Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wasdroger

<<

Anoniem255

Bericht 06 Nov 2013 16:29

Re: Wasdroger

Ik doe alleen sokken, handdoeken, ondergoed, keukendoeken en vaatdoeken in de droger.
Andere kledingstukken slijten over het algemeen veel sneller als je ze in de droger doet.
Verder heb ik hier ook genoeg ruimte om de rest op te hangen waardoor het me flink geld scheelt.
Maar al dat kleine frotspul zoals sokken ophangen, vind ik zonde van mijn tijd ;)
Plus dat een was met handdoekenen sokken etc mijn droogrekken in beslag neemt waardoor ik weer moet wachten met mijn andere was.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 06 Nov 2013 16:32

Re: Wasdroger

Ik wist dat helemaal niet dat je geen wasverzachter mag gebruiken als je de was daarna nog in de droger doet. Is dat iets nieuws? Toen wij vijf jaar geleden onze droger kochten is daar niets over gezegd. Ik doe dat dus altijd wel eigenlijk.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 06 Nov 2013 22:03

Re: Wasdroger

Ik stop beddengoed, handdoeken, theedoeken, vaatdoeken, sokken, ondergoed, werkkleding en sportkleding in de droger. Komt neer op 2 keer droger in de week.
Verder geen kleding, en al helemaal geen babykleding. Vriend heeft oer ongeluk een keer een shirtje van dochter in de droger gedaan, werd echt een poppentruitje!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 08 Nov 2013 08:28

Re: Wasdroger

Ik doe handdoeken, ondergoed (bh's niet) in de droger. En als het buiten niet met kan drogen ook spijkerbroeken en het beddengoed.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem12

Bericht 11 Nov 2013 13:44

Re: Wasdroger

Nog bedankt allen. Ik heb wat labels gelezen en inmiddels zit ik wel een beetje in het droog-wereldje denk ik haha.

Ik ben er nog steeds zo ongelooflijk blij mee. Wat een genot!
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:15

Bericht 11 Nov 2013 15:45

Re: Wasdroger

Ik gooi bijna alles in de droger. Ik doe er wel van die drogerdoekjes bij van robijn zodat mijn kleren niet statisch worden.
Ook ruikt de was daardoor nog frisser :)

Ik ben ook echt superblij met mijn droger want dan krijg je de kattenharen een stuk makkelijker uit je kleding.
<<

Anoniem12

Bericht 11 Nov 2013 15:51

Re: Wasdroger

Ja, ik had mijn fleecedeken dus in de droger gedaan en daar ligt de kat ook wel eens op. Dat hele opvang ding zat vol met haren!!
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:15

Bericht 11 Nov 2013 15:53

Re: Wasdroger

Rush schreef:Ja, ik had mijn fleecedeken dus in de droger gedaan en daar ligt de kat ook wel eens op. Dat hele opvang ding zat vol met haren!!


Haha! En je kat heeft weer een schone fleecedeken?
<<

Anoniem12

Bericht 11 Nov 2013 15:55

Re: Wasdroger

PeperMunt schreef:
Rush schreef:Ja, ik had mijn fleecedeken dus in de droger gedaan en daar ligt de kat ook wel eens op. Dat hele opvang ding zat vol met haren!!


Haha! En je kat heeft weer een schone fleecedeken?

Ja, nou eigenlijk is het mijne, maar stiekem neemt ie wel eens een stukje in beslag. Maar nu vind ik dat niet meer zo heel erg als die weer zo goed haarvrij wordt!
<<

Banaan

Noob

Berichten: 24

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:40

Bericht 11 Nov 2013 16:20

Re: Wasdroger

Ik zou ook graag mijn fleecedeken haarvrij willen hebben. Maar nu vraag ik mij af of de rest wat in de droger zit nu niet onder de kattenharen komt te zitten. Niet alle haren zullen in het zeefje komen ofwel? Moet wel erbij zeggen dat het meer haar dan deken is tegenwoordig.
<<

Anoniem12

Bericht 11 Nov 2013 16:21

Re: Wasdroger

Banaan schreef:Ik zou ook graag mijn fleecedeken haarvrij willen hebben. Maar nu vraag ik mij af of de rest wat in de droger zit nu niet onder de kattenharen komt te zitten. Niet alle haren zullen in het zeefje komen ofwel? Moet wel erbij zeggen dat het meer haar dan deken is tegenwoordig.

Die zou ik denk ik eerst even ontharen met een raamtrekker en dan wassen en drogen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 11 Nov 2013 19:09

Re: Wasdroger

Ik gooide echt alles in de droger, behalve kleding van wol of jasjes enzo. Maar broeken, shirts, vesten allemaal. Nu ben ik dat minder gaan doen, omdat de droger wel erg vaak draaide.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 11 Nov 2013 19:12

Re: Wasdroger

Alles behalve:
Blouses, broeken, vestjes/truien en ''nette'' shirtjes.
2016
<<

Anoniem280

Bericht 11 Nov 2013 20:29

Re: Wasdroger

Ik gooi er werkelijk alles in, maar de droger heeft dan ook meerdere mogelijkheden.
<<

Anoniem12

Bericht 13 Nov 2013 16:26

Re: Wasdroger

Caramba schreef:Ik gooi er werkelijk alles in, maar de droger heeft dan ook meerdere mogelijkheden.

Ook kleding die volgens het label niet mag?
<<

Kannibaal

Bericht 13 Nov 2013 16:39

Re: Wasdroger

Ik gooi ook alles in de wasdroger.
Witte was: hoge temperatuur
Kleding en beddengoed: lage temperatuur en zoemer aan. Zodra de zoemer gaat, haal ik alles eruit en vouw ik het gelijk op. Scheelt weer strijken :thumbup:
<<

Anoniem280

Bericht 13 Nov 2013 21:16

Re: Wasdroger

Rush schreef:
Caramba schreef:Ik gooi er werkelijk alles in, maar de droger heeft dan ook meerdere mogelijkheden.

Ook kleding die volgens het label niet mag?

Ja ook. Mijn vriend zijn werkkleding mag er niet in, maar komt er al een jaar goed uit.
<<

Anoniem12

Bericht 14 Nov 2013 09:12

Re: Wasdroger

Haha okay! Nou tot nu toe gaat alles goed. Alleen onderbroeken met een elastieken band doe ik niet in de droger, die komen er gefrummelt uit.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers