Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nog meer mensen in de stank?

<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 09 Feb 2019 10:34

Nog meer mensen in de stank?

Er is vanwege een lekkende tankwagen in Alblasserdam een enorme stank ontstaan, die zich heel ver over het land uitstrekt, zie https://www.zhzveilig.nl/incidenten/sta ... lasserdam/. Gelukkig geen gevaar voor de gezondheid.

Wij wonen bij Utrecht in de buurt en kregen vanochtend rond half 9 een NL-alert dat we ramen en deuren moesten sluiten en ventilatie dicht doen. Zelfs hier is de stank al niet te harden, dus zal voor mensen dichter in de buurt helemaal erg zijn.

Nog meer mensen hier die ook in de stank zitten?

Staat inmiddels ook op Nu.nl zie ik: https://www.nu.nl/binnenland/5733153/st ... erdam.html
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 09 Feb 2019 10:59

Re: Nog meer mensen in de stank?

Ja town wij door Utrecht reden, werden we ook al verwelkomd door de lucht. Echt een nare lucht zeg!
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 18:40

Bericht 09 Feb 2019 11:01

Re: Nog meer mensen in de stank?

Ja hier ook, het hele huis stinkt :(. Ik dacht dat de buren weer plastic aan het verbranden waren.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Feb 2019 11:02

Re: Nog meer mensen in de stank?

Ja! Hier in Havelte (Drenthe) ook! Ik maakte me al zorgen om mijn auto, heb zelfs al onder de motorkap geloerd toen ik de AH uitkwam na het boodschappen doen.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 09 Feb 2019 11:12

Re: Nog meer mensen in de stank?

Wauw, reikt het helemaal tot in Drenthe zelfs! Hier in Utrecht is het buiten goed te ruiken, rare stank. Heb m’n ramen dicht, dus binnen ruik ik niks gelukkig.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 09 Feb 2019 11:47

Re: Nog meer mensen in de stank?

Exogenesis schreef:Ja! Hier in Havelte (Drenthe) ook! Ik maakte me al zorgen om mijn auto, heb zelfs al onder de motorkap geloerd toen ik de AH uitkwam na het boodschappen doen.


Grappig, hoe dan he! Hier in harderwijk namelijk echt niks.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 09 Feb 2019 12:08

Re: Nog meer mensen in de stank?

Hier stinkt het heel vaak door een mestverwerkings fabriek. Dus ik heb eigenlijk geen idee.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 09 Feb 2019 12:13

Re: Nog meer mensen in de stank?

Ja, wij zitten in de zone en kregen meerdere NL alert berichten. Het stonk ook echt, heel goor!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem315

Bericht 09 Feb 2019 12:23

Re: Nog meer mensen in de stank?

Raven schreef:Hier stinkt het heel vaak door een mestverwerkings fabriek. Dus ik heb eigenlijk geen idee.


Dit is een stank van een heel ander kaliber hoor! Dat onderscheid je wel van mest of andere fabrieksgeuren.

Whatever, ja bijzonder hoe de wind het draagt!
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 09 Feb 2019 12:25

Re: Nog meer mensen in de stank?

Exogenesis schreef:Ja! Hier in Havelte (Drenthe) ook! Ik maakte me al zorgen om mijn auto, heb zelfs al onder de motorkap geloerd toen ik de AH uitkwam na het boodschappen doen.


Ik dacht al dat ik gek werd, maar het kan dus toch kloppen dat ik het vond stinken.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 09 Feb 2019 12:44

Re: Nog meer mensen in de stank?

Exogenesis schreef:
Raven schreef:Hier stinkt het heel vaak door een mestverwerkings fabriek. Dus ik heb eigenlijk geen idee.


Dit is een stank van een heel ander kaliber hoor! Dat onderscheid je wel van mest of andere fabrieksgeuren.

Whatever, ja bijzonder hoe de wind het draagt!


De geur die wij ruiken ruikt zeer zeker niet naar mest maar een of andere chemische troep. Zijn ook al twee rechtzaken over geweest. Ramen en roosters kunnen we niet open houden en de was kun je niet buiten hangen dan zit se stank erin.
Er hebben mensen lichamelijke klachten van en er moeten ook zelfs mensen van overgeven.
Die lucht hangt hier een paar keer per week.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem315

Bericht 09 Feb 2019 12:50

Re: Nog meer mensen in de stank?

Raven schreef:
Exogenesis schreef:
Raven schreef:Hier stinkt het heel vaak door een mestverwerkings fabriek. Dus ik heb eigenlijk geen idee.


Dit is een stank van een heel ander kaliber hoor! Dat onderscheid je wel van mest of andere fabrieksgeuren.

Whatever, ja bijzonder hoe de wind het draagt!


De geur die wij ruiken ruikt zeer zeker niet naar mest maar een of andere chemische troep. Zijn ook al twee rechtzaken over geweest. Ramen en roosters kunnen we niet open houden en de was kun je niet buiten hangen dan zit se stank erin.
Er hebben mensen lichamelijke klachten van en er moeten ook zelfs mensen van overgeven.
Die lucht hangt hier een paar keer per week.


Wat lijkt me dat akelig! :(

Maar ik bedoelde te zeggen, de geur uit Ablasserdam ruikt weer heel anders dan dat waarschijnlijk. Alsof je een kapotte ronkende auto voor je neus hebt staan.
<<

Fleur

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 43

Geregistreerd: 23 Nov 2013 19:49

Bericht 09 Feb 2019 13:11

Re: Nog meer mensen in de stank?

Whatever schreef:
Exogenesis schreef:Ja! Hier in Havelte (Drenthe) ook! Ik maakte me al zorgen om mijn auto, heb zelfs al onder de motorkap geloerd toen ik de AH uitkwam na het boodschappen doen.


Grappig, hoe dan he! Hier in harderwijk namelijk echt niks.


Ik ruik hier ook niks, zelfde plaats. Terwijl ik op Facebook wel lees dat mensen het hier ruiken?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 09 Feb 2019 13:37

Re: Nog meer mensen in de stank?

Hier geen stank, wij wonen aan de andere kant van het water maar de wind staat blijkbaar de andere kant op.
<<

renskenijn

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 26 Apr 2015 10:17

Bericht 09 Feb 2019 14:06

Re: Nog meer mensen in de stank?

Ik woon er 4 kilomter vandaag, maar ruik helemaal niets. De wind staat precies de andere kant op.
<<

Anoniem272

Bericht 09 Feb 2019 14:21

Re: Nog meer mensen in de stank?

Ik woon in een stad waar de stank gedeeltelijk doorheen is getrokken. Toen we vanochtend om 9:30 door de stad fietsten van oost naar west, roken we het eerst heel erg (in oost), en uiteindelijk helemaal niet meer (in west). Typisch he?
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 09 Feb 2019 14:35

Re: Nog meer mensen in de stank?

Ik woon er dichtbij en rook thuis niks. Net onderweg kwam ik er langs op de snelweg en vroeg me al af waar de lucht dan bleef. Tot ik het rook, dat was best een heftige stank. Maar duurde echt maar eventjes en ik rook weer niets bijzonders. Toch gek dat die stank dan op zoveel plaatsen te ruiken is. Ligt natuurlijk ook aan hoe de wind staat enzo. In elk geval een heftig luchtje..
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 10 Feb 2019 09:59

Re: Nog meer mensen in de stank?

Wij hadden er s ochtends thuis flink last van en maakte ons wel even zorgen omdat er ook nog geen nl alert uit was gegaan. Toen ging ik onderweg en was het nog sterker dus was ik bang dat er iets met de auto was. Gekke situatie zo.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 10 Feb 2019 11:08

Re: Nog meer mensen in de stank?

Ik las dat uiteindelijk zelfs mensen in Groningen melding hadden gedaan van de stank, bizar dat het zover kan reiken. Bij ons werd het halverwege de middag beter en hebben toen de stank weg leek te zijn alles weer lekker laten luchten. Kregen jullie ook zo bizar veel meldingen van NL alert? Sommige berichten kregen we wel 3x. Lijkt nog niet helemaal lekker te werken dat systeem.
<<

Anoniem315

Bericht 10 Feb 2019 14:14

Re: Nog meer mensen in de stank?

Wij hadden helemaal géén NL alert. Vond ik raar.
<<

Anoniem284

Bericht 10 Feb 2019 15:37

Re: Nog meer mensen in de stank?

Exogenesis schreef:Wij hadden helemaal géén NL alert. Vond ik raar.


Mijn vriend kreeg wel 2x een alert en ik niet, terwijl ik wel die meldingen aan heb staan. En we waren de hele dag samen. Vond ik ook raar!
<<

Anoniem315

Bericht 10 Feb 2019 15:59

Re: Nog meer mensen in de stank?

Duidelijk geen waterdicht systeem dus. Maar goed dat we er bij iets redelijk onschuldigs achter komen.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 10 Feb 2019 18:35

Re: Nog meer mensen in de stank?

Ik heb gisteren 2x een alert gehad. Toevallig reed ik vandaag weer op de snelweg langs Alblasserdam en op een klein stukje snelweg was de lucht nog steeds te ruiken. Was maar heel even en minder heftig als gisteren, maar ik rook het wel. Best bizar hoe lang dat blijft hangen en hoe ver de stank kwam gisteren.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers