Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Elektrische tandenborstel schoon houden

<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 03 Feb 2019 14:20

Elektrische tandenborstel schoon houden

Hoe houden jullie je elektrische tandenborstel schoon? Ik gebruik het opzetstuk en het apparaat in mijn eentje. Nu spoel ik na het poetsen de borstel af en ik droog de zijkant van het opzetstuk. Maar er komt aan de binnenkant van de borstel al snel troep. Eerder haalde ik het borsteltje er na elke poetsbeurt af, maar toen gebeurde hetzelfde. Het ziet er nogal smerig uit, dus ik ben op zoek naar dé tip om het schoon te houden.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 03 Feb 2019 16:28

Re: Elektrische tandenborstel schoon houden

Uit elkaar halen na gebruik en altijd heet afspoelen.
En ik vervang het borsteltje na 2 maanden ongeveer.
2016
<<

Anoniem279

Bericht 03 Feb 2019 16:36

Re: Elektrische tandenborstel schoon houden

Bij mij komt er aan de binnenkant van het opzetstuk eigenlijk zelden troep, maar ik spoel hem ook af met het opzetstuk nog aan de borstel, en dan zet ik de tandenborstel even aan, zodat het water er even af ‘wappert’. Daarna droog ik opzetstuk en borstel in z’n geheel af.
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:11

Bericht 08 Feb 2019 15:36

Re: Elektrische tandenborstel schoon houden

Heb je een Oral B of een Philips? Met Oral B werd alles bij mij zo smerig, nu met Philips spoel ik het opzetstuk af en klaar. Haal hem er wel af na het poetsen en laat hem apart van de houder.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 10 Feb 2019 18:26

Re: Elektrische tandenborstel schoon houden

Ik heb een oral-B. Maar is het systeem bij Philips heel anders dan?
<<

Anoniem279

Bericht 10 Feb 2019 18:33

Re: Elektrische tandenborstel schoon houden

Ik heb een Oral B en die van mij blijft wel schoon. Het is dus wel mogelijk en ik doe er eigenlijk niks speciaals voor. Wat ik hierboven al zei, spoel hem af met heet water, zet hem even aan en haal dan de opzetborstel even van de basis af, droog beiden af met een keukenpapiertje en zet hem dan weer in elkaar.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 10 Feb 2019 20:06

Re: Elektrische tandenborstel schoon houden

Hier ook een oral B en nooit viezigheid eigenlijk. Ik spoel het geheel eerst af, daarna haal ik de borstel eraf en spoel deze af (ook water in de onderkant, het opzetstukje zegmaar)en het handvat spoel ik ook apart af. Daarna droog ik het af met een handdoek.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:11

Bericht 10 Feb 2019 22:48

Re: Elektrische tandenborstel schoon houden

Het opzetstuk van Philips is helemaal dicht, 1 geheel zegmaar. Bij Oral B zat er altijd een open gedeelte in.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers