

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Bisq, ik ben benieuwd naar je stijl. Heb je foto's of plaatjes?

Bedankt voor 't meedenken jongens! Ik ga er maar even vanuit dat er niks aan de hand gaat zijn idd :-).
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 15 Feb 2019 15:03

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Goed dat je vriend gebeld heeft Tabbie, veel succes en plezier vanmiddag.

Dit is het behang.

En dit bedje gaan we bestellen.

Zoeken nu nog een mooie kast en commode erbij.
Laatst gewijzigd door Bisq op 16 Feb 2019 08:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Geel

Bericht 15 Feb 2019 15:05

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Suuuperleuk!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 15 Feb 2019 15:08

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Leeeeuuk!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Feb 2019 15:22

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Mooi, Bisq!

Nou Tabbie, goed dat je vriend gebeld heeft hoor!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 15 Feb 2019 15:59

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Leuk Bisq

Tabbie, Wow had je anders nog 2 weken moeten wachten ja? Goed dat je vriend boos opgebeld heeft. Hoe was de echo?

Geel, zou mij er idd ook niet te druk om maken nee
Juli 2019
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 16 Feb 2019 08:28

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Dank jullie.

Tabbie hoe is het gisteren gegaan?
Insta: je_ei_kwijt
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 17 Feb 2019 13:27

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Alles was goed! Zo blij dat alles in orde was en er niets geks te zien was. Kindje is helemaal mooi op groei.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 17 Feb 2019 13:58

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Wat fijn Tabbie!
Insta: je_ei_kwijt
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 17 Feb 2019 14:36

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ohhh Bisq ik heb je plaatjes nog gezien en ik ben verliefd! Wat schattig allemaal, heel mooi!

Tabbie wat een gedoe zeg met die echo! Maar heel fijn dat alles goed was, heerlijk. Ga je het geslacht nog met ons delen of blijft het geheim!

Radler wat jammer dat de geslachtsecho geen zekerheid gaf voor jullie. Moeilijk hoor om je mond te moeten houden, als je daar zelf anders over denkt.

BF wauw drie kloppende hartjes! :heart:

Geel je bent het vast alweer bijna vergeten maar ik zou me daar ook niet druk over maken inderdaad :) wij schelen nu nog maar 1 dagje, leuk!

Hier gaat nog steeds best goed, zolang ik de primperan blijf gebruiken. Af en toe gaat het nog fout, maar ik kom de dagen echt steeds beter door. Hopelijk voel ik me het tweede trimester net zo goed als ik me bij m’n oudste voelde :)

♥♥
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers